Snop Skrevet 2. oktober 2014 #21 Skrevet 2. oktober 2014 Føler SÅ med deg. Satte meg ut på parkeringsplassen og gråt en gang fordi jeg ikke orket mer når jeg var i en lik situasjon. Det er faktisk utrolig tungt å ikke ha et hvilested annet enn fra 23-07. Jeg kan faktisk ikke råde deg til annet enn å få informasjon om hvor lenge dette kommer til å vare, og i mellomtiden få formstøpte ørepropper. Hvis du bor i Oslo, kan du google Hantek ørepropper. Men disse skal jo støpes/lages så det tar fort noen uker før du får dem.
Puny Skrevet 2. oktober 2014 #22 Skrevet 2. oktober 2014 Da blir du syk av det da. Ikke et ord som er funnet opp. Ta det opp med dem på nytt Anonymous poster hash: 6a504...4f6 Hva skal de gjøre med det da? Missforstå meg rett jeg skjønner virkelig at dette er fælt for deg TS, jeg har bodd med omfattende oppussing innpå meg selv og det er et helvete. Men de kan jo ikke la være å pusse opp en leilighet de eier for det? De kan jo ikke borre og banke stillere. De burde imidlertid kunne gi deg et tidsestimat, slik at du hadde noe å forholde deg til...
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #23 Skrevet 2. oktober 2014 siden mai, men et opphold i fellesferien.Anonymous poster hash: 4e5e7...a15 Det må være en enormt stor leilighet, hvis de har holdt på å pusse opp daglig siden i mai. Anonymous poster hash: 4bab1...250
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #24 Skrevet 2. oktober 2014 Det må være en enormt stor leilighet, hvis de har holdt på å pusse opp daglig siden i mai. Anonymous poster hash: 4bab1...250 De renoveres, elle år bygger om, flere leiligheter i etasjen under meg, fra boliger til annet formål, så er nok mye arbeid. Men det går så treigt. Skulle ønske de bare kunne gjøre seg ferdige så fort som mulig.Anonymous poster hash: 4e5e7...a15
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå