Gjest Lompa Skrevet 7. mars 2005 #301 Skrevet 7. mars 2005 Da er det jo bedre å hoppe enda litt lenger frem i tid, til alt er overstått!? *Veiver med tryllekjevla og lefser oss fram til juni,hvor verden er solfylt,varm og grønn, og vi ligger og slanger oss på stranda etter jobb.*
Bokalven Skrevet 8. mars 2005 #302 Skrevet 8. mars 2005 Da er det jo bedre å hoppe enda litt lenger frem i tid' date=' til alt er overstått!?[/quote'] Neeeei, for da blir jeg jo ikke ferdig! Dessuten er det ganske spennende å skrive oppgave, det tar bare masse tid!
Gjest Lompa Skrevet 8. mars 2005 #303 Skrevet 8. mars 2005 :o Jamen...jamen...lompa vil ha SOOOOL.....!!!!
LilleBille Skrevet 9. mars 2005 #305 Skrevet 9. mars 2005 Sol her og .. men jeg vil ikke sitte inne når det er så fint vær :evil:
Gjest Lompa Skrevet 9. mars 2005 #306 Skrevet 9. mars 2005 Ikke jeg heller! *tar billa i armen og løper ut i sola.Sette oss på brygga med kaffe og is,og late som vi ikke fryser ræva av oss?*
Gjest Lompa Skrevet 14. mars 2005 #307 Skrevet 14. mars 2005 Så var det mandag igjen... Sitter her og prøver å sparke meg selv ut i dusjen,mens mannen kan sove til jeg skal gå.Heldiggris! Men det ser ihvertfall ut som sola prøver å komme seg gjennom skyene i dag, så det kan bli bra i dag.(Ønsker meg helst vår, men litt snø er ok så lenge det er sol og blå himmel i det minste.) Ønsker alle som ramler innom en fin uke!
Gjest Lompa Skrevet 14. mars 2005 #309 Skrevet 14. mars 2005 klem tilbake,Mrs L. Håper alle har hatt en grei mandag,at det blir vår snart og,nå som jeg skal kræsje puta, at mannen er like kosesjuk som meg. Ikke at han pleier være vond å be, men jeg har vært ekstreeeeemt kosesjuk i det siste. Natta,verden.
Gjest Lompa Skrevet 16. mars 2005 #310 Skrevet 16. mars 2005 SOMMER,SOMMER,SOMMER..... *gauler av full hals i håp om å skremme vekk snøen og kuldegradene*
Gjest Bellatrix Skrevet 16. mars 2005 #311 Skrevet 16. mars 2005 Har du sendt snøen nordover? Det vil jo aldri slutte å snø her.
Gjest Lompa Skrevet 16. mars 2005 #313 Skrevet 16. mars 2005 "Goddag,goddag! Dette her er meteoroligisk institutt.Vi vil melde om at vintern nå tar slutt, og vi får SOL,SOL,SOOOOOOL....!"
Gjest Lompa Skrevet 16. mars 2005 #315 Skrevet 16. mars 2005 Jeg blir gal! Nå har den låta satt seg dønn fast i hjernen min, og jeg blir ikke kvitt den igjen....!Det verste/beste er jo at jeg blir i godt humør av den, men lengter om mulig ENDA mer etter sol og sommer....Blå himmel, utepils, iskrem,jordbær og grønt gress... Når våren endelig kommer skal jeg finne meg en plass med masse tykt,grønt gress og rulle meg i det som ei bikkje! Og spise to kurver med jordbær. Og så på kvelden gå ut og kose meg med en kald øl, og enda mer jordbær!Og en is på veien hjem.Gå ute i varm sommernatt,kledd i tynne klær og nyte sommeren og mannen...
Bokalven Skrevet 17. mars 2005 #316 Skrevet 17. mars 2005 Fortsatt masse snø i Oslo... *kikker ut vinduet og grøsser*
Gjest Lompa Skrevet 18. mars 2005 #317 Skrevet 18. mars 2005 *Drar for gardinen i lompebakeriet,kryper furtende opp i sofakroken,og drømmer meg tilbake til Kretas varme og solfylte strender, bortgjemte,spennende smågater,lammekotelettene på Anna`s, bouzoki og iskald retsina...*
Gjest Lompa Skrevet 19. mars 2005 #318 Skrevet 19. mars 2005 Nå er mannen på vei hjem fra jobb,og jeg skal straks lage ostesmørbrød til oss. Skal bli godt med uke fri,og sove leeenge. Kanskje til og med ta meg en blund på dagen av og til. Er så trøtt for tida at jeg ser mannen med ljåen. Dausliten for et godt ord, så det skal bli helt wonderbaum å bare kose seg hjemme. Men nå skal jeg bare røre sammen en muffinsdeig, og klæsje sammen noen ostesmørbrød, så har vi noe å kose oss med i kveld. og ikke å forglemme; oste-chilinuggets....Har blitt helt hekta jeg! Ha en fin kveld, alle som måtte snuble innom.
Gjest Lompa Skrevet 20. mars 2005 #319 Skrevet 20. mars 2005 Vi fikk endelig brudebildene i går. helt flaut å sende ut takkekort så sent, men omsider....Holdt på å kvele fotografen vår. Først var det det diverse annet vi måtte vente på og nå har vi mast på ham i bortimot tre måneder.... De var stort sett bra, noen var vi veldig fornøyde med og andre...Nåja. Godt det ikke koster oss mer enn 2000,gitt! Og at vi slipper å anbefale ham for andre, det ville jeg aldri ha gjort!
Gjest Chrizzy Skrevet 20. mars 2005 #320 Skrevet 20. mars 2005 Heia, den der lørdagskvelden deres kunne jeg tenke meg å vært på muffins, ostesmørbrød, oste-chilinuggets.... Jeg laget amerikanske blåbær muffins på avslutningen jeg hadde på fredag, de ble veldi gode. Skal du legge ut brudebildet i albumet her? Håper du har en fin søndag, er så herlig med ferie at jeg mange ganger om dagen tar meg selv i å være i en sånn lykksalig gurglene tilstand nesten Men det handler nok også om at jeg er ferdig med en "eksamen" som har gått over 3 år også... Ha det best
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå