Gå til innhold

Lompebakeriet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk, Fighter. Det nå var jo egentlig bare "glad-sipping", litt rørt og rar liksom....

Er litt høyt og lavt i humøret for tida, humørsvinging er å ta mildt i.Berg og dalbane er nærmere! :ler:

Skrevet
:) Hei, ha en kjempe fin uke, og lykke til med avvendingskurset! :P
Skrevet

Hei og takk, Ingvild.

Vet nå ikke helt om et sånt kurs hjelper, men det er verdt forsøket...

Skrevet

Tror jeg også burde gå på noe slikt... ;)

Skrevet

Tror nok det er massivt behov for et avvenningskurs her.... :ler:

Skrevet

Åh herregud! Jeg har sovet i fire timer,jeg! Var "litt" sliten og trøtt i dag etter jobben, så jeg slang meg på sofaen for å ta en liten høneblund. Jaggu meg var jeg ikke borte helt til nå.Jaja, får ta meg litt drikke og våkne mens jeg ser på Hotell Cæsar,da...

Skrevet

faen og! Våkna til mensen..... :-(

Kjipe greier. Og hysterisk sulten!Så nå skal jeg sette på kaffe før jeg hopper i dusjen, og så ta meg litt mat. Så er det vel på tide å vekke G, han får sove litt lenge i dag. Kveldsvakter hele uka OG nå til helga...DRITT!

Skrevet

Takk for klemmen på Personlige meldinger Lompa!

Du er god du! :)

Skrevet
Takk for klemmen på Personlige meldinger Lompa!

Du er god du! :)

Jupp, særlig med smør og sukker på...!;-)

Gjest Lompa
Skrevet

Atter en fredag. Sitter på jobb nå, og har en drøy time igjen til jeg skal gå. Sitter her og glor ut på gråværet og blir nesten sur.Gleder meg så til våren....! Til å pælme vinterklær og støvler laaaangt inn i kottet og hente frem lette sko,sandaler, shorts og lette,flagrende sommerkjoler. Til å sitte foran kjøkkenvinduet og myse mot sola,mens jeg slurper morrakaffen min og lar vårstemt fuglekvitter sette me gi så knallhumør at jeg nesten kvitrer selv...

Gleder meg til å kunne gå ut om morran med vått hår uten å måtte pakke det inn i lue,skjerf og fandens oldemor.Gleder meg til å kjenne sola steke mot huden, til blå himmel og grønne trær. Til å kunne overraske mannen med piknik når han kommer fra jobb. Til is og jordbær...

Til å kunne dra ut en sen kveld og bade nakne på en bortgjemt strand, til å gå barbent (de få stedene det faktisk er trygt)*SUKK!*

Gjest Anonymous
Skrevet
..Sitter her og glor ut på gråværet og blir nesten sur.

Ikke noe å tenke på! Kom deg inn her, så blir alt så mye bedre skal du se :-)

http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=120185

For øvrig, tar jeg en med brød, gjerne litt sprøstekt løk, og noen picles. Og lompa da selvsagt :-)

Gjest Lompa
Skrevet

Var innom der,gitt. Mars, og en hvilken som helst annen måned, er optimistisk når det er sånn ute som nå; sol og blå himmel.

Og når vi i tillegg kommer så langt at det blir grønt på trærne...ja,da kvitrer lompa av fryd og vårfornemmelser.

Skrevet

Åh, her regner det og jeg vil ha mere sol og varme. Skulle gjerne hoppet rett til mai jeg nå :-)

Gjest Lompa
Skrevet

*Hopper rundt med falskt grønt løv og flagg og gauler: "KOM MAI DU SKJØNNE MILDE......."

Skrevet

Brms nå litt her, da! Jeg skal levere hovedoppgaven min 1. april, kan vi ikke gå tilbake til februar istedet, sånn at jeg får litt mer tid?

Skrevet

Jammen! Stressa! Har kommet så kort! Har for liten tid! :grine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...