Gjest Lompa Skrevet 13. oktober 2006 #741 Del Skrevet 13. oktober 2006 Jaja. straks sengetid. Måtte bare snuble innom og se om det skjer noe her før jeg tar en kjapp en (dusj altså) og legger meg. Like stille som alltid. Har hatt et par dagers vikariat igjen, siste dag på mandag. Alle monner drar. Sa musa og pissa i havet....Men det er da noe, inntil man får seg fast jobb igjen, eller i det minste et lengre oppdrag. Nei, ikke noe særlig å sitte her og glo for, ingen kjente som er pålogget nå likevel. Så nå tørner jeg inn for kvelden. Sov godt, alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 14. oktober 2006 #742 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) God morgen! og JIIPPPIII!!!! har nettoppp stått opp med junior og da jeg skulle sette ham i lekegrinda for å gå og lage mat til ham, blinket det en liten oransje firkant nederst på skjermen, en beskjed på messenger.Fra en god venn i Sverige. Han og kona er endelig gravide, etter mange års prøving og to mislykkede prøverørsforsøk! DET er god nyhet å våkne til det. Nå skal jeg sette på mat til junior og kaffe til meg og kose meg med tanken på at snart har de også en liten. Ble aldri så lite rørt jeg av det! Endret 14. oktober 2006 av Lompa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 15. oktober 2006 #743 Del Skrevet 15. oktober 2006 En bra nyhet få på en fin dag! Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 26. oktober 2006 #744 Del Skrevet 26. oktober 2006 herregud, for en grå dag! og det skal visst ikke bli noe bedre fremover...Fare for flom, visstnok. Lenge siden jeg var her inne nå, og jeg fikk nettopp bekreftet mine grunner for det. Enkelte her MÅ visst tråkke ned andre. jaja, dem om det, hvis de trenger det for å føle seg bedre. Nå skal jeg straks sette på kaffe til meg selv, Alexander har allerede fått mat, nå er det straks på tide med ei ny bleie, han står i grinda si og virker mistenkelig som en som holder på med noe "skitjobb"...Fikk en morsom side her forrige dagen, fra min gale venninne:http://www.o-zander.se/jul/julafton.html Søt, ikke sant?begynner faktisk å glede meg litt allerede, jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 21. november 2006 #745 Del Skrevet 21. november 2006 Håper du har en fin dag. Har du slettet deg helt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå