Gjest The damned Skrevet 30. september 2014 #21 Skrevet 30. september 2014 Men hvorfor hopper du rett fra 11 til 7-8? Start med å ha på alarm klokken 10 eller 10.30 to-tre dager. Så går du ned til 09 eller 09.30. En halvtime ned hver andre eller tredje dag. Klart når kroppen er vant med å sove til 11 så er du i ørska klokken 07, det sier seg selv Nei, jeg har hatt alarmen på 7.30 lenge nå og det er bare den siste måneden at jeg har sovet så lenge. Jeg er i ørska fordi jeg sover for lenge De dagene jeg kommer meg opp til normal tid, altså mellom 7-9 så er jeg helt fin. Blir trøtt tidligere da, fordi jeg får gjort mer enn når jeg sover lenge og også fordi jeg er våken lengre. Syns ikke det er noe positivt å sove for lenge hver dag.
Gjest The damned Skrevet 30. september 2014 #22 Skrevet 30. september 2014 Jeg har sleep as android, og har skiftet alarmen til en mer irriterende lyd Men har hatt noen sauer jeg må trykke på for at den skal slutte. Det blir for enkelt tror jeg, så jeg får vel bytte til matteoppgaver eller qr-kode. Så skal jeg legge telefonen langt borte
Gjest The damned Skrevet 30. september 2014 #23 Skrevet 30. september 2014 (endret) Kjøp deg klokke med hjul på Når den ringer så ruller den rundt i rommet som gjør at du må "springe" etter den for å skru den av. Det burde hjelpe deg å komme ut av senga http://www.enklereliv.no/clocky.html <---------- Haha, skal vurdere det hvis det ikke blir noe bedre Endret 30. september 2014 av The damned
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå