Gå til innhold

Oralsex med kondom

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er i ett nytt forhold med en dame i 30 års alderen, og er litt i tvil om det er greit å legge inn en liten klage eller et ønske så fersk inn i forholdet. Hun er glad i oralsex begge veier, men akter kun å utføre det på meg om jeg bruker kondom. For meg er dette svært vanskelig å forstå. Det gir mindre nytelse, og den kan vell heller ikke smake så godt? Vi har ikke snakket om dette, da jeg ble så satt ut første gang hun skulle gi meg oralsex, og kom med kondomet. Satte det på i stillhet jeg, også ble det ikke nå mer snakk om det. Vi har et greit sexliv ellers, og hun vet at jeg ikke er sykdomsbærer. Hun er min første etter jeg ble skilt fra et 20 års langt ekteskap for 1 år siden.

Er det greit å fortelle at jeg ikke liker å måtte bruke kondom? Om hun ikke ønsker og motta sperm i munnen så trekker jeg meg heller ut før den tid. Vi har vært kjærester i 3-4 måneder nå.

Anonymous poster hash: 7f5ab...185

Videoannonse
Annonse
Gjest Hummels
Skrevet (endret)

Hehe det har jeg ikke hørt om før. Oralsex med kondom xD Du bør vertfall si i fra til henne at det gir mindre nytelse og du ikke har sååå lyst å ha oralsex med kondom. Bedre å si i fra tidlig i forholdet enn sent.

Endret av Blåtime
Skrevet

Hehe det har jeg ikke hørt om før. Oralsex med kondom xD Du bør vertfall si i fra at det gir mindre nytelse og du ikke har sååå lyst å ha oralsex med kondom.

Nei, denne er ny hos meg og altså. Derfor enda vanskeligere å ta opp det, fordi det rett og slett må ligge noe bak det, tenker jeg. Og at hun selv ikke har nevnt det gjør meg ekstra usikker. Litt sånn skummelt med nytt forhold etter så lang tid som gift, og kjæresteri er helt nytt for meg :) Trådstarter

Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Oralsex med kondom må virkelig være totalt poengløst! ...Det må jo kunne sammenliknes med å bli slikka utenpå trusa...Ikke godt for noen av partene kan jeg tro! (Har ikke tenkt å finne det ut heller..)

Synes du må spørre henne om det finnes grunner til at hun foretrekker kondom!

Endret av Noz
  • Liker 1
Skrevet

Prøv å snakk med henne, og spør henne hvorfor, og eventuelt finn ut en løsning sammen? Hvis hun er redd for "smak" så er det da bedre at hun f.eks ber deg vaske deg først, og om å ikke sperme i munnen... Kan jo hende hun har en grunn for det, som har enkle løsninger :)

• Liker 1
Skrevet

Er i ett nytt forhold med en dame i 30 års alderen, og er litt i tvil om det er greit å legge inn en liten klage eller et ønske så fersk inn i forholdet. Hun er glad i oralsex begge veier, men akter kun å utføre det på meg om jeg bruker kondom. For meg er dette svært vanskelig å forstå. Det gir mindre nytelse, og den kan vell heller ikke smake så godt? Vi har ikke snakket om dette, da jeg ble så satt ut første gang hun skulle gi meg oralsex, og kom med kondomet. Satte det på i stillhet jeg, også ble det ikke nå mer snakk om det. Vi har et greit sexliv ellers, og hun vet at jeg ikke er sykdomsbærer. Hun er min første etter jeg ble skilt fra et 20 års langt ekteskap for 1 år siden.

Er det greit å fortelle at jeg ikke liker å måtte bruke kondom? Om hun ikke ønsker og motta sperm i munnen så trekker jeg meg heller ut før den tid. Vi har vært kjærester i 3-4 måneder nå.

At du har vært gift i 20 år betyr ikke automatisk at du ikke har noen seksuelt overførbare sykdommer. Har du testa deg? Den eneste grunnen jeg kan komme på for å bruke kondom ved oralsex, er jo nettopp faren for smitte.

Men bruker dere kondom ved samleie? Hvis dere ikke gjør det, er det vel kanskje ikke sykdommer hun er bekymra for. Uansett er vel det enkleste å bare spørre henne. :)

Anonymous poster hash: 60bf9...bf9

• Liker 4
Skrevet

"gir ikke så mye nytelse" alt dere mannfolk kommer med for å slippe unna kondomen.. Kjøp ultra thin ;)

Anonymous poster hash: 36e83...f70
  • Liker 1
Gjest Hummels
Skrevet

"gir ikke så mye nytelse" alt dere mannfolk kommer med for å slippe unna kondomen.. Kjøp ultra thin ;)

Anonymous poster hash: 36e83...f70

Ja vi fortjener da nytelse vi også ;)

Skrevet

At du har vært gift i 20 år betyr ikke automatisk at du ikke har noen seksuelt overførbare sykdommer. Har du testa deg? Den eneste grunnen jeg kan komme på for å bruke kondom ved oralsex, er jo nettopp faren for smitte.

Men bruker dere kondom ved samleie? Hvis dere ikke gjør det, er det vel kanskje ikke sykdommer hun er bekymra for. Uansett er vel det enkleste å bare spørre henne. :)

Anonymous poster hash: 60bf9...bf9

Ja, det burde jeg skrevet. Vi har begge testet oss. Hun er også nyskilt fra langvarig forhold, men da hennes eksmann hadde vært utro, bestemte vi oss for å ta en enkel sjekk før forholdet ble mer seriøst. Begge friske :)

Bruker aldri kondom under samleie, så jeg ble litt stor i blikket da hun rasket ut kondomet før oralsexen..

Skrevet

Har kunnet akseptere at det er noen som ikke liker å svelge satsen,,,

men oralsex med kondom???

Hvis dette var et absolutt krav fra en partner, hadde forholdet aldri vart i 3-4 måneder for min del.

(ereksjonen hadde jo vært vært borte før kondomen var på)

Skrevet

Å spørre henne hvorfor er første skritt på veien.

• Liker 3
Skrevet

Kanskje hun har veldig veldig dårlig erfaring med menn som ikke vasker seg ordentlig...
Og selvom du er det, så ligger de andre erfaringene hennes såpass langt bak, at hun brekker seg ved tanken på å suge noen uten kondom....?

Kanskje det er det? :)

Skrevet

Dette er merkelig, men hun har vel sine grunner.

Spør om de istedetfor å si at du ikke liker det.

Anonymous poster hash: f83db...abd

Skrevet

Hun har sikkert erfart at ikke alle menn vasker seg godt nok der ned da vet du. Urinsmak er jo ikke akkurat... good shit.

Men kondom - ja, den var ny. Uansett - spør om dere ikke kan droppe kondomen neste gang hun drar den frem, så får du sikkert et bedre svar enn vi kan gi deg.

Skrevet

Ja, jeg får vell bare spørre henne om det. Det som er merkelig er at det virker som om hun liker oralsex også. Hun tar selv initiativ til å suge meg. Mulig det ligger dårlige erfaringer rundt dette ja, så en må vell bare spørre :) Er ei jente jeg trives godt med, så greit å legge alle kort på bordet raskest mulig. Takk for svar! Trådstarter

Skrevet

Hehe det har jeg ikke hørt om før. Oralsex med kondom xD

Det er veldig vanlig. I hvert fall i begynnelsen av forhold, eller når man har ons el.

Anonymous poster hash: 6464f...738

Skrevet

da er det jo ikke vits lenger. Er det ikke liksom han og ikke kondomet du skal suge? :)

Skrevet

Det høres da fornuftig ut. Seksuelt overførbare sykdommer kan også smitte via oralsex. Dere får sjekke dere begge to, så kan kondomet kastes. Hør med henne om det er årsaken til at hun vil bruke kondom.

Jeg er lesbisk, og av og til bruker vi også kondom (slikkelapp) før vi har fått testet oss. Det er greit å tenke beskytte seg, bedre føre var osv.

Anonymous poster hash: 4cd10...968
  • Liker 2
Skrevet

Det kan hende hun har munnsår, herpes simplex, som kan smitte deg, og at hun derfor ikke vil berøre deg nedentil med munnen.

Herpes simplex smitter kun når hun har aktive munnsår, med blemmer og sår. Men det er vel mange som tror at det kan smitte selv om man ikke har utbrudd.

Skrevet

Det høres da fornuftig ut. Seksuelt overførbare sykdommer kan også smitte via oralsex. Dere får sjekke dere begge to, så kan kondomet kastes. Hør med henne om det er årsaken til at hun vil bruke kondom.

Jeg er lesbisk, og av og til bruker vi også kondom (slikkelapp) før vi har fått testet oss. Det er greit å tenke beskytte seg, bedre føre var osv.

Anonymous poster hash: 4cd10...968

De har sjekket seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...