Gjest Lompa Skrevet 30. september 2004 #161 Skrevet 30. september 2004 Takk,Suz!:-) Og standard "dagens" her er selvfølgelig........LOOOMPERRR!!!!
LilleBille Skrevet 30. september 2004 #162 Skrevet 30. september 2004 .. Nytt navn.. - og så må du bare endre navnet på linken din i profilen .. så blir det bra,,, Og .. takk for servering av dagens.. har ikke fått lunsj jeg
Gjest Lompa Skrevet 30. september 2004 #163 Skrevet 30. september 2004 NÅ er det fikset. Stakkars lille Billa, ikke noe lunsj??? Gå og få i deg noe mat nå da vel?
LilleBille Skrevet 30. september 2004 #164 Skrevet 30. september 2004 .. trodde det var servering her jeg
Gjest Lompa Skrevet 30. september 2004 #165 Skrevet 30. september 2004 Ja jøss, lomper med alskens fyll her....
Bokalven Skrevet 1. oktober 2004 #166 Skrevet 1. oktober 2004 *tar Lompa, legger litt brunost på henne og spiser i vei*
Gjest Trulselinemor Skrevet 1. oktober 2004 #168 Skrevet 1. oktober 2004 Hei! Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en kjempe flott helg. Klem fra meg :klem2:
Gjest Lompa Skrevet 1. oktober 2004 #169 Skrevet 1. oktober 2004 Takk,Trulselinemor! En riktig god helg til deg også.Håper ting går bra for dere fremover.... Og til alle dere jeg har snakket med her inne: Ha en strålende helg (særlig du,Greeny....!;-) ) g en flott uke. Jeg blir neppe å finne her neste uke, da er jeg på bryllupsreise.Drar i morgen klokka sju, må være på Gardermoen i god tid før innsjekkinga stenger 06:05......*ouch!* Gleder meg til å se dere igjen. Kjempeklem til alle!
Gjest lurven Skrevet 2. oktober 2004 #171 Skrevet 2. oktober 2004 ta det pent da ikke gjør noe som jeg ville ha gjort
Bokalven Skrevet 2. oktober 2004 #172 Skrevet 2. oktober 2004 Jeg måtte jo bare, Lompa! Du er så god!
-Fisken- Skrevet 2. oktober 2004 #173 Skrevet 2. oktober 2004 God tur! :D Du får det sikkert kjempefint Og jeg foretrekker å spise deg med smør, sukker og kanel.
Gjest lilletroll Skrevet 4. oktober 2004 #174 Skrevet 4. oktober 2004 Nå er du på bryllupsreise!!! Håper du storkoser deg!! Gleder oss til å høre hvordan du har hatt, det :-)
Gjest Frigg Skrevet 5. oktober 2004 #175 Skrevet 5. oktober 2004 Hei, hei! Du får æren av å være den første personen hvis dagbok jeg klodrer i! Gratulerer! Her må jeg altså bare endre på meg selv, for en løgner jeg er, du er ikke første personen hvis dagbok jeg klodrer i! Fy-a-meg, altså! :MasjereMegSelvTilSkammekroken: Bryllupsreise, så gøy da! Fortell oss "alt" om det da når du kommer tilbake! Mvh Frigg
Gjest Lompa Skrevet 11. oktober 2004 #176 Skrevet 11. oktober 2004 Bon jour! Bon giorno! Sukker henført og kravler meg sakte tilbake til hverdagen. Har hatt en fantastisk uke, som har vært alt en bryllupsreise skal være...Knallvær, med en snitt-temperatur på 30 grader,mye god mat,og masse spennende flotte steder å oppleve sammen med mannen min! ROMA; fikk befestet sitt ry som kjærlighetsbyen.Vakker,historisk og utsøkt romantisk, med forelskede par overalt. Med Villefranche hakk i hæl. En liten by på den franske riviera, et "steinkast" fra Nice og Monte Carlo. Mange av de andre dro på tur dit,VI valgte å tilbringe dagen på egen hånd inne i Villefranches smale,postkort-idylliske bakgater. Vi slo oss til på en liten strand langs promenaden, og fikk til og med badet litt. Kaldt, men deilig likevel. Pussig nok var samtlige som badet norske....Hmmm......:-) Vi fikk faktisk bemerket at vi så så forelsket ut. En bitteliten amerikans dame pirket meg på skulderen da vi kjørte buss gjennom Tunis og sa: Excuse me, are you on honeymoon? Og ble aldeles henført da hun fikk bekreftet det og at vi har vært gift en knapp måned...:-)
Gjest lilletroll Skrevet 11. oktober 2004 #177 Skrevet 11. oktober 2004 VELKOMMEN HJEM!! (KG er hjem ikke sant?? ) Så FLOTT at dere har hatt det så bra!! Skulle ønske det var meg som hadde vært/skulle på bryllupsreise...men det blir nok ingen bryllupsreise på oss før til vårt sølvbryllup eller noe sånt, tenker jeg
Gjest Lompa Skrevet 11. oktober 2004 #178 Skrevet 11. oktober 2004 VELKOMMEN HJEM!! (KG er hjem ikke sant?? ) TAKK,TAKK! Så FLOTT at dere har hatt det så bra!! Skulle ønske det var meg som hadde vært/skulle på bryllupsreise...men det blir nok ingen bryllupsreise på oss før til vårt sølvbryllup eller noe sånt, tenker jeg Vi hadde heller ikke hatt noen bryllupsreise hvis vi ikke hadde vært så ufattelig heldige å få reisen i bryllupsgave.... Dere kan jo spare opp til et sånt cruise,sjekk mulighetene på Ving Cruises, de er i en litt mer overkommelig prisklasse for oss normale folk, med slunken lommebok. Det blir jo hva man gjør ut av det, dette var ikke noe luksuscruise à la Røkke og Gjelsten og I, men for meg som er vant med Stena Line/Color Line til Frederikshavn og Hirtshals, var dette STOOORT!:-) Og det som gjorde hele greia perfekt, var å oppleve alt med Lompemannen min......
Gjest Lompa Skrevet 13. oktober 2004 #180 Skrevet 13. oktober 2004 JOOOOOO!!!! Superduperfantastiskromantisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå