Gjest Lompa Skrevet 13. juli 2004 #1 Del Skrevet 13. juli 2004 Ok, here we go. Da prøver også jeg å starte dagbok. Tok meg "litt" tid å finne frem men..... Har surret rundt her på KG ca et halvt år nå, begynte pga bryllupsforumet. I dag er det 53 dager igjen til jeg gifter meg med verdens skjønneste, snilleste mann. Og nåde den som våger å påstå at de har en bedre! Nå er det bare å avvente gratulasjoner med dagboka, så kom igjen folkens..... *Setter meg ned og venter på champis og applaus....* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 13. juli 2004 #2 Del Skrevet 13. juli 2004 Gratulerer med dagbok og lykke til med både planleggingog gjennomføring av bryllupet da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 13. juli 2004 #3 Del Skrevet 13. juli 2004 Min første hilsen! Takk, Sandra! Og lykke til med bebissen, gleder meg til jeg følger etter.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 13. juli 2004 #4 Del Skrevet 13. juli 2004 GRATULERER MED DAGBOK :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 13. juli 2004 #5 Del Skrevet 13. juli 2004 BILLA! Takk,takk! Dette var morsomt! MERE,MERE!!!! Skrev ikke så mye foreløpig, mer kommer når jeg har fått i meg litt mat og mer kaffe. (Jupp, jeg er avhengig, skikkelig koffein og asfaltjunkie) Se det, der vet dere allerede litt mer om meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 13. juli 2004 #6 Del Skrevet 13. juli 2004 Hei du! Bra du har fått deg dagbok så kan vi komme hit og være interne og usaklige... Grattis med dagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 13. juli 2004 #7 Del Skrevet 13. juli 2004 Gratulerer med ny dagbok :blomst_opp: Men mannen min er nok bedre enn din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 13. juli 2004 #8 Del Skrevet 13. juli 2004 roper søtt: Juuuuhuuuu! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 13. juli 2004 #9 Del Skrevet 13. juli 2004 ÅÅååååååååå!!!!!! Og du fella; MIN mann er BEST,BEST,BEST! Ingen over, ingen ved siden!....eeehhhh....unntatt når jeg ligger øverst da... :oops: *SENSURERT* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 13. juli 2004 #10 Del Skrevet 13. juli 2004 roper søtt: Juuuuhuuuu! :kysse: :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 13. juli 2004 #11 Del Skrevet 13. juli 2004 hei hei.. Grattis med dagbok :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 13. juli 2004 #12 Del Skrevet 13. juli 2004 Jippi! Nå har jeg fått meg katte og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 13. juli 2004 #13 Del Skrevet 13. juli 2004 .. og nå venter vi bare på linken i profilen .. så blir det veldig bra (hvordan er det forresten med servering her??) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 13. juli 2004 #14 Del Skrevet 13. juli 2004 Men jøss da, det er bare å forsyne seg det. Champis og jordbær står på bordet i hjørnet, ved siden av giga-sofaen jeg kjøpte da jeg flyttet inn her.... Der finner du også kaffe og kake. Link har jeg forsøkt meg på, drøy nå litt før du maser om mer da. Tenkte til og med jeg skulle prøve å få lagt inn noen bilder i albumet etterhvert og, så dere får se drømmeprinsen min,og alt det andre jeg liker best her i verden. Om 53 dager er DAGEN da jeg blir fru, og da flytter jeg inn hos ham. Vi har valgt å være litt "gammeldagse" og ikke flytte sammen før bryllupet, så det er flere gode grunner til å telle dagene, gitt. Vi kommer ikke til å dra på bryllupsreise før i begynnelsen av oktober, det blir første ferien vår sammen.Gleder meg så jeg nesten ikke kan vente! For nå trenger jeg virkelig ferie, det samme gjør han. Det har vært sinnssykt mye jobbing på ham i sommer, så vi har sett lite til hverandre. Heldigvis blir det bedre i august, og da er det enda mindre tid til vi skal være sammen bestandig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 13. juli 2004 #15 Del Skrevet 13. juli 2004 Fanken sprette! Det å lage link i profilen min er noe av det mest irriterende jeg har prøvd på! Nå skal jeg ha meg mer kaffe først før jeg prøver videre, så jeg ikke mishandler PC`-helvetet her!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 13. juli 2004 #16 Del Skrevet 13. juli 2004 Huff, ikke gjør det da. Prøv heller dette: [url=http://www.linkentildagbokendin.no]Her er min dagbok[/url] Da vil det bli slik (nå virker jo ikke den adressen da..) Her er min dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 13. juli 2004 #17 Del Skrevet 13. juli 2004 gjør sånn: T's dagbok[/ url] da skal det funke. Bare ikke ha noe mellomrom mellom / og url. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 13. juli 2004 #18 Del Skrevet 13. juli 2004 KLARTE! omsider.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 13. juli 2004 #19 Del Skrevet 13. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 13. juli 2004 #20 Del Skrevet 13. juli 2004 Takketakk, Billa. Det er jo din fortjeneste at jeg fikk det til, ellers hadde jeg sittet og bannet og hamret på tastaturet ennå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå