Gå til innhold

klarer ikke å sole meg

Fremhevede innlegg

Gjest Ethereal
Skrevet
OK, så det du sier er altså (sorry, må ha ting inn med bittesmå teskjeer iblant..) at det ikke blir avvik i fargen avhengig av hvor tykt lag det er? Og at eventuelle skjolder kommer av at man ikke har klart å dekke området godt nok?

(jeg har trodd at hvis laget var ujevnt i mengde, blir det skjolder, altså at det blir kjempemørkt der man får på mye i forhold til der man får på lite)

Mocca-skje tildeles herved :wink:

Ifølge det jeg har lest, er det du sier korrekt. Tykkelsen er av liten betydning ved ST, derfor ingen skjolder. Og det har jeg opplevd selv. Ikke engang ryggen blir ekkel og skjoldete, selv om jeg bare bruker egne hender til hjelp. Hvis du vil ha mørkere farge, må du vente en dag, rett og slett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha.. Dere får invistere i sånne piller KG reklamerer for ;)

(se på toppen av siden)

Gjest Virvar
Skrevet

Mmmmmmmmmmmmmmm :P

Jeg synes det er aldeles super nydelig å ligge på solsengen, høre musikk, og kjenne de varme strålene fra solen pakke meg inn og gjøre meg døsig.... :) *Puh! hvor pokker blir sommeren av???*

Blir det for varmt og jeg kjenner jeg holder på å duppe av, går jeg inn og henter meg en is, eller noe å drikke, og så er det ut igjen.

Her i dette landet her må man bruke hver eneste lille sjanse, for sol får vi ikke mye av :-? . Derfor ligger jeg ofte ute og biter tennene sammen hvis det skyer over, og venter på varmen igjen.

Og så smørrer, og smørrer og smørrer jeg solkrem. Solkrem er viktig om man ikke vil ødelegge huden sin. :-)

Gjest vibbe
Skrevet

St Tropez spray er vist ikke noe bra i følge diskusjoner overalt på nettet, noen er ikke fornøyd med fargen, lukt osv tekte jeg skulle prøve naturasun som alle vist nok snakker om.

Skrevet

Selv om mye soling er usunt kan vi ikke leve uten sol. Litt sol på hele kroppen i ny og ne er faktisk veldig bra for oss! Men jo da, alt med måte...

Gjest Virvar
Skrevet

*Begynner å få abstinenser i mangelen på sol*. Snart er solarium eneste alternativ :roll: - hvis jeg ikke vinner noen tusenlapper og har råd til å reise til syden da *sende noen tanker til de høyere makter*

Skrevet

Eg har det helt omvendt! Eg synes det e kjempherlig å ligge å sove i solen! Men så blir eg aldri brun bare RØD!

Så det blir bare bortkastet tid på sett og vis (selv om en blund i solen ikje e å forakte :wink:)

Har trøstet meg med at eg e litt sunn, og dessuten e det jo stort sett bare drittvær her for tiden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...