Gjest Chrizzy Skrevet 26. mars 2005 #341 Skrevet 26. mars 2005 Hei, hei Ja det er rart å gå å "daffe" så mye som man gjør når man har fri. Du skriver om så mye god mat at jeg blir sulten hver gang jeg besøker deg Er veldi glad i lage mat selv, men i dag har jeg bare spist pølse med bacon på bål, var godt de Håper du har det fint, og ikke mere vondt i magen :-D
Gjest Lompa Skrevet 27. mars 2005 #342 Skrevet 27. mars 2005 hei igjen folkens! Takk, Chrizzy! har ikke så vondt nå, bare litt svake murringer innimellom. Har tilbrakt helga sammen med mamma og lillebror, ettersom mannen har jobbet natt hele helga. Det gjør han i natt og, men nå ville jeg hjem til min egen seng. Selv om den er fælt kald og tom og ensom uten ham.... Gleder meg til han kommer hjem i morgen tidlig. Nå skal jeg se om det finnes noe spiselig her, om det er noe som frister. Egentlig sulten, men har ikke lyst på noe.Hvis ikke så tar jeg bare en pakke nudler og ser litt på dum-kassa før jeg kræsjer puta. Håper alle har hatt en fin påske!
Bokalven Skrevet 29. mars 2005 #343 Skrevet 29. mars 2005 *setter frem varme rundstykker med franske oster*
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2005 #344 Skrevet 31. mars 2005 Jeg koker gjerne noen ekstra egg og kakao, bare gi beskjed om når du ønsker det servert :-)
Gjest Lompa Skrevet 31. mars 2005 #345 Skrevet 31. mars 2005 Mmmm...rundstykker, OG egg og kakao....Hørtes snadder ut, gitt! Jatakk! Håper alle har det bra. Er litt lite her for tida, men er snart tilbake for fullt, med oppdateringer av dagboka.... Klem til alle!
LilleBille Skrevet 31. mars 2005 #346 Skrevet 31. mars 2005 Er det her jeg skal gå for å få servert frokost.. Bare innom med en til yndlingslompen.
Gjest Lompa Skrevet 1. april 2005 #347 Skrevet 1. april 2005 Klemmer masse tilbake på favorittinsektet mitt! Og løper rett ut igjen så jeg ikke sier for mye. Er tilbake igjen i morgen, folks and fans! *Svisj!* eller var det *POFF!*
LilleBille Skrevet 1. april 2005 #348 Skrevet 1. april 2005 Klemmer masse tilbake på favorittinsektet mitt! Og løper rett ut igjen så jeg ikke sier for mye. Er tilbake igjen i morgen, folks and fans! *Svisj!* eller var det *POFF!* :klø: for mye .. dette var da ingenting.. (men liker å være favorittinsekt .. trodde ikke noen hadde det jeg .. for eller blir jeg jo bare mobbet :veldigsur: )
Gjest Lompa Skrevet 1. april 2005 #349 Skrevet 1. april 2005 Med å si for mye mente jeg at jeg måtte styre meg for fristelsen til å si det jeg nå endelig kan fortelle i signaturen min....
Gjest Xavia Skrevet 1. april 2005 #353 Skrevet 1. april 2005 Lefse? Er det baby det? :-) Jeg regner med det, siden hun skrev om lefse som var laget inne på Graviditet.
Gjest Lompa Skrevet 2. april 2005 #354 Skrevet 2. april 2005 Takk,takk!:-) Ja, jeg er fem uker på vei, fikk det bekreftet på tirsdag. Og i går fikk foreldrene våre vite om det, så nå kan jeg fortelle det til andre også. Svever på en rosa sky, fortsatt en smule sjokkskadd, men overlykkelig.
Samantha Skrevet 2. april 2005 #355 Skrevet 2. april 2005 Gratulerer Lompa!! Blir sikkert ei kjempefin lefse!
Gjest Lompa Skrevet 2. april 2005 #356 Skrevet 2. april 2005 Takk for masse gratulasjoner! Har nettopp snakket med onkel og tante i Spania, som ble kjempeglade for nyheten. Nesten like happy som foreldrene våre i går kveld. Mamma og hans foreldre kom hit. Inge av dem ante at de andre skulle komme, så de så litt forundret ut. Enda mer forundret ble de da vi kom og slang til dem hver sin lille gave i julepapir, med kort og bånd og alt. Vi sa det var en førjulsgave, bare en liten ting, og at de ikke måtte klemme for hardt, for det var skjøre saker.... Fjesene ble lange da de pakket opp og fant enda mer julepapir og til slutt bare sammenkrøllet silkepapir. Mamma sa; åååhhh, det ER jo første april...og svigermor så bare mildt sagt forvirret ut. Enda mer forvirret ble de da mannen min sa; gaven deres er ikke riktig ferdig ennå, den er faktisk ikke ferdig før 4 desember...Mamma ga fra seg et lite pip, svigerfar bare glante tomt på oss, og svigermor stirret ned på det tomme papiret og bare sa; neeeii...? Og vi sa: joooo..... Og visp så var det to gale mødre som hylte og spratt opp som skutt i rompa, og danset rundt oss for å klemme. Hysterisk morsomt. bare synd vi ikke filmet det hele eller fikk tatt bilder av de rare uttrykkene deres...
Gjest MrsL Skrevet 2. april 2005 #357 Skrevet 2. april 2005 For en artig måte å fortelle det på. Gratulerer så mye Har dere forresten barn fra før? Tror ikke jeg har fått med meg det
Gjest Lompa Skrevet 2. april 2005 #358 Skrevet 2. april 2005 Nei, ingen av oss har barn fra før. Han har alltid ønsket seg barn, og fryder seg nå over så smått å begynne å fortelle det til folk. Han var helt skjønn den dagen vi fikk det bekreftet. Han rakk ikke bli med ettersom legen var ekstremt forsinket den dagen. men han stod ute og ventet da jeg var ferdig hos legen, og det strålende uttrykket da jeg gikk rett inn i armene hans og sa; hei,pappa.... Han bare klemte og kysset på meg lenge før han sa; jeg elsker deg. Så bøyde han seg og klappet forsiktig på magen min og sa ; og deg også....
Gjest MrsL Skrevet 2. april 2005 #359 Skrevet 2. april 2005 Snufs For en romantisk og herlig mann du har da
Gjest Lompa Skrevet 2. april 2005 #360 Skrevet 2. april 2005 Jeg vet. Han er skjønn! Han har ikke alltid helt ordet i sin makt, ikke slik som f.eks Kafka, men gudhjelpe meg når han først vil ha uttrykt noe spesielt...Langt enklere enn andre, men det går rett hjem hos meg ihvertfall. Kan fortsatt ikke tenke på det uten å snufse og smile.... Han er så forsiktig for tida, forrige dagen klemte han meg skikkelig og så ble han visst plutselig litt bekymret for de ømme puppene mine og spurte om det gjorde vondt. og han har verdens mest alvorlige oppsyn i sånne situasjoner. Åssen er det muuulig! Å ha det så godt, og å bli stadig mer betatt av sin mann!?! Og på toppen av det hele er det vidunderlig vår, jeg vasker vinduer, og sola skinner og fuglene kvitrer så det er rett før jeg begynner å kvitre selv! La vita e`bella......!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå