Gjest DirtyMimi Skrevet 1. oktober 2014 #21 Skrevet 1. oktober 2014 Tror ikke jeg hadde klart å date en som har sex bare for ''å ha det'', uansett om det er fuckfriends eller ONS. Sex er veldig intimt for meg. Det hadde krasjet med verdisynet mitt. Men, hvem er jeg for å dømme? Kanskje han er en allright fyr..
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #22 Skrevet 1. oktober 2014 Tenkte litt i samme baner før jeg også. Men for noen år siden gikk jeg lei av at seriemonogamist-vennene mine skulle ha enerett på godt sexliv hvor de fikk eksperimentere så mye de ville og fortsatt oppføre seg moralsk riktig. Selv har jeg aldri hatt kjæreste (nærmer meg 26), og istedenfor å synes synd på meg selv, bestemte jeg meg for å ta saken i egne hender, og begynne å ligge litt mer rundt. Angrer ikke i det hele tatt, det har gitt meg mange gode opplevelser. Eneste som jeg synes er litt dumt, er at folk er elendig på å teste seg for klamydia o.l. Selv bruker jeg alltid kondom, og tester meg mellom hver partner.Anonymous poster hash: b7998...ca5 Men hva er årsaken til at du ikke klarer å finne en fin kjereste? Sliter du med å knytte deg til en person? Fordi dette er min erfaring at de ikke klarer å holde seg til en person, så derfor kommer det ikke høyt på lista mi over partnere jeg kunne likt. Er forøvrig bra du bruker kondom da, men ville anbefalt å oppsøke en rådgiver å fått sortert følelseslivet ditt. Er jo en grunn til at du ikke enda har klart å få følelser for en person. Lykke til:)Anonymous poster hash: acafa...b84
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #23 Skrevet 1. oktober 2014 Tror ikke jeg hadde klart å date en som har sex bare for ''å ha det'', uansett om det er fuckfriends eller ONS. Sex er veldig intimt for meg. Det hadde krasjet med verdisynet mitt. Men, hvem er jeg for å dømme? Kanskje han er en allright fyr.. Godt mulig han er en allright fyr. Antall sexpartnere sier vel fint lite om en person er allright eller ikke. Folk er forskjellige; noen liker kun sex med kjæresten, andre vil vente til de er gift og kun ha sex med én partner, mens andre igjen foretrekker å prøve litt ulike partnere. Synes vi kan godta at vi har ulike preferanser. Og er selvfølgelig ok å ikke ønske seg en kjæreste som har ligget med mange. Selv foretrekker jeg en med litt erfaring, men hadde ikke dumpa noen fordi de var jomfru. Anonymous poster hash: b7998...ca5
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #24 Skrevet 1. oktober 2014 Helt enig, bare at det går motsatt vei siden jeg er mann. Godt å se at det finnes ordentlige damer med litt moral der ute=)Anonymous poster hash: acafa...b84 Anonymous poster hash: 31e31...0b6
Gjest Enhjørning Skrevet 1. oktober 2014 #25 Skrevet 1. oktober 2014 Det er ikke det ideelle da jeg på en måte foretrekker de som er litt mer selektive men om jeg virkelig liker fyren og han slutter med dette når vi begynner å date og er kjærester er det noe jeg fint kan leve med sålenge han har testet seg først
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #26 Skrevet 1. oktober 2014 Men hva er årsaken til at du ikke klarer å finne en fin kjereste? Sliter du med å knytte deg til en person? Fordi dette er min erfaring at de ikke klarer å holde seg til en person, så derfor kommer det ikke høyt på lista mi over partnere jeg kunne likt. Er forøvrig bra du bruker kondom da, men ville anbefalt å oppsøke en rådgiver å fått sortert følelseslivet ditt. Er jo en grunn til at du ikke enda har klart å få følelser for en person. Lykke til:)Anonymous poster hash: acafa...b84 Dette var faktisk veldig rart å lese, er ikke sånn jeg ser på meg selv i det hele tatt. Trenger ikke noen rådgiver bare fordi jeg er singel og liker sex, vel. Det er faktisk helt normalt å være 25 og ikke ha hatt kjæreste. Jeg sliter ikke med å knytte meg til en person. Har for eksempel venner som jeg er veldig godt knyttet til. Har bare ikke funnet noen jeg kunne tenke meg å bli kjæreste med. Og det er ikke sånn at jeg går ut hver helg for å finne meg noen å ha sex med. Men om anledningen byr seg, takker jeg ja om jeg føler for det uten å ha dårlig samvittighet for det etterpå. Anonymous poster hash: b7998...ca5
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #27 Skrevet 1. oktober 2014 Dette var faktisk veldig rart å lese, er ikke sånn jeg ser på meg selv i det hele tatt. Trenger ikke noen rådgiver bare fordi jeg er singel og liker sex, vel. Det er faktisk helt normalt å være 25 og ikke ha hatt kjæreste. Jeg sliter ikke med å knytte meg til en person. Har for eksempel venner som jeg er veldig godt knyttet til. Har bare ikke funnet noen jeg kunne tenke meg å bli kjæreste med. Og det er ikke sånn at jeg går ut hver helg for å finne meg noen å ha sex med. Men om anledningen byr seg, takker jeg ja om jeg føler for det uten å ha dårlig samvittighet for det etterpå.Anonymous poster hash: b7998...ca5 Skjønner:) Men prøver bare å si at kanskje har det at du har mye sex med fremmede gjort det enda vanskeligere for deg å knytte følelser til en person. Prøv å finne årsaken til at du ikke klarer å knytte deg, istedet for å "trøste-knulle". Bare et lite råd.Anonymous poster hash: acafa...b84
Gjest DirtyMimi Skrevet 1. oktober 2014 #28 Skrevet 1. oktober 2014 Godt mulig han er en allright fyr. Antall sexpartnere sier vel fint lite om en person er allright eller ikke. Folk er forskjellige; noen liker kun sex med kjæresten, andre vil vente til de er gift og kun ha sex med én partner, mens andre igjen foretrekker å prøve litt ulike partnere. Synes vi kan godta at vi har ulike preferanser. Og er selvfølgelig ok å ikke ønske seg en kjæreste som har ligget med mange. Selv foretrekker jeg en med litt erfaring, men hadde ikke dumpa noen fordi de var jomfru. Anonymous poster hash: b7998...ca5 Ja, bra vi er forskjellige
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #29 Skrevet 1. oktober 2014 Skjønner:) Men prøver bare å si at kanskje har det at du har mye sex med fremmede gjort det enda vanskeligere for deg å knytte følelser til en person. Prøv å finne årsaken til at du ikke klarer å knytte deg, istedet for å "trøste-knulle". Bare et lite råd. Anonymous poster hash: acafa...b84 Tror kanskje jeg har ordlagt meg feil. Jeg "trøste-knuller" ikke. Og jeg er ikke på desperat jakt etter kjæreste, trives godt som singel. Har bare endret litt syn på sex. Før mente jeg at man burde ha følelser for den man gikk til sengs med, og tenkte at sex var noe veldig spesielt og intimt. Men nå tenker jeg mer i retning av at sex er deilig, sunt og godt, og ikke bør være reservert de som er i et forhold. Tenker at begge synene er greie, og synes det er helt greit med folk som har andre syn på sex. Men har det bedre nå som jeg har sex litt oftere enn før. Anonymous poster hash: b7998...ca5
Gjest Nosoul Skrevet 1. oktober 2014 #30 Skrevet 1. oktober 2014 For min del så bryr jeg meg minimalt om slikt. Så lenge fortid blir fortid og han ikke har noe luguber kjønnssykdom. Ser også på det at når man har innledet et forhold, så skal man ta avstand fra både ONS/FF og være tro mot sin partner.
Gjest DirtyMimi Skrevet 1. oktober 2014 #31 Skrevet 1. oktober 2014 Tror kanskje jeg har ordlagt meg feil. Jeg "trøste-knuller" ikke. Og jeg er ikke på desperat jakt etter kjæreste, trives godt som singel. Har bare endret litt syn på sex. Før mente jeg at man burde ha følelser for den man gikk til sengs med, og tenkte at sex var noe veldig spesielt og intimt. Men nå tenker jeg mer i retning av at sex er deilig, sunt og godt, og ikke bør være reservert de som er i et forhold. Tenker at begge synene er greie, og synes det er helt greit med folk som har andre syn på sex. Men har det bedre nå som jeg har sex litt oftere enn før. Anonymous poster hash: b7998...ca5 Så du mener at du ikke har følelser for de du ligger med?
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #32 Skrevet 1. oktober 2014 Så du mener at du ikke har følelser for de du ligger med? Stemmer (i de fleste tilfeller). Til TS: sorry for at diskusjonen endte opp langt fra det du spurte om. Anonymous poster hash: b7998...ca5
Gjest DirtyMimi Skrevet 1. oktober 2014 #33 Skrevet 1. oktober 2014 Stemmer (i de fleste tilfeller). Til TS: sorry for at diskusjonen endte opp langt fra det du spurte om. Anonymous poster hash: b7998...ca5 Ok, fint å vite det
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #34 Skrevet 1. oktober 2014 Etter min mening kommer det litt an på, særlig med tanke på hva du mener med mange. Det viktigste er uansett at man tester seg og er ferdig med sånt før man går inn i et forhold. Det mener i hvert fall jeg. Jeg hadde heller aldri giddet å date en som hadde fuckfriend mens vi datet, heller ikke en som hadde maner ONS i løpet av perioden. Typen jeg er sammen med nå har lagt med 12 før meg, noe jeg syns var litt i overkant kanskje, men det har kanskje noe å gjøre med at han er min første..? Vi er ganske forskjellige der, for jeg tror nok aldri at jeg kommer opp i et sånt antall, da jeg ikke ligger rundt. Men samtidig tenner det meg litt da, da han har en del erfaring, hihi.Anonymous poster hash: cb94c...d25
skyflakes Skrevet 1. oktober 2014 #35 Skrevet 1. oktober 2014 Hadde tallet på ons vært veldig høyt, så hadde jeg nok stussa. Men sex er ikke så seriøst, og jeg skjønner jo at man har lyst på sex når man er singel.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #36 Skrevet 1. oktober 2014 Jeg praktiserer don't ask, don't tell. Jeg spør ikke mannen jeg holder på meg hvor mange han har hatt seg med. Så lenge du holder deg til meg så lenge vi er sammen, driter jeg i resten. Anonymous poster hash: 59f47...cb7
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #37 Skrevet 1. oktober 2014 Så lenge han har vært god til å sjekke seg for eventuelle sykdommer og å beskytte seg, så plager det meg ikke nevneverdig om en fremtidig kjæreste skulle ha hatt mange partnere. Anonymous poster hash: 26649...e2d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå