Gå til innhold

Lompebakeriet

Gjest Lompa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Endelig er jeg på plass igjen her også. Referat fra dagen ligger på bryllupsforumet,og bilder er på plass i albumet.

Vi tilbringer "hvetebrødsdagene" i ei lita hytte i kolonihagen,smått og godt!Må riktignok ut for å dusje og gå på do, men har det kjempekos!

Vi fikk så helt utrolig mye fint til bryllupet,og nå i lunsjen skal vi ut og bruke noen av gavekortene vi fikk.

Håpr alle jeg har snakket med tidligere har det fint og at flest mulig av dere kommer på KG-treffet.....

Kjempeklem til alle! (Ingen nevnt,ingen glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper da virkelig det! Står et par tråder om det på bryllupsforumet, dato kan du jo være med og bestemme... :)

Hvilket treff tenkte du på, da? Er det noe annet treff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kikket over Personlige Meldinger i stad, kan ikke se det står noe om treff der. Har ikke bladd veldig langt tilbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har gått mest på pm,jeg foreslo for en tid tilbake å treffes den 17,men det var visst 18 som passet bedre for enkelte.

Lyst å bli med? Kan høre med de andre om det er greit for dem, er jo alltid moro å treffe nye folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18. Hm... Jo, kunne gjerne ha tenkt meg det. Kunne jeg eventuelt ha tatt med Lythande da? Hun og jeg henger ganske mye sammen, skjønner du. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Jo, men jeg fikk aldri somlet meg til å si fra. :( Sorry. Hadde ca 3000 andre tanker i hodet samtidig....

Hva med å finne en dato for nytt treff, vil gjerne møte flere av dere.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jupp,juppp! Da er boka mi flyttet fra bryllup og er nå offisielt et egent (forhåpentlig etterhvert yndet?) sted for usakligheter,useriøs flørt og dilldall og kverulanterier og annet slags fjoll. Men også like egnet som klagemur når noen føler for det. Selv har jeg ikke noe å klage på akkurat nå, bortsett fra at jeg har rota bort badetøyet under flytting og HELT sikkert finner det igjen til nyttår eller påske. Problemet er bare at jeg trenger det NÅ! Jeg VIL ha det innen natt til lørdag når vi reiser.

Skal prøve å få logget meg på fra tid til annen i løpet av uka,bare for å være litt ekkel og skryte litt....

Nå fikk jeg nettopp en telefon med spørsmål om å komme på intervju! Kryss fingrene for meg folkens.Jeg ser så frem til å finne meg noe annet at jeg kan ikke få sagt det!Mandag 11, da må dere sende meg en vennlig tanke i ett-tida...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...