Gjest Hummels Skrevet 1. oktober 2014 #1 Skrevet 1. oktober 2014 Lurer på en ting når jeg skal date damer igjen en vakker dag. Er det turn off for damer at en mann har hatt maaange ons, og har fuckfriends? Tenker dere damer ofte på det? Eller kan dere bli sammen med en mann selv om han har vert/er veldig gal etter sex?
dillyduzit Skrevet 1. oktober 2014 #2 Skrevet 1. oktober 2014 Så lenge han ikke har noen fuckfriends og kan ta avstand fra ONS og i tillegg er clean for sykdommer bryr jeg meg egentlig ganske lite. Ikke dog noe jeg ville ha likt å vite om.. 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #3 Skrevet 1. oktober 2014 Lurer på en ting når jeg skal date damer igjen en vakker dag. Er det turn off for damer at en mann har hatt maaange ons, og har fuckfriends? Tenker dere damer ofte på det? Eller kan dere bli sammen med en mann selv om han har vert/er veldig gal etter sex? Jeg ønsker meg ikke en mann med fuckfriends om jeg skal date ham. Ei heller en som er veldig gal etter sex om dette gjør at han vil ha sex med andre enn meg. Anonymous poster hash: b21bf...f6b 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #4 Skrevet 1. oktober 2014 Det er helt invidiuelt. For noen kvinner er det helt greit, spesielt om de har det samme selv. For andre er det mindre attraktivt. Anonymous poster hash: 8f7f7...fcc 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #5 Skrevet 1. oktober 2014 Lurer på en ting når jeg skal date damer igjen en vakker dag. Er det turn off for damer at en mann har hatt maaange ons, og har fuckfriends? Tenker dere damer ofte på det? Eller kan dere bli sammen med en mann selv om han har vert/er veldig gal etter sex? Det finnes ingen fasit på hva "damer" bryr seg om. For meg ville det vært helt uaktuelt å date en sånn mann du beskriver. Vi kan ikke ha totalt ulikt verdisyn. Anonymous poster hash: 3631c...754 5
Tibbie Skrevet 1. oktober 2014 #6 Skrevet 1. oktober 2014 Lurer på en ting når jeg skal date damer igjen en vakker dag. Er det turn off for damer at en mann har hatt maaange ons, og har fuckfriends? Tenker dere damer ofte på det? Eller kan dere bli sammen med en mann selv om han har vert/er veldig gal etter sex? Tjaaa. Om jeg kun er ute etter kjærlighet, er det kanskje ikke så turn on. Men ellers kan jeg lett bli tiltrukket av en person selv om de er "lett på tråden". I sommer møtte jeg en veldig bra fyr. Han er dødskjekk og en veldig bra mann. Men han er en damesjarmør, og han liker det. Han har flyttet utenbys, så har ikke kontakt med han, med mindre han kommer tilbake til byen jeg bor i ei helg. Jeg er interessert i han, men tror aldri jeg kunne blitt forelsket i en som han Så det har gjerne litt å si, selv om man ikke har noen sterke meninger mot at han er sånn.
LillaFrosk Skrevet 1. oktober 2014 #7 Skrevet 1. oktober 2014 Jeg vil ikke ha noen som vil ha noen andre enn meg. Så, om en mann hadde hatt masse ons og fuckfriends MENS vi datet, så hadde han fort fått snudd i døren.. Ellers, så foretrekker jeg å ikke vite noe om antallet sexpartnere kjæresten har, eller hvilken type sex han har hatt tidligere (ONS, fuckfriends, kun innenfor ekteskap, kjæreste.. whatever)
Gjest Hummels Skrevet 1. oktober 2014 #8 Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Ok takk for svar. Jeg vet vertfall at jeg aldri kommer til å ha fuckfriends og ons når jeg er i et forhold. Det har jeg aldri gjort og kommer aldri til å gjøre. Er i mot utroskap. Men når jeg er singel derimot.. Endret 1. oktober 2014 av Blåtime
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #9 Skrevet 1. oktober 2014 Jeg liker det ikke. Men så har jeg ikke fuckfriends eller ONS selv heller. Anonymous poster hash: 57727...782 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #10 Skrevet 1. oktober 2014 Så lenge han ikke har noen fuckfriends og kan ta avstand fra ONS og i tillegg er clean for sykdommer bryr jeg meg egentlig ganske lite. Ikke dog noe jeg ville ha likt å vite om.. hvorfor vil du ikke vite hvilket syn mannen din har hatt/har på sex? Er det greit at han er utro så lenge du tror at han ikke er det? For min del skal alle kort på bordet, både på godt og vondt. Hvis ikke blir det ikke noe forhold, men heller et vennskap..Anonymous poster hash: acafa...b84
Gjest SånnCirka Skrevet 1. oktober 2014 #11 Skrevet 1. oktober 2014 Jeg personlig ville ikke satt spesielt stor pris på at en jeg dater har en fuckfriend. Greit å ikke ha ff når man bestemmer seg for å begynne å date. Når det gjelder antall ONS eller sexpartnere generelt, er jeg personlig veldig lite interessert i å vite om det. Det er fortid, og har ingen betydning, og jeg vil helst slippe å høre om det.
Sapientia Skrevet 1. oktober 2014 #12 Skrevet 1. oktober 2014 helt klart turn off for meg, men så er ikke jeg noen fasit på hva "damer flest" bryr seg om på den fronten
dillyduzit Skrevet 1. oktober 2014 #13 Skrevet 1. oktober 2014 hvorfor vil du ikke vite hvilket syn mannen din har hatt/har på sex? Er det greit at han er utro så lenge du tror at han ikke er det? For min del skal alle kort på bordet, både på godt og vondt. Hvis ikke blir det ikke noe forhold, men heller et vennskap..Anonymous poster hash: acafa...b84 Nå misforstod du posten helt. Han må gjerne fortelle hvor mange han har hatt sex med, ons etc, men det er ikke noe jeg vil ha en full samtale om. Hvordan i huleste fikk du fram at jeg mener det er greit at han er utro så lenge han ikke forteller det? Jeg skal ha alle kort på bordet, men behøver nødvendigvis ikke en full times lang samtale om hvordan han har pult alle og ingen.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #14 Skrevet 1. oktober 2014 Ok takk for svar. Jeg vet vertfall at jeg aldri kommer til å ha fuckfriends og ons når jeg er i et forhold. Det har jeg aldri gjort og kommer aldri til å gjøre. Er i mot utroskap. Men når jeg er singel derimot.. Ha så mye gøy du vil når du er singel. Hadde ikke brydd meg om det i det hele tatt, er ikke interessert i å vite hvor mange typen har hatt sex med og i hvilken sammenheng. Men sørg for å teste deg for seksuelt overførbare infeksjoner. Anonymous poster hash: b7998...ca5
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #15 Skrevet 1. oktober 2014 TURN OFF med menn som har fuckfriends. - Jente 21 Anonymous poster hash: 31e31...0b6 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #16 Skrevet 1. oktober 2014 TURN OFF med menn som har fuckfriends. - Jente 21Anonymous poster hash: 31e31...0b6 Helt enig, bare at det går motsatt vei siden jeg er mann. Godt å se at det finnes ordentlige damer med litt moral der ute=)Anonymous poster hash: acafa...b84
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #17 Skrevet 1. oktober 2014 Helt enig, bare at det går motsatt vei siden jeg er mann. Godt å se at det finnes ordentlige damer med litt moral der ute=)Anonymous poster hash: acafa...b84 Selv er jeg glad det finnes ordentlige menn og kvinner som ikke ser på ONS og fuck friends som dårlig moral. Sex trenger ikke være så veldig seriøst hele tiden. Levva livet og nyt det mens du kan. yolo lizzom Anonymous poster hash: b7998...ca5
Gjest Hummels Skrevet 1. oktober 2014 #18 Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Selv er jeg glad det finnes ordentlige menn og kvinner som ikke ser på ONS og fuck friends som dårlig moral. Sex trenger ikke være så veldig seriøst hele tiden. Levva livet og nyt det mens du kan. yolo lizzom Anonymous poster hash: b7998...ca5 Ja ikke sant Vi lever bare en gang. Noen nyter (singel)livet med sex, andre nyter livet med andre ting. Endret 1. oktober 2014 av Blåtime
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #19 Skrevet 1. oktober 2014 Selv er jeg glad det finnes ordentlige menn og kvinner som ikke ser på ONS og fuck friends som dårlig moral. Sex trenger ikke være så veldig seriøst hele tiden. Levva livet og nyt det mens du kan. yolo lizzomAnonymous poster hash: b7998...ca5 Hvis folk ikke fikk skade av å knulle 1000 personer på noe vis, eller ikke fikk masse preferanser, eller risikerte kjønnsykdommer, eller gjorde dette for å få bekreftelse, eller det ikke var fare for at de senere vil ha det vanskelig med å slå seg ned ilamme en person osv osv så hadde det ikke vært noe problem. Men min erfaring er at de som har veldig mange sexpartnere ofte er usikre på seg selv, vansker med å knytte seg til en person, større fare for å være utro, har litt dårligere moral på ting og tang. De gir litt faen og tar for lett på livet.Anonymous poster hash: acafa...b84 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #20 Skrevet 1. oktober 2014 Hvis folk ikke fikk skade av å knulle 1000 personer på noe vis, eller ikke fikk masse preferanser, eller risikerte kjønnsykdommer, eller gjorde dette for å få bekreftelse, eller det ikke var fare for at de senere vil ha det vanskelig med å slå seg ned ilamme en person osv osv så hadde det ikke vært noe problem. Men min erfaring er at de som har veldig mange sexpartnere ofte er usikre på seg selv, vansker med å knytte seg til en person, større fare for å være utro, har litt dårligere moral på ting og tang. De gir litt faen og tar for lett på livet. Anonymous poster hash: acafa...b84 Tenkte litt i samme baner før jeg også. Men for noen år siden gikk jeg lei av at seriemonogamist-vennene mine skulle ha enerett på godt sexliv hvor de fikk eksperimentere så mye de ville og fortsatt oppføre seg moralsk riktig. Selv har jeg aldri hatt kjæreste (nærmer meg 26), og istedenfor å synes synd på meg selv, bestemte jeg meg for å ta saken i egne hender, og begynne å ligge litt mer rundt. Angrer ikke i det hele tatt, det har gitt meg mange gode opplevelser. Eneste som jeg synes er litt dumt, er at folk er elendig på å teste seg for klamydia o.l. Selv bruker jeg alltid kondom, og tester meg mellom hver partner. Anonymous poster hash: b7998...ca5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå