Gå til innhold

Hun blir ferdig for raskt

Fremhevede innlegg

Skrevet

I natt hadde jeg sex med ei jente jeg har datet en stund. Vi har forsøkt to ganger tidligere, men hun har vært anspent og følt seg litt usikker tror jeg. I går gikk det derimot veldig bra... for henne. Hun kom tre ganger vaginalt og sa hun trengte en time-out.

Jeg hadde anelser om at hun får orgasme lett etter jeg har gitt henne oralsex noen ganger, men dette ble jeg ærlig talt tatt litt på senga av. Etter en halvtimes tid fortsatte vi akten og igjen skjedde det samme, hun var helt ferdig før jeg i det hele tatt rakk å tenke på å avslutte. Velkommen til kvinnens verden sier kanskje du.

Jeg har ikke verdens lengste CV på damefronten, så vet ikke hvor vanlig dette er. Før denne jenta, har jeg bare hatt et seksuelt forhold før; samme dame fra jeg var 16 til jeg ble 24. Vi hadde et veldig bra sexliv, men der måtte jeg virkelig jobbe for at hun skulle nå klimaks. Bruk lang tid på forspill, masse oralsex, ulike stillinger og flittig bruk av fingre. Etter den omstendige prosessen det var, kom jeg gjerne samtidig som henne eller rett etter.

Er det noen som har noen tips til hvordan vi skal takle dette? Jeg får rett og slett ikke tid til å nå orgasme før hun er helt ferdig. Vi har god kommunikasjon, og hun sa hun syntes det var kjipt at jeg ikke kom. Selv tror jeg kanskje bruken av kondom er med på å "forsinke" meg, men jeg kan jo ikke kreve at hun skal begynne på p-piller heller. Har noen god erfaring med forskjellige typer kondomer? Sett at det finnes ultra-thin true feeling greier...

Tusen takk for alle svar.

Anonymous poster hash: 49df2...a28
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange som blir forsynt ganske kjapt, meg selv inkludert.

Jeg foretrekker at mannen er litt "egoistisk", dvs at han velger de stillingene og tempoet som raskest gir han klimaks dersom han er litt sen på avtrykkeren.

Forsøkt dette?

Anonymous poster hash: dfff4...b88

• Liker 3
Skrevet

Takk for svar. Ja, jeg hadde forsåvidt føringen på stillinger, tempo og alt sånn. Men føler jeg knapt får begynt før hun stønner at hun ikke klarer mer. Også begynner jeg å tenke på at jeg må komme fort, og det gjør sjelden saken noe bedre.. Av erfaring vet jeg at om det er lenge siden jeg har hatt sex eller onanert kommer jeg mye lettere, men i går lå virkelig alle forhold til rette. Så føler meg litt hjelpesløs kan du si. Skal til henne i kveld igjen, så kanskje nattens mangel på trykkutligning vil hjelpe til.

Skrevet

Men hvis hun kommer først - kan hun ikke suge deg/runke deg for å hjelpe deg i mål? Det forventer jo vi kvinner av menn som kommer raskt.

Skrevet

Problemet er ikke nødvendigvis at hun kommer først, men hun blir helt utmattet etter veldig kort tid. Totalt blackout som hun sa selv. Så tror en 5-10 min blowjob er for mye å be om. Hjeg skulle fortsatt på egenhånd ville jeg følt meg som nekrofil.

Bah.. Jeg får jo nytelse ut av det uansett, så får vel se hvordan det går fremover. Men dritkjipt om jeg ikke får avslutte.

Skrevet

Dette høres ut som en typisk faker.

• Liker 13
Skrevet

Jeg kan komme ved penetrering, altså når han putter penis inn i meg, før han har beveget seg i det hele tatt. Det er ganske tidlig. Jeg kan også komme ved bryst-stimuli, klining og berøring. Hvis jeg sier at jeg må ha en pause, eller at jeg ikke orker mer, setter jeg stor pris på at partner ikke hører på meg, men bare fortsetter.

Det handler strengt tatt om at du må ta ansvar for din nytelse, siden hun tydeligvis nyter av mindre arbeid enn du er vant til. Og helt seriøst, sett pris på at du har en partner som kommer så lett. Det er en gave til sexlivet, ikke problematiser det, please!

• Liker 4
Skrevet

Har hørt at disse thin-feel-something-something skal være ganske bra! Ellers spørre henne om hun kan gi deg en blowjob før dere setter i gang.

Skrevet

Jeg kommer også raskt, men jeg fortsetter helt til min mann kommer, selv om jeg blir sliten. Men jeg må si jeg savner kjappisene. Da vi var yngre kunne min mann komme kjapt innimellom, mens han nå alltid bruker lang tid.

Anonymous poster hash: dd002...1dd

Skrevet

Merkelig at du ikke bare kan kulle deg ferdig.

Anonymous poster hash: ec358...d29

Skrevet

Menn som kommer raskt blir jo bedt om å øve på forskjellige teknikker for å utsette å komme. Dette må da funke på en kvinne også ?

Anonymous poster hash: 8924b...c2b
Skrevet

Dette høres ut som en typisk faker.

Noen av oss er jo faktisk "velsignet" med at vi kommer veldig fort. Jeg må holde mannen unna klitten, ellers kommer jeg med en gang, og så er jeg så følsom at jeg omtrent må ha en pause.

Det er temmelig frustrerende, for stimulering av klitten er jo det som er best...

Litt unødvendig å beskylde for faking, det trenger ikke være tilfelle i det hele tatt.

Anonymous poster hash: d155a...d77

• Liker 4
Skrevet

Høres supersært ut at hun blir så slått ut etter orgasmene sine at du ikke får fortsette. Men kanskje hun er et orgasmisk supervidunder.

Skrevet

Høres supersært ut at hun blir så slått ut etter orgasmene sine at du ikke får fortsette. Men kanskje hun er et orgasmisk supervidunder.

Det er da helt normalt å bli ekstremt sensitiv på grensen til det ubehagelige etter en orgasme, både for menn og kvinner. Noen er heldige og kan komme flere ganger på rad (priser meg lykkelig for at jeg er en av dem), men det er da heller dèt som er mindre vanlig? Etter hva jeg har forstått på venninner (og generelt internett) er det nok med èn orgasme for de fleste, og man ønsker å avslutte etter det.

Men jeg skjønner virkelig ikke at hun bare gir seg helt, heller enn å tilby en blowjob så han også kommer.

Skrevet

Det er da helt normalt å bli ekstremt sensitiv på grensen til det ubehagelige etter en orgasme, både for menn og kvinner. Noen er heldige og kan komme flere ganger på rad (priser meg lykkelig for at jeg er en av dem), men det er da heller dèt som er mindre vanlig? Etter hva jeg har forstått på venninner (og generelt internett) er det nok med èn orgasme for de fleste, og man ønsker å avslutte etter det.

Men jeg skjønner virkelig ikke at hun bare gir seg helt, heller enn å tilby en blowjob så han også kommer.

Jeg deler heller ikke denne erfaringen og har ikke lest eller hørt at en blir så slått ut av orgasme at man ikke orker å la partneren bli ferdig :) Men det er mulig at det er mer normalt, og at jeg er unormal :)

Skrevet

Jeg deler heller ikke denne erfaringen og har ikke lest eller hørt at en blir så slått ut av orgasme at man ikke orker å la partneren bli ferdig :) Men det er mulig at det er mer normalt, og at jeg er unormal :)

Jeg vil tro det er at hun blir så sensitiv at det er ubehagelig å fortsette, ikke at hun fysisk er sliten - for det siste har jeg aldri hørt om, men det første er visst ikke så uvanlig :-)

Skrevet

Du kan ikke trekke en konklusjon ut i fra hva noen venninner og folk på internett sier. Jeg kan i hvert fall også få orgasme flere ganger på rad, og har aldri opplevd å "bli utslitt". Det er vel en kjent sak at kvinner flest har lettere for å komme flere ganger osv. enn menn.

Anonymous poster hash: cc576...422

Skrevet

Dersom jeg får en sterk orgasme (og spesielt dersom mannen har stimulert klitoris) så kan jeg oppleve et sterkt ubehag like etterpå. Det er nok at han kommer borti klitten, da kan jeg bli kvalm og uvel.. Klarer såvidt å flytte på kroppen..

Vi har hatt mye sex (hvert lenge sammen) og har funnet ut hvordan vi "roer ned" meg, slik at vi kommer så godt som samtidig. Han klarer å holde seg helt på kanten til å komme, og hører på meg når det bygger seg opp for min del. Da kjører han på og vi avslutter begge to.

Ikke stress med dette problemet nå så tidlig i forholdet. Ha sex og kos dere sammen. Bli kjent og finn ut hva som fungerer. Og ikke minst - vær GLAD for at det går for henne så enkelt. Det motsatte er ikke særlig moro..

Anonymous poster hash: 92d3e...4ae
Skrevet

Har ikke samme problem, mer omvendt. Han holder ut i det lange og brede. Da vi hadde en periode der vi brukte kondomer, hadde vi gode erfaringer med RFSU-True feeling-like wearing nothing. Prøvde også profil, nøkken og disse man får tilsendt gratis, alle disse virker tykkere og gir en dårligere følelse for hans del.

Har aldri selv opplevd å måtte gi meg helt etter en orgasme, har opplevd å måtte ta pauser på opp mot 1 minutt, men da er jeg klar igjen.

Skrevet

Skulle ønske kjæresten min hadde samme problemet.. Sukk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...