Gjest tinyen Skrevet 13. juli 2004 #1 Del Skrevet 13. juli 2004 Heisann! Jeg skal til alcudia den 31.juli, men vil gjerne vite litt om hvilken steder man bør besøke, evt utesteder osv... :-) og har hørt at d er et veldig familested, er dette evt sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. juli 2004 #2 Del Skrevet 13. juli 2004 Heisann! Jeg skal til alcudia den 31.juli' date=' men vil gjerne vite litt om hvilken steder man bør få med seg, evt utesteder osv :-) Gi meg en tilbakemld om alt du vet om alcudia Thanx....[/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. juli 2004 #3 Del Skrevet 13. juli 2004 Alcudia er et stort turiststed med hundrevis av hotel og barnefamillier. Vi skal også til Mallorca men ikke til Alcudia, men ca 50 km unna hvor det ikke er fult så mange turister. Strendene er fantastiske , men fulle av folk , det går buss til Palma som abselout er verdt et besøk ( masse sko butikker) Cala d'or er også et fint sted å besøke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 13. juli 2004 #4 Del Skrevet 13. juli 2004 der er mange fine badeland! og så er det mulig å låne hest å dra påå i åsene. Veldig koselig avbrekk fra stranden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. juli 2004 #5 Del Skrevet 13. juli 2004 jeg var i alcudia for noen år siden,veldig familie sted men bra for litt moro også selv om det nok ikke er det helt store party stedet. husker ikke hva utestedene heter men i sentrum ligger det noen,et av de har bade basseng på discoen der hadde vi det kjempe gøy etter et par drinker stranda er også skikkelig fin..blir sikkert en fin tur. det eneste med spania er at det ikke er så billig lenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest menta Skrevet 13. juli 2004 #6 Del Skrevet 13. juli 2004 Som sakt er Alcudia et fint sted med en veldig fin strand. Utestedet med basseng heter Menta, der er det ikke skikkelig liv før etter 2 på natten. Best fredag og lørdag da fastboende også går ut. Ellers er det en skandinavisk bar som heter Apoteket, verdt et besøk. Et utfluktsmål som anbefales er Sa Calobra, spesiell rullestens strand hvor man nå gå igjennom en tunnel får å nå. Gled deg til ferien i Alcudia, et herlig sted å være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tinyen Skrevet 14. juli 2004 #7 Del Skrevet 14. juli 2004 Takker for alle svarene!!! Ja no gleder jeg meg, ikke så lenge igjen no :-) God ferie til dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. juli 2004 #8 Del Skrevet 14. juli 2004 Heldiggrisen som reiser sørover! Fra jeg var der husker jeg at der var en Engelsk pub som var veldig livlig. Den hadde karaoke-konkurranser og vinneren var den som sang falskest... Jeg vil kalle det en typisk familie-plass...(men for all del, der er bra uteliv) Der er en norsk bar også en eller annen plass... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå