Bokalven Skrevet 22. juli 2004 #121 Skrevet 22. juli 2004 Min mann er mest sexy i nettoen eller i uniformen sin han... :hjerter2: Synes sånne vanlige, sorte "briefs" er sexy, jeg. Boxershorts er utrolig usexy... Men nettoen er det beste, ja. (Men uniformer må jeg nok si jeg ikke liker).
Gjest Lompa Skrevet 27. juli 2004 #123 Skrevet 27. juli 2004 God morgen! Er på vei bort til kaffemaskinen, sov ALT for t ungt i morges og er egentlig ikke våken ennå, så jeg skriver mer om en stund. Men i dag er det 39 dager igjen......!
Gjest GreenSky Skrevet 27. juli 2004 #124 Skrevet 27. juli 2004 Men er han vekter? Politi? Brannmann? *nyskjerrig* Ellers, når passer det å ta en tur på LaLina/cafe? Jeg får lønning på fredag. :-)
Gjest Lompa Skrevet 29. juli 2004 #127 Skrevet 29. juli 2004 37 dager igjen....Og akkurat nå føles de 37 dagene som en evighet. Er litt trøtt og lei av alt i dag. Det er få på jobben og enkelte bruker halve dagen på røykerommet,og gir faen i de telefonen som blir satt til dem. Det er mye mas med flytting,og hjernedøde meglere, som jeg aller helst skulle stappet i dass og dratt ned! Prinsen min jobber hele tida, mye kveld og natt, så vi ser hverandre praktisk talt ikke for tida, og dess nærmere vi kommer bryllupet frykter jeg mer og mer at noe skla skje,at han skal ombestemme seg eller..... Har ingen grunn til det, men er ikke vant til å føle sånt for noen eller å føle meg så elsket,det blir liksom litt "for godt til å være sant"... Og etter bryllupet får vi bare èn uke sammen før han må på HV-øvelse i en uke. Rett nok skal vi på bryllupsreise da bare to uker etter det igjen, men det virker så evig lenge til....
Gjest Lompa Skrevet 29. juli 2004 #129 Skrevet 29. juli 2004 Takk, Fighter! Den klemmen trengte jeg nå.... tilbake....
LilleBille Skrevet 29. juli 2004 #130 Skrevet 29. juli 2004 Du får hellue litt .. det hjelper kanskje på humøret...
Bokalven Skrevet 29. juli 2004 #131 Skrevet 29. juli 2004 De dagene kommer til å gå fortere enn du aner, T!
Gjest Lompa Skrevet 29. juli 2004 #132 Skrevet 29. juli 2004 Takk. Joda de gjør nok det, bare at det er så mye pes som vi er midt oppe i nå, og det blir evigheter til vi får noe ordentlig tid sammen igjen. og da blir jeg litt motløs.
Gjest Lompa Skrevet 29. juli 2004 #133 Skrevet 29. juli 2004 Du får hellue litt .. det hjelper kanskje på humøret... :-) Da løper jeg over på skråblikk eller personlige meldinger og prøver.Hmmm, kanskje vente til etter lunsj...
Gjest Lompa Skrevet 6. august 2004 #135 Skrevet 6. august 2004 Endelig tilbake og med tid til å skrive litt! Har hatt flytting, som ble et pes uten like. Laaang historie! Men nå er det altså bare 29 dager igjen til jeg blir frue,og jeg håper alle tilgir tausheten min den siste uka. KLEM!!!
Gjest Catwoman Skrevet 6. august 2004 #136 Skrevet 6. august 2004 Heisann. Nå er det ikke lenge igjen Håper forberedlesen går bra. Har sommerfuglene begynt å komme?
Gjest Catwoman Skrevet 6. august 2004 #137 Skrevet 6. august 2004 oisann....dobbelt :o Så da benytter jeg den doble til å :
Gjest Lompa Skrevet 18. august 2004 #139 Skrevet 18. august 2004 17 dager igjen.... Har vært syk en uke, og etterpå hatt sinnssykt mye å gjøre, så jeg har vært lite her. Men regner med det blir bedre fremover. Håper alle har det bra? Klem,T.
Bokalven Skrevet 18. august 2004 #140 Skrevet 18. august 2004 Oi, nå nærmer det seg virkelig! Joda, bra her!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå