Gjest Lompa Skrevet 21. mai 2006 #721 Skrevet 21. mai 2006 Ja, jeg gleder meg vanvittig. Tre år siden sist vi var der. Enkelte av de vi kjenner der har mast i årevis om at jeg måtte skaffe meg mann og barn, og jeg har bare spurt om sånt fås billig på supermarkedet...Så det er noen som kommer til å bli veldig glade for å få treffe de to mennene i mitt liv.
Sun Mei Skrevet 21. mai 2006 #722 Skrevet 21. mai 2006 Men hvorfor er den plassen ditt andre hjem? Har du bodd der?
Gjest Lompa Skrevet 21. mai 2006 #723 Skrevet 21. mai 2006 Nei, bare ønsket det. Har reist dit hver sommer i ti år sammen med mamma, noen ganger har vi reist dit igjen på høsten også. Vi har vært der 14-15 ganger, og blitt veldig godt kjent med en del der. Som er like godt å se igjen hver gang vi kommer dit.
Sun Mei Skrevet 21. mai 2006 #724 Skrevet 21. mai 2006 Ja, man blir utrolig godt kjent. Foreldrene mine reiser også til samme plass hvert år og har folk de kjenner der som de treffer hver gang.
Gjest Lompa Skrevet 21. mai 2006 #725 Skrevet 21. mai 2006 Det er utrolig godt og rart. Når flyet sirkler over kreta før vi går inn for landing er jeg ikke tilsnakkendes. Da sitter jeg med verdens største klump i halsen og en følelse av å komme hjem. hadde noen snakket til meg da hadde jeg ikke vært i stand til å svare.
Gjest Lompa Skrevet 30. august 2006 #726 Skrevet 30. august 2006 Oi! SÅ lenge siden jeg har vært her!? Jaja....trist å se utviklingen her på KG, med diverse gjester som tilsynelatende MÅ svare kvalmt selv når folk har det vanskelig...Like greit at jeg har holdt meg unna da. Nå har Alexander blitt ni måneder, den syvende tannen er snart igjennom og han er blitt så utrolig stor! Hvor i all verden ble det av den lille babyen? Nå er han "i hundre" rundt på stuegulvet, reiser seg, "prater" og synger, og er særdeles aktiv. Og SÅÅÅ nydelig! Jeg skal ut i jobb igjen snart, har bedt vikarbyrået se etter noe til meg og skal på a-etat i dag. Det blir rart å skulle gå fra Alexander og begynne og jobbe igjen. Nåja. Jeg kommer nok neppe til å være så mye mer her inne fremover enn jeg har vært den siste tida, så hvis det er noen som vil prate, så send meg en pm. (Eller en mail, for de som har mailadressen min.) Klem.
Sun Mei Skrevet 30. august 2006 #727 Skrevet 30. august 2006 Der var du jo Jeg savner deg her inne jeg da
iingvild Skrevet 31. august 2006 #728 Skrevet 31. august 2006 Koslig å høre fra deg. Kan tenke meg tiden går fort! Lykke til med jobbstarten! iingvild
Gjest Lompa Skrevet 6. september 2006 #729 Skrevet 6. september 2006 Herregud, jeg får fnatt av seksualitetsforumet! Nå skal visst alle pule gud-og-hermann for penger og man skal ha både serie-, vaginal-, klitoral-, g-punkts og fempunkts og gud-veit-hva for slags orgasmer i hytt og alle piner...???! Nei uff, sånt mas! Jeg tusler inn og legger meg til å sove istedet jeg. Natta!
Sun Mei Skrevet 7. september 2006 #730 Skrevet 7. september 2006 Herregud, jeg får fnatt av seksualitetsforumet! Nå skal visst alle pule gud-og-hermann for penger og man skal ha både serie-, vaginal-, klitoral-, g-punkts og fempunkts og gud-veit-hva for slags orgasmer i hytt og alle piner...???! Nei uff, sånt mas! Jeg tusler inn og legger meg til å sove istedet jeg. Natta! ← Savner deg
Gjest Lompa Skrevet 15. september 2006 #732 Skrevet 15. september 2006 :-) Savner deg og, Sun Mei. Blant andre. OG iingvild. Greit å snuble innom her og lufte seg litt i dagboka, blafre gjennom og kanskje kommentere/kverulere litt i enkelte tråder, men ellers er det fint lite jeg savner her, slik det er blitt. Så mange som har forsvunnet, noen har slettet seg helt. Enkelte mistenker jeg at jeg har sett igjen andre steder, både de og jeg med andre nick. Steder som er litt mer "romslige" enn hva KG dessverre er blitt. Noen herfra har jeg fått mailadresse til og kan snakke med på msn, folk som er litt rundere i kantene, som jeg føler meg på bølgelengde med og ville savnet å prate med. Sitter her og slapper av litt mens jeg venter på at mannen min skal komme hjem fra jobb. Rett bak meg, trygt forvart i lekegrinda sitter verdens blideste,skjønneste unge. Ti måneder er han snart nå, har begynt å reise seg og stå oppreist bare han har noe å holde seg litt i. Han sjangler langs hele lekegrinda, støtter seg bare med en hånd langs kanten. 8 tenner har han fått, og biter som et uvær i ALT annet enn biteringene sine. Som han har to av, samt diverse andre leker til å bite og tygge på. Han er et ekte lite kose"monster", han krabber nesten innunder huden på folk for å kose, og flørter hemningsløst med det meste og de fleste. Stirrer folk i senk med store, forundrede, blå øyne og smiler strålende når de smiler eller vinker til han. Og blir tydelig lei seg når folk bare glor surt og snur seg vekk. fatter ikke at folk kan vinke og/ eller smile litt til småunger? Selv om man er i dårlig humør, går det vel an å presse frem et lite smil til en liten tass, som ikke ser annet enn at smilet hans blir besvart, da er han fornøyd han. Hvis det er fnugg av hold i det jeg leste engang, at alle normale barn gråter en til to timer om dagen, ER min sønn unormal! Han er stort sett blid og fornøyd han. Andre her med unormale barn? Ønsker alle kjente her inne en riktig god helg, håper vi prates på msn.
Gjest Lompa Skrevet 26. september 2006 #733 Skrevet 26. september 2006 Da var dagens lille utblåsning unnagjort. Fant en blogg hvor jeg slang inn en kommentar i drittsinne og sendte en mail til bloggeren etterpå. Nå skal jeg gå og bade Alexander, han virker litt slapp i dag stakkar. Men det er jo ikke alltid vi er i like god form heller.
Gjest Lompa Skrevet 26. september 2006 #735 Skrevet 26. september 2006 At "orgasme er no big deal", det virket som om det er jo noe alle fikser, ihvertfall på egen hånd, just like that. Når man sliter ræva av seg for å få til en liten fisleorgasme på egenhånd, blir man fly forbannet over at noen klarer å lire av seg sånt pisspreik. Når man får inntrykk av at "alle andre" får alle slags orgasmer bare fyren tar på dem føler man seg rett og slett underlegen, ufullstendig seksuelt. Noe som ikke akkurat gjør ting lettere. Sånt regelrett undergraver andres seksualitet og orgasmeevne. hvilket jeg fortalte henne, pr mail.
iingvild Skrevet 27. september 2006 #736 Skrevet 27. september 2006 Helt enig med deg!! Ha en fin dag!
Sun Mei Skrevet 27. september 2006 #737 Skrevet 27. september 2006 Veldig greit at noen sier i fra i klartekst ja
Gjest Lompa Skrevet 28. september 2006 #738 Skrevet 28. september 2006 Mårnings! Sitter her og venter på kaffen, med en blid dog noe forkjøla tass stående i lekegrinda. Mensen har begynt for fullt, IKKE moro. Men nå bedrer det seg kanskje snart. Skal være med på et forskningsprosjekt og teste ut ei ny p-pille. Var til undersøkelse på mandag og da fikk jeg tatt ut spiralen samtidig. Pheew! Blir kanskje mindre tull fremover nå. Får pillene om ca to uker. Blir spennende å se om jeg er av de som får pilla det skal forskes på eller sammenligningingspilla. (De mangler fortsatt noen som vil være med så om noen er interessert så send meg en pm. ) Nå skal jeg hente meg kaffe og lage litt grøt til den lille snørrungen min. Ha en fin høstdag, folkens!
Gjest Lompa Skrevet 29. september 2006 #740 Skrevet 29. september 2006 GOD HELG, alle som måtte snuble innom. Nåja, til andre og da!:-) Blir borte til tirsdag kveld, ha det fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå