Gå til innhold

Ns dagbok


Nuttery

Anbefalte innlegg

Hei,

Etter å ha blogget i årevis tenkte jeg å starte meg en dagbok her på KG. Jeg er ufattelig glad i å skrive, men føler ofte jeg blir limitert av bloggen ettersom jeg må sensurere hva jeg skriver med tanke på at venner, bekjente og familien står fritt frem til å lese.

Kommer til å skrive litt fra dag til dag, og håper det vil lette litt på trykket for meg, og forhåpentligvis fenge noen!

Mvh

Nuttery

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I det siste finner jeg at jeg selv har havnet i den såkalte "tidsklemma".

Tidsklemma mi oppstår i hovedsak fordi jeg finner på unnskyldninger for å utsette det jeg skal hele tiden. Jeg har i årevis vært svært opptatt og aktiv, og møtte til slutt den såkalte veggen. Jeg orker ikke mer, jeg vil ikke, jeg vil bare surfe på facebook, se på TV og sove.

Hva bør jeg gjøre? Lese til eksamen, finne meg jobb, planlegge livet videre, trene, spise sunt.. Dere skjønner greia, være produktiv.

Livet er litt kaos for tiden, og veldig ubestemt. Jeg aner ikke hva som kommer, hva jeg gjør, hvor jeg vil videre. Det eneste jeg føler på er mitt eget forventningspress til meg selv, og de rundt meg.

Prøver å strukturere livet mitt i innleggene videre her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt om meg:

Jeg er 19 år og bor i en av de større byene her i Norge. Jeg bor med foreldrene mine, men har min egen "ving" av huset og trives veldig godt med det. Likevel er det veldig turbulent pga min mor, og jeg gleder meg til å flytte ut. Grunnen til at jeg fremdeles bor hjemme er at jeg går mitt fjerde år på VGS etter et omvalg. Alt i alt følte jeg det var det beste alternativet for utdanningen min, selv om jeg føler emosjonelt veldig på det å være "alene" etter alle vennene mine har flyttet for å studere. Jeg tar opp en del fag som privatist for å forbedre karakterer og oppnår gode resultater på skolen.

Tidligere aktiv innen politikken og syntes det er ekstremt interessant. Drev med ungdomspolitikk i 3 år.

Fra jeg var ca 12 til 15 var jeg ganske tykk og ble mobbet, men fra jeg var 14-16 gikk jeg ned 27 kg. Fra 75 til 48. Deretter gikk jeg opp til 62 igjen på 10 mnd, og nå har jeg gått ned til ca 55 og trives godt der. I perioder jeg opplever livet som slitsomt (slikt som i det siste) glemmer jeg å spise. Det siste året har jeg trent ca 6 dager i uken, og nå har jeg sklidd ut helt og eier hverken motivasjon eller energi til å trene mer enn kanskje et par dager i uken. Det er trist ettersom jeg trivdes veldig godt med treningen.

Jeg var sammen med en gutt i ca 3 år, og jeg finner det fortsatt vanskelig å innfinne at det ikke blir oss. Jeg har i lengre perioder vært ganske "løs" av meg, noe jeg skammer meg over nå i ettertid. Siden Januar har jeg prøvd hardt å holde det lavt med gutta ettersom jeg selv innser jeg ikke er følelsesmessig klar for et forhold. Likevel blir det slik at jeg driver med noen støtt og stadig. Håper å få "gjort noe" med det snart, ettersom jeg tror jeg forsøker å fylle et slags tomrom pga jeg er ensom.

Jeg er ei sterk, vakker, skjønn jente, som rett og slett sliter litt med å få endene til å møtes i blant. Likevel er jeg stolt av meg selv, og vet det bare er en periode jeg må igjennom. Krysser fingrene for at det bedrer seg med tiden :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag sto jeg opp relativt tidlig ettersom jeg har ferie, 10:30. Har som mål å lese ferdig en bok i dag, ettersom jeg "må" være ferdig med tre bøker til mandag, og jeg så vidt har begynt på den første..

Ligger i superundertøy og treningsgenser og håret i dott, føler meg så utrolig grell. Svett i huden og ekkel hårsveis. Får det farget til neste uke vet jeg, håper det hjelper litt på selvfølelsen. Ble skamklipt av en frisør jeg satt hårmodell for for ca 2 uker siden, gikk fra langt mørkeblondt hår ned på korsryggen til nesten svart bob til skuldrene. Føler meg skikkelig uvant. Den sorte fargen kler ikke trekkene mine.

Heldigvis er det torsdag i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...