AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #1 Skrevet 30. september 2014 Dere med små barn- : hvor mye søvn får dere i løpet av døgnet? Hvor mange mange ganger må dere opp på natten?? Det beste jeg seriøst vet er å legge meg i senga under dyna.... Har tre barn under 4 år, så søvn er bare helt halleluja stemning!!! Også sover jeg ca 6-8 timer om natten,med en flaskemating og noen ganger våken for å sjekke om barna har dyne, er passe varme ol... Så jeg får jo igrunn masse søvn!!Anonymous poster hash: 3b244...123
Nicoline86 Skrevet 30. september 2014 #2 Skrevet 30. september 2014 Sover maks 3 timer i strekk for tiden. Har en syv åring og en liten på 9 uker.. Gjesp..
GammelKaktus Skrevet 30. september 2014 #3 Skrevet 30. september 2014 (endret) Jeg har aldri hatt en våken natt med lillegutt. Har samsovet og ammet i halsøvne så jeg har alltid hatt nok søvn Nå er han snart 3 år og jeg sover vel mellom 6 - 10 timer alt etter om det er hverdag eller helg og om jeg legger meg seint eller tidlig. Lillegutt sover godt uansett, så når jeg er våken så er det som oftest fordi jeg styrer med et eller annet eller ikke logger meg av kg Edit, leif Endret 30. september 2014 av FrøkenMånestråle
Miss moneypenny Skrevet 1. oktober 2014 #4 Skrevet 1. oktober 2014 Blir ikke nok søvn her. Jeg får ikke alltid lagt meg tidsnok, Olga studier (sitter oppe og jobber) og et par kveldsvakter i uka der jeg ikke er hjemme før halv 12-12. 4- åringen våkner ofte 1-3 ganger om natta, enten pga at hun må på do, (ca en gang hver natt) eller mareritt. (Varierer selvfølgelig en del). Hun starter dagen mellom 05.30-06.30. (Selvom hun legger seg ca 19.30). Så det hender at jeg må ha meg en time på sofaen på dagen, dersom jeg studerer hjemme eller har kveldsvakt.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #5 Skrevet 1. oktober 2014 Ikke nok. Angrer litt på barn nr 2 nå, han på 3 uker vil ha mat flere ganger på natta selvsagt så sitter med puppene ute i timesvis. Sover kanskje 5-6 timer, og prøver å få til 1-2 på dagtid. 4 åringen sover heldigvis fra 19-07.Anonymous poster hash: c2e2d...d97
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #6 Skrevet 1. oktober 2014 Jeg har baby på 9 mnd: hun våkner ALLTID i 23-tida så er håpløst å legge seg før. Da får hun ei lita flaske melk. Legger meg og sovner mellom 24-24.30. Så våkner hun rundt 03(vann), og 05/06(flaske melk for å.sove liiiit lenger;) Så våkner hun mellom 07-08. Føler søvnen min blir drit dårlig av å våkne så ofte(tar tid å sovne når jeg må opp av senga). Har prøvd å kutte melka. Men da våkner hun 2 ganger i timen hele natta. Så jeg prøver igjen om noen måneder. På de verste nettene, hvor hun våkner oftere pga mareritt eller andre ting, så sover jeg når hun har daglur. Anonymous poster hash: e9130...c9d
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #8 Skrevet 1. oktober 2014 Vår på 8 måneder får grøt klokken 19:00. Deretter mm rett før sengen 19:30. Våkner en gang eller to før klokken 23:00. Da sover vi alle i strekk til ca 03:00. Da ender mini ofte i vår seng, og så sover vi der til klokken 06:00. Da er det alle mann opp. Fra klokken 03:00 våkner jeg kanskje ett par ganger, den lille ligger ikke alltid så stille.Anonymous poster hash: 70f15...37d
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #9 Skrevet 1. oktober 2014 Dere med små barn- : hvor mye søvn får dere i løpet av døgnet? Hvor mange mange ganger må dere opp på natten?? Det beste jeg seriøst vet er å legge meg i senga under dyna.... Har tre barn under 4 år, så søvn er bare helt halleluja stemning!!! Også sover jeg ca 6-8 timer om natten,med en flaskemating og noen ganger våken for å sjekke om barna har dyne, er passe varme ol... Så jeg får jo igrunn masse søvn!!Anonymous poster hash: 3b244...123 Legger meg 20, er oppe endel ganger, ca 23,02 og 04 Anonymous poster hash: 99ce1...8a3
Caledonia Skrevet 1. oktober 2014 #10 Skrevet 1. oktober 2014 Legger meg 23, så er det vanligvis opp en tur mellom 1 og 4 for å roe ned vesla som mener det er morgen. Bruker kanskje en time på det. Så står vi opp mellom 6 og 7. Å sove hele nattet har skjedd kanskje 10 ganger de siste 15 mnd. Men det er rart hva en kan venne seg til føler ikke at jeg får for lite søvn.
LilleBallerina Skrevet 1. oktober 2014 #11 Skrevet 1. oktober 2014 En ettåring og en fireåring. Sover 6-7 timer om natta med noen oppvåkninger for å finne smokk.
^^Belle^^ Skrevet 1. oktober 2014 #12 Skrevet 1. oktober 2014 Har en på 1,5 og en på 3. Jeg sover rundt 7 timer, avbrutt i snitt 3 ganger for smokk, vann, doturer, mareritt eller den alltid gøyale spinnville og lys våkne minsten som da er våken i 2-3 timer midt på natten. Sistnevnte skjer heldigvis kun en gang i uken eller så.
mulberrygal Skrevet 1. oktober 2014 #13 Skrevet 1. oktober 2014 Sover 9-10 timer, fordi jeg hater å sove lite. Har en på 16 måneder som av og til våkner 1 gang i løpet av natta får melk og sover videre.
Gjest Magdalene Skrevet 1. oktober 2014 #14 Skrevet 1. oktober 2014 Ligger på rundt 6 timer. Mer enn nok for meg. Barna sover hele natten, men jeg liker å sitte oppe lenge på kvelden 😊 1
Gjest chiki Skrevet 1. oktober 2014 #15 Skrevet 1. oktober 2014 Ei på 4 år og en på 4 mmd. Ungene sover fra ca kl19 til kl7 Minsten spiser 1-3 ganger på natta, men er av og til våken for å få smokken også
Gjest AllisHagtorn Skrevet 1. oktober 2014 #16 Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Vanligvis trenger jeg 8 timer for å fungere normalt. I graviditeten sov jeg veldig lite fom andre trimester. Mange totalt søvnløse netter. Babyen sov veldig lett fra dag 1, og lite på dagtid. Hadde en god periode i et par tre måneder hvor jeg nok sov 5-6 timer nesten sammenhengde, trengte ikke mate på natten. Ved 5 mnd begynte han med mye surr pga tenner/varme sommernetter, og fra og med da til nå ved 9 mnd har han våknet mye på natten. Det har resultert i at jeg har utviklet endel søvnproblemer selv, også de nettene babyen sover greit. Jeg er ferdig i permisjon og kan følgelig derfor ikke sove/hvile på dagtid. Har endel totalt søvnløse netter(idet man nesten sovner våkner babyen etc), og endel netter med veldig lett og avbrutt søvn. Vi skal begynne å sove seperat nå for å se om det kan hjelpe. Mannen står alltid opp på morgenen også i helgen, men jeg klarer ikke sovne da heller selv om jeg er stuptrøtt. Denne antisovegreia er uten tvil verdens beste prevensjon Endret 1. oktober 2014 av AllisHagtorn
Gjest Selfie Skrevet 1. oktober 2014 #17 Skrevet 1. oktober 2014 Jeg sover 22:30 - 05:30, med to oppvåkninger i løpet av natten for å putte inn smokk eller gi flaske. Har en på 3,5 og en på 0,5 år.
SoMuchWater Skrevet 1. oktober 2014 #18 Skrevet 1. oktober 2014 Vi sover så lenge vi vil mellom 18.00 og 08.00 Veldig heldige!
metempsychosis Skrevet 1. oktober 2014 #19 Skrevet 1. oktober 2014 På en god natt sover jeg 7 timer i strekk, men generelt sett blir søvnen oppbrytet minimum 1 gang per natt. Jeg har vel ikke sovet ut skikkelig siden eldstemann kom til verden (5 år nå), og jeg går forsåvidt rundt, mer eller mindre, i halvsøvne (dagtid). Metempsychosis so dearly want's to sleep
Gjest incognita Skrevet 1. oktober 2014 #20 Skrevet 1. oktober 2014 Dette er skikkelig off topic og jeg skammer meg bittelitt for det, men kan dere vennligst slutte å skrive klokken "24:00", "24:15", "24:30" osv. Klokken går til 23:59, før den igjen begynner på 00:00. Det gremmer meg at voksne (?) mennesker ikke kan klokken. 11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå