Gå til innhold

Lompebakeriet

Anbefalte innlegg

Gjest Lompa
Skrevet

JAAAA! Sove lenge sammen med kjæresten sin er super-duper-mega-kjempedigg!

Har nettopp vært ute i lunsjen med ham. Satte oss på Youngstorget og klinte og koset i sola.

"La vita e`bella.....!" :kline:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ahhh, skal si du er heldig!

Savner kjæresten min sååå mye, har ikke sett han på to uker :(

Kos deg videre med kjæresten du :wink:

Gjest Lompa
Skrevet

Så dere bor ikke sammen altså, mylian? Har fått inntrykk av det...Eller er han ute og reiser?Håper du snart får se ham igjen,da.

Selv teller jeg dagene nå og gleder meg til jeg kan begynne å telle timene....

Og til du ser kjæresten din igjen: TRØSTE :klem:

Skrevet

Nei, vi bor ikke sammen. men har planer om å flytte sammen til neste år.

Han er ute og reiser for tiden, ja. på skikkelig guttetur med faren og broren.

Takk for trøsten :D føler meg mye bedre nå :wink:

Gjest Lompa
Skrevet

Neste år? Så spennende. Har dere vært sammen lenge?

Hvor gamle er dere?

Skrevet

Vi har vært sammen i snart to år.

..også var det alderen min da :sjenert:

Er snart 17 :oops: og han er snart 18..

Gjest Lompa
Skrevet

Så lenge dere er sikre på hva dere vil begge to, og kan kommunisere godt, så spiller egentlig alderen liten rolle.

Hvis dere begge er sikre på at dere ikke har behov for å utforske livet og verden sammen med andre,så go for it!

Må innrømme at jeg umiddelbart tenkte; Wow, SÅ unge...???!!Men det er jo mange som rett og slett møter den rette så tidlig. Kusina til moren min ble gravid og giftet seg da hun var 15. Hun og mannen er fortsatt gift i dag, nesten 35 år senere og har fem sønner og 4 (eller var det5) barnebarn + enda ett på vei....

Skrevet

Jeg var mer "sjenert" med tanke på at jeg er så ung i forhold til alle andre her på kg. men føler meg ikke som en fnisete tenåring..

Kjæresten er fast bestemt at jeg er den han skal dele resten av livet sitt med, gifte seg med, få barn med, bli gammel med.. men jeg må innrømme at jeg tviler litt. jeg elsker han av hele mitt hjerte, men jeg er fortsatt ung og har mye igjen å gjøre før jeg slår meg ned for godt..

Gjest Lompa
Skrevet

Da må du finne ut om du vil gjøre de tingene med ham, eller alene, eller med noen annen. FØR det går for langt.

Bare husk at dere kan gjøre mye spennende sammen. Håper alle de tingene du ønsker deg å gjøre kan gjøres sammen med ham, eller med en venninne for så å reise hjem til ham etterpå. At dere slår dere sammen betyr ikke at dere ikke kan gjøre ting hver for dere. Det er faktisk bare sunt å ha tid for seg selv i blant.

Skrevet

Sier mye klokt du :D har tenkt mye på det de siste månedene, men jeg kan ikke bestemme meg for hva som er "riktig". han er en jeg ser for meg å få barn med og bli gammel med, men jeg syns det er litt tidlig å møte den man skal leve resten av livet sitt med. dilemma :-?

Gjest Lompa
Skrevet

Det er sikkert mye fordi vi i våre dager blir "flasket opp med" at man skal ta seg god tid til å leve og slå ut håret og gjøre sine erfaringer før man slår seg til ro. Det er få som faktisk tenker på at et par kan vokse sammen hvis man erfarer alt det nye og spennende sammen. Selv om du har en jentetur og han drar ut med gutta, så har dere noen å komme hjem til og fortelle om hva man har opplevd.

Jeg kan ikke si at dere kommer til å lykkes/mislykkes hvis dere flytter sammen. Man må uansett jobbe med forholdet. Snakke sammen, være ærlige og tålmodige, ta seg tid til litt romantikk i hverdagen, ikke bare et skippertak hvert femte år når ting begynner å knirke....Det jeg derimot KAN si er at hvis du er like refelktert og bevisst som jeg har fått inntrykk av, og han er likedan vil dere ha svært gode sjanser. Og jeg ønsker dere oppriktig lykke til.

Skrevet
Det jeg derimot KAN si er at hvis du er like refelktert og bevisst som jeg har fått inntrykk av' date=' og han er likedan vil dere ha svært gode sjanser. Og jeg ønsker dere oppriktig lykke til.[/quote']

Takk for det :oops:

Gjest Lompa
Skrevet

Mandag morgen, og nå er det bare 47 dager igjen....

I går var vi og så på lokalet igjen. Hadde med kokken så hun fikk se kjøkkenet der. Hun var fornøyd og mente at dette skal bli bra. Svigers var også der, og vi fikk diskutert litt pynting,og det kommer til å bli råbra!Så nå gleder jeg meg bare enda mer! :hoppe:

Skrevet
:sjenert: Hellu.. og god mandag.. (selv om det regner :( )
Gjest Lompa
Skrevet

Hei, og god morgen jenter!

Så lenge det er fint vær 4 september skal jeg nok holde ut, selv om det hadde jo unektelig vært vanvittig godt med litt sol og varme nå. Som på lørdag.

Fikk sms fra onkelen min i går, han og kona bor i Spania...

"Hei. Sitter på stampuben med en iskald pils i 27 grader.Hilsen onkel og tante."

Hadde nettopp hatt besøk av kusina mi og mann,med bikkja på slep,sistnevnte fes som hu skulle hatt betalt for det hele kvelden, så jeg sendt tilbake: " her plaskregner det og "barnebarnet" ditt har lekt gasskammer her i kveld...."

Gjest Lompa
Skrevet

Takk,takk, Greeny!

Har nettopp vært ute i lunsjen, håper du (og alle andre) også har hatt en ok lunsj.

Når skal forresten VI ta lunsj/kaffe sammen?Og hvem andre blir med?

Skrevet

Hei på T!

En liten hilsen fra Mjøskanten hvor Zalo-masochisten sitter og griner ved siden av en helgefull oppvaskbenk med nesten brukket rygg uten å kunne røre godsakene som glinser av fett og saus og grønnsakrester. :-(

Jeg skulle nok ikke vært snill med naboen sist torsdag da vi flyttet tuuunge møbler ved brygga hans.

Nå har det regnet og regnet og regnet i to døgn - og vi gleder oss til sommeren!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...