Gå til innhold

Hun blir ferdig for raskt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skjønner heller ikke helt hvorfor du ikke kan gjøre deg ferdig? Orker hun ikke ha deg der inne overhodet etter hun er ferdig eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det er mannen som kommer for fort, så blir det alltid foreslått at han kan slikke henne osv slik at hun kan komme først før selve samleiet. Kan dere ikke gjøre det samme bare omvendt? Hun suger deg til nær klimaks, og så fortsetter dere med samleie slik at dere begge kan komme?

• Liker 3
Gjest BettyBoop
Skrevet

Takk for svar. Ja, jeg hadde forsåvidt føringen på stillinger, tempo og alt sånn. Men føler jeg knapt får begynt før hun stønner at hun ikke klarer mer. Også begynner jeg å tenke på at jeg må komme fort, og det gjør sjelden saken noe bedre.. Av erfaring vet jeg at om det er lenge siden jeg har hatt sex eller onanert kommer jeg mye lettere, men i går lå virkelig alle forhold til rette. Så føler meg litt hjelpesløs kan du si. Skal til henne i kveld igjen, så kanskje nattens mangel på trykkutligning vil hjelpe til.

Anonymous poster hash: 49df2...a28

For meg høres det ikke ut som hun kommer fort men at hun har dårlig utholdenhet og ikke klarer mer fordo hun blir sliten?

Skrevet

Hun er en sporty jente, så tviler på at det er utholdenheten det går på. Da det skjedde første gangen ventet jeg et lite minutt før jeg fortsatte, i doggy den gangen. Hun lot det gå 2-3 jukk før vred seg om. Det var som om jeg hadde stukket henne med en glødende ildtang. Det er ikke fett å føle at man skader jenta heller.

Hun kom ganske kraftig første gangen, og andre gangen tror jeg hun ble litt flau så hun ropte inn i puta. Tredje gangen var hun stille, men hun kjørte haken inn i korsbeinet mitt med så voldsom kraft at det gjorde skikkelig vondt. Så jeg velger faktisk å tro på henne når hun sier hun ikke orket mer.

Det virker fornuftig som du sier Pompom og la henne jobbe litt før jeg fortsetter på henne. Men syntes det er litt usympatisk å forlange en blowjob i 10 min før jeg starter på henne liksom. Men kanskje hun insisterer når hun skjønner at jeg ikke kommer til å bli ferdig før henne slik vi holder på, hehe.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Hun er en sporty jente, så tviler på at det er utholdenheten det går på. Da det skjedde første gangen ventet jeg et lite minutt før jeg fortsatte, i doggy den gangen. Hun lot det gå 2-3 jukk før vred seg om. Det var som om jeg hadde stukket henne med en glødende ildtang. Det er ikke fett å føle at man skader jenta heller.

Hun kom ganske kraftig første gangen, og andre gangen tror jeg hun ble litt flau så hun ropte inn i puta. Tredje gangen var hun stille, men hun kjørte haken inn i korsbeinet mitt med så voldsom kraft at det gjorde skikkelig vondt. Så jeg velger faktisk å tro på henne når hun sier hun ikke orket mer.

Det virker fornuftig som du sier Pompom og la henne jobbe litt før jeg fortsetter på henne. Men syntes det er litt usympatisk å forlange en blowjob i 10 min før jeg starter på henne liksom. Men kanskje hun insisterer når hun skjønner at jeg ikke kommer til å bli ferdig før henne slik vi holder på, hehe.

Hm men får hun vondt etterpå? Jeg mener jeg kan jo bli ferdig men komme igjen senere. Er ikke sånn at jeg ikke orker mer etter å ha komt en gang. Syns det høres snodig ut. Høres ut som hun får orgasme som en mann

Skrevet

Hun kom jo tre ganger på veldig kort tid. Så ventet vi en halvtime, så skjedde det samme igjen. Det var ikke ofte jeg fikk det til, men da eksen fikk serieorgasmer ble hun ganske utmattet hun også. Jeg veit ikke hvordan det er, bli sånn etter én orgasme som ordentlig mannfolk ;)

Skrevet

*snip*

Jeg regner med at hun vil at du skal komme, det er jo ikke veldig gøy å avslutte uten at den andre parten er tilfredstillt også. Men hun må vel ikke suge konstant i ti min, litt suging, teasing, runking osv må vel gå i kombinasjon? Det er jo egentlig bare snakk om foreplay fordi du trenger mer stimuli for å komme. Akkuratt det samme mange kvinner sliter med.

• Liker 1
Skrevet

Ja, høres jo veldig riktig ut det du sier. Du skisserer vel egentlig ei jente som er god i senga. Sier ikke at daten min ikke er det, det er vel normal å være litt tilbaketrukket sånn i starten og lar mannen gjøre sin greie.

Skrevet

Jeg kan komme ved penetrering, altså når han putter penis inn i meg, før han har beveget seg i det hele tatt. Det er ganske tidlig. Jeg kan også komme ved bryst-stimuli, klining og berøring. Hvis jeg sier at jeg må ha en pause, eller at jeg ikke orker mer, setter jeg stor pris på at partner ikke hører på meg, men bare fortsetter.

Det handler strengt tatt om at du må ta ansvar for din nytelse, siden hun tydeligvis nyter av mindre arbeid enn du er vant til. Og helt seriøst, sett pris på at du har en partner som kommer så lett. Det er en gave til sexlivet, ikke problematiser det, please!

Bad, bad suggestion. Med mindre man har gitt ettertrykkelig uttrykk for det, er det greit å holde seg til regelen om at stopp betyr stopp.

• Liker 7
Gjest Andrea93
Skrevet

Du kan ikke trekke en konklusjon ut i fra hva noen venninner og folk på internett sier. Jeg kan i hvert fall også få orgasme flere ganger på rad, og har aldri opplevd å "bli utslitt". Det er vel en kjent sak at kvinner flest har lettere for å komme flere ganger osv. enn menn.

Anonymous poster hash: cc576...422

Når jeg sier internett, mener jeg ikke folk på forumer e.l., men undersøkelser og artikler. Det er fakta at for ganske mange blir kjønnsorganene så sensitive etter sex at det er ubehagelig å fortsette stimulien. Har selvsagt ikke dratt en konklusjon fra hva en og annen enkeltperson måtte ha opplevd. :-)

Skrevet

Bad, bad suggestion. Med mindre man har gitt ettertrykkelig uttrykk for det, er det greit å holde seg til regelen om at stopp betyr stopp.

Nå har det kommet litt mer info fra TS etter at jeg skrev det, men det jeg forsøkte å uttrykke var at sier hun at hun ikke orker mer, eller mener hun det? Det er milevid forskjell, og dette må kommuniseres.

informasjonen som har kommet etter jeg skrev innlegget, tyder dog på at hun er noe egoistisk. Når man er heldig og klarer å komme tidlig, kan man faktisk vise litt omtanke, holde igjen orgasmene, og komme langt hardere sammen. I tillegg handler det om at hun også må forstå hans tenningsmønster, begge på tilpasse seg hverandre.

• Liker 1
Gjest Heartbeat
Skrevet

Dette høres ut som en typisk faker.

Hvorfor det? Jeg kan komme med ENGANG jeg blir penetrert altså!

Så det er faktisk forskjell på jenter også :)

Om mannen bruker for lang tid så må jeg også avslutte pga det blir for intens etter to orgasmer. Men forskjellen fra dama til TS og meg er at jeg selvsagt ville ha ha sugd eller runket han til orgasme.etterpå :)

Skrevet

Ja, jeg ser ikke helt hvorfor hun skal fake når det er ganske åpenbart at jeg ikke er ferdig. Jeg mener, hva vinner hun på det?

Interessant at du har det på samme måte Heartbeat. Gjør det fysisk vondt å fortsette, eller er det for intenst eller kan du forklare det litt bedre?

Gjest Heartbeat
Skrevet

Ja, jeg ser ikke helt hvorfor hun skal fake når det er ganske åpenbart at jeg ikke er ferdig. Jeg mener, hva vinner hun på det?

Interessant at du har det på samme måte Heartbeat. Gjør det fysisk vondt å fortsette, eller er det for intenst eller kan du forklare det litt bedre?

For meg så blir det så ømt etter flere orgasmer og jeg blir veldig sensitiv for berøring.Det er det som gjør at jeg ikke klarer det i lengden. Vil tro noe av det samme gjelder dama di?

Skrevet

Jeg kan komme ved penetrering, altså når han putter penis inn i meg, før han har beveget seg i det hele tatt. Det er ganske tidlig. Jeg kan også komme ved bryst-stimuli, klining og berøring. Hvis jeg sier at jeg må ha en pause, eller at jeg ikke orker mer, setter jeg stor pris på at partner ikke hører på meg, men bare fortsetter.

Det handler strengt tatt om at du må ta ansvar for din nytelse, siden hun tydeligvis nyter av mindre arbeid enn du er vant til. Og helt seriøst, sett pris på at du har en partner som kommer så lett. Det er en gave til sexlivet, ikke problematiser det, please!

En gave fra satan da eller? Hvordan hadde du likt det om du var den som aldri ble tilfredsstilt i forholdet?

Skrevet

En gave fra satan da eller? Hvordan hadde du likt det om du var den som aldri ble tilfredsstilt i forholdet?

Huh? :klo:

Skrevet

Hvorfor det? Jeg kan komme med ENGANG jeg blir penetrert altså!

Så det er faktisk forskjell på jenter også :)

Om mannen bruker for lang tid så må jeg også avslutte pga det blir for intens etter to orgasmer. Men forskjellen fra dama til TS og meg er at jeg selvsagt ville ha ha sugd eller runket han til orgasme.etterpå :)

Derav min kommentar om at hun høres noe ego ut, og at her bør det kommuniseres bedre. Han må forklare hva han behøver for å komme, og for å nyte sexen. Rett og slett-

Gjest Heartbeat
Skrevet

Derav min kommentar om at hun høres noe ego ut, og at her bør det kommuniseres bedre. Han må forklare hva han behøver for å komme, og for å nyte sexen. Rett og slett-

Helt enig :)

Skrevet

Hun bør jo kunne suge/runke deg før eller etter dersom hun er sensitiv til å fortsette før du kommer?

Anonymous poster hash: cc576...422

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...