Gjest Lompa Skrevet 20. mars 2005 #321 Skrevet 20. mars 2005 Takk for hilsen,chrizzy. Joda jeg kommer nok til å legge ut bildet her etterhvert. Muffins er digg, jeg har fått helt dilla, jeg! og søndager er fredelige deilige dager, stort sett. I dag bruker jeg tida på å rydd eog vaske litt og lage enda mer muffins som jeg kan putte i fryseren. Fortrinnsvis gjemme de bakerst i hver skuff så ikke mannen finner dem. Han er spinnvill etter eplemuffinsene... Han fikk ikke noen i går, men han skal få i dag, etter wok-middag. og så skal vi se på Crocodile Dundee. gammal og god tidtrøyte. Ha en knæsj påske!
Gjest Lompa Skrevet 23. mars 2005 #322 Skrevet 23. mars 2005 "Sol ute,sol inne,sol i hjertet, sol i sinnet, soool, bare sooool....!"
LilleBille Skrevet 23. mars 2005 #323 Skrevet 23. mars 2005 Høres ut som om påsken er bra ... Her er det ikke blitt sol helt ennå .. men det lysner hvertfall ..
Gjest Bellatrix Skrevet 23. mars 2005 #324 Skrevet 23. mars 2005 Er det du som har stjålet solen, Lompa? Du kunne ha delt litt synes jeg. Håper du har en fin påske.
Gjest Lompa Skrevet 23. mars 2005 #327 Skrevet 23. mars 2005 Jeg prøver å lokke på sola.Har den ikke, d ahadde jeg selvfølgelig hengt den høøøyt opp så den kunne skinne på dere alle sammen. Hjelp meg,da? Kanskje den dukker opp, varm og deilig. "SOOOOLAAA!"
LilleBille Skrevet 23. mars 2005 #331 Skrevet 23. mars 2005 Stiller meg opp bak Fighter .. og er klar til å hjelpe til meg bankingen :blaveis:
Gjest Lompa Skrevet 23. mars 2005 #332 Skrevet 23. mars 2005 HEI! Sola er ikke noe vi skal slåss om! Skal dere bråle, så dra tilbake til snikk-snakk og slåss om Ordet! Her er sola, og lompebakeriet, for alle.
Gjest Lompa Skrevet 23. mars 2005 #334 Skrevet 23. mars 2005 Slå deg ned her og ta en muffins og litt kaffe, så kommer nok snart sola. "Kom maaai du skjøøøønne, miiiildeeee..."Og ta med SOOOLAAAA så det blir godt og varmt! Sitte på bryggekanten og dingle med beina mens man koser seg med nykokte reker. Sitte i trappene på Aker Brygge og slurpe i seg halvsmelta is og myse på alle de sommerkledde menneskene. Ligge på stranda og kjenne solstrålene krype inn i hver liten pore i huden, så det føles som man smelter, og høre på måkeskrik og barnelatter og kjenne lukten av sjø og grill og sommer og livet.....
Gjest MrsL Skrevet 23. mars 2005 #335 Skrevet 23. mars 2005 Tror dere kom og tok sola mi, jeg for den ble borte gitt *springer til Oslo*
Gjest Chrizzy Skrevet 23. mars 2005 #336 Skrevet 23. mars 2005 Heia! Ingen sol her å all sneen er i ferd med å smelte bort Men men, den kommer vel sikker snart, om ikke snart så litt lenger enn snart til Håper du har det fint!
Gjest Lompa Skrevet 24. mars 2005 #337 Skrevet 24. mars 2005 Og jeg som trodde jeg skulle sove lenge i dag....Men nå stod jeg opp, etter å ha ligget en time og vridd meg,lys våken. G, med sitt sovehjerte, snorker og sover som et murmeldyr! Så her sitter jeg, vi skal ikke være hos mamma før 13-14-tida. Så stille som alt er, får jeg rent søndagsfølelse jeg.Ikke et menneske å se ute, og nesten ikke en lyd i området her. Får vel bare surre litt rundt her till der på tide å vekke min kjære.Sette på litt kaffe,og varme en muffins, kanskje.
Gjest Lompa Skrevet 25. mars 2005 #339 Skrevet 25. mars 2005 Takk,Mrs L. Gårsdagen var deilig og avslappet,med middag hos mor. Greske lammekoteletter med ovnsstekte poteter og tzatziki. Mmmm.... Nå ligger mannen og sover, han skal jobbe fra 8 i kveld til 8 i kveld til 8 i morgen tidlig, så han kommer til å sove lenge. Kankje helt til 15-16-tida hvis han er heldig og får sove så lenge. Jeg skal bare ta meg en dusj og gjøre istand noe mat han kan ha med seg på vakta si, så drar jeg til mamma og blir der til i morgen. Har vært våken "hundre" ganger i natt, for å gå på do og pga sinnssyke magesmerter. Det var faktisk en stund jeg holdt på å vekke mannen for å be ham dra ut og skaffe smertestillende, som huset er tomt for nå. Men det slapp taket etter en stund, så jeg fikk sove igjen og nå er det helt borte. Rart. Jeg har så søndagsfølelse og har hatt det i flere dager nå, ettersom jeg har hatt fri hele uka. Rart det. Blir litt godt å komme tilbake i vanlig gjenge igjen og da, sev om det er deilig med fri. Det blir mye "slaffing" av dette...:-)
Bokalven Skrevet 26. mars 2005 #340 Skrevet 26. mars 2005 Definitivt sol i dag! Jeg har til og med vært ute i skogen og kjent og luktt på naturen i dag. Superdeilig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå