AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #41 Skrevet 7. oktober 2014 Helt enig. Man legger ikke ut en problemstilling som omhandler en person. Dette skal tas på arbeidsplassen. Hun tar opp en problemstilling som handler om en person. Skriver detaljert om hans ereksjon under stell. Dette er helt feil, for det skal tas opp på arbeidsplassen og ikke i et forum. Anonymous poster hash: a8337...aa9 Jeg har dette opp dette på arbeidsplassen, men de jeg pratet med visste ikke selv hva de hadde gjort i den situasjonen. Det er helt greit om du og andre mener at det ikke er passende å skrive på et forum, men dette er helt anonymt og ikke noe av det jeg skriver kan knyttes til noen. Er fullstendig klar over at flertallet sikkert ikke har noe erfaring innenfor dette her, men enkelte har faktisk gode råd å komme med. Klarer selv å skille mellom seriøse og useriøse råd. Til dere som lurer, så er jeg ufaglært. Pasientene på arbeidsplassen min er for det meste eldre pleietrengende pasienter. Skal starte på sykepleiestudiet neste år, og følte derfor dette var en passende arbeidsplass. Anonymous poster hash: 41f14...f81 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #42 Skrevet 7. oktober 2014 Er fullstendig klar over at flertallet sikkert ikke har noe erfaring innenfor dette her Anonymous poster hash: 41f14...f81 Ja, hva skal man si Tror heller du burde endre den uthevede setningen til at flertallet helt sikkert har erfaringer innenfor dette her. Ja, de fleste av oss bruker faktisk - om du tror det eller ei - å oppleve dette, men vi blåser det ikke opp, og om noen føler for å snakke om det eller dele erfaringer, ja så tar vi det opp på jobb. Anonymous poster hash: a8337...aa9 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #43 Skrevet 8. oktober 2014 Ja, hva skal man si Tror heller du burde endre den uthevede setningen til at flertallet helt sikkert har erfaringer innenfor dette her. Ja, de fleste av oss bruker faktisk - om du tror det eller ei - å oppleve dette, men vi blåser det ikke opp, og om noen føler for å snakke om det eller dele erfaringer, ja så tar vi det opp på jobb. Anonymous poster hash: a8337...aa9 Jeg mente at flertallet her på forumet ikke har erfaring med dette yrket. Forstår at det sikkert er en vanlig situasjon for folk som jobber i slike omsorgsyrker, men har tatt det opp med kollegaene mine og de har ikke selv vært situasjonen. Anonymous poster hash: 41f14...f81
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #44 Skrevet 8. oktober 2014 Jeg har dette opp dette på arbeidsplassen, men de jeg pratet med visste ikke selv hva de hadde gjort i den situasjonen. Det er helt greit om du og andre mener at det ikke er passende å skrive på et forum, men dette er helt anonymt og ikke noe av det jeg skriver kan knyttes til noen. Er fullstendig klar over at flertallet sikkert ikke har noe erfaring innenfor dette her, men enkelte har faktisk gode råd å komme med. Klarer selv å skille mellom seriøse og useriøse råd. Til dere som lurer, så er jeg ufaglært. Pasientene på arbeidsplassen min er for det meste eldre pleietrengende pasienter. Skal starte på sykepleiestudiet neste år, og følte derfor dette var en passende arbeidsplass. Anonymous poster hash: 41f14...f81 Du skal ha kreditt for at du til tross for dette likevel vurderer sykepleien. Anonymous poster hash: 27fbb...a81
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #45 Skrevet 8. oktober 2014 Ja, hva skal man si Tror heller du burde endre den uthevede setningen til at flertallet helt sikkert har erfaringer innenfor dette her. Ja, de fleste av oss bruker faktisk - om du tror det eller ei - å oppleve dette, men vi blåser det ikke opp, og om noen føler for å snakke om det eller dele erfaringer, ja så tar vi det opp på jobb. Anonymous poster hash: a8337...aa9 Misfortso du virkelig innleggene til TS så kraftig eller spiller du bare dum? Er det rart at en ufaglært er usikker på hvordan hun skal håndtere situasjonen? Hun skriver lenger oppe at hu har forsøkt å ta det opp med de på jobb.. Makan.. Anonymous poster hash: bd003...fe5 1
HvittHus Skrevet 8. oktober 2014 #46 Skrevet 8. oktober 2014 Jeg har protestert heftig på enkelte innlegg her inne på forumet som jeg mener bryter med taushetsplikten, men akkurat i denne tråden er det ikke mulig å finne noen informasjon som kan identifisere hverken bruker eller pleier. Selv om det optimale ville være et arbeidsmiljø hvor man kan spørre og få svar på slike spørsmål, er det ikke alltid like lett å få til i praksis, det være seg at det er en problemstilling som er ukjent for de andre ansatte eller andre faktorer som gjør at man må spørre eksternt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå