Gå til innhold

Oralsex med kondom

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det kan hende hun har munnsår, herpes simplex, som kan smitte deg, og at hun derfor ikke vil berøre deg nedentil med munnen.

Herpes simplex smitter kun når hun har aktive munnsår, med blemmer og sår. Men det er vel mange som tror at det kan smitte selv om man ikke har utbrudd.

Har ikke funnet riktig tid til å ta opp det enda, men synes munnsår hadde vært en merkelig grunn. Vet at utbruddet må være tilstede for smitte, men vi kysser jo. Burde hun ikke da vært like redd for å smitte det over til leppene mine? Jeg må bare bite det sure eple å forhøre meg om dette. Hører jo herfra at kondom ved oralsex ikke er så normalt som jeg kanskje trodde sånn plutselig :) Trådstarter

Anonymous poster hash: 7f5ab...185

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke funnet riktig tid til å ta opp det enda, men synes munnsår hadde vært en merkelig grunn. Vet at utbruddet må være tilstede for smitte, men vi kysser jo. Burde hun ikke da vært like redd for å smitte det over til leppene mine?

Det kan hende hun mener det er verre å smitte deg nedentil enn på leppene? Jeg vet ikke hva hun tenker, men jeg vet at det er veldig mye dårlige kunnskaper ute og går om mye rart, så det med smitte kan være noe hun tenker på, og tror hun kan smitte deg.

Skrevet

Ikke spør under akten, men ta det heller opp når dere sitter avslappet i sofaen, kanskje med et glass vin innabords.

Anonymous poster hash: 59990...380

Gjest multibox
Skrevet

"gir ikke så mye nytelse" alt dere mannfolk kommer med for å slippe unna kondomen.. Kjøp ultra thin ;)

Anonymous poster hash: 36e83...f70

Fint du ser ting fra begge sider da. Helt sikker på at pipa får en annen låt om typen din kommer med plastfolie neste gang han skal gå ned på deg

Gjest Inggolf
Skrevet

Har ikke funnet riktig tid til å ta opp det enda, men synes munnsår hadde vært en merkelig grunn. Vet at utbruddet må være tilstede for smitte, men vi kysser jo. Burde hun ikke da vært like redd for å smitte det over til leppene mine? Jeg må bare bite det sure eple å forhøre meg om dette. Hører jo herfra at kondom ved oralsex ikke er så normalt som jeg kanskje trodde sånn plutselig :) Trådstarter

Ja, gjør det! Må si at jeg er veldig nyskjerrig på hva svaret blir... Håper du oppdaterer oss om det!

Men jeg ville ikke ha kalt det "å bite i det sure eplet" egentlig, for hun burde vel regne med å bli spurt, for som du selv sier så er det jo ikke normalt/vanlig dette her.. Kan ikke tro at særlig mange hadde "godtatt" å bli sugd kun med kondom uten at det finnes en grunn til det...

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei. Tenkte jeg skulle stikke innom å gi dere en oppklaring. Det tok litt tid før jeg valgte å spørre om hvorfor hun satte på meg kondomet før oralsex, men tok det opp en kveld etter at jeg hadde lagd middag ;)

Husker ikke om jeg nevte at hun var nyskilt, men det er/var hun da altså. Hun og hennes eks mann hadde vært gift i en god del år, og i de fleste av årene hadde han slitt med hematospermi. Dette var noe jeg aldri hadde hørt om, men det betydde at han blødde en del under utløsning. Det var ufarlig men plagsomt, og derfor hadde hun blitt vant med kondom under oralsex. Nå har vi droppet kondomet, og begge er fornøyde.

Takk for alle svar jeg fikk :)

Trådstarter.

• Liker 1
Skrevet

Snakk med henne på en rolig måte og spør hvorfor! Etter hun har svart kan du forklare at det gir mindre nytelse for deg osv. I et forhold må man kunne ta opp slike ting også :wink:

Skrevet

Snakk med henne på en rolig måte og spør hvorfor! Etter hun har svart kan du forklare at det gir mindre nytelse for deg osv. I et forhold må man kunne ta opp slike ting også :wink:

AB over er TS, som ga svaret :P

Skrevet (endret)

Lurt å lese tråden før man svarer ja :Hehe:

(og evt kaste ett blikk på dato når hovedinnlegget og svar er skrevet)

Endret av Noz
Skrevet

Hei. Tenkte jeg skulle stikke innom å gi dere en oppklaring. Det tok litt tid før jeg valgte å spørre om hvorfor hun satte på meg kondomet før oralsex, men tok det opp en kveld etter at jeg hadde lagd middag ;)

Husker ikke om jeg nevte at hun var nyskilt, men det er/var hun da altså. Hun og hennes eks mann hadde vært gift i en god del år, og i de fleste av årene hadde han slitt med hematospermi. Dette var noe jeg aldri hadde hørt om, men det betydde at han blødde en del under utløsning. Det var ufarlig men plagsomt, og derfor hadde hun blitt vant med kondom under oralsex. Nå har vi droppet kondomet, og begge er fornøyde.

Takk for alle svar jeg fikk :)

Trådstarter.

Takk for oppdateringen!

Kommunikasjon pleier å være nøkkelen til det meste :5:

Men uansett; Bra det ordnet seg for dere!

• Liker 1
Skrevet

Takk for oppdateringen!

Kommunikasjon pleier å være nøkkelen til det meste :5:

Men uansett; Bra det ordnet seg for dere!

Tenkte at noen her inne kanskje ventet seg en liten oppdatering ja. Hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...