Gjest Lompa Skrevet 7. februar 2005 #263 Skrevet 7. februar 2005 8) I beste Se og Hør-stil: ingen kommentar....
Gjest Lompa Skrevet 11. februar 2005 #265 Skrevet 11. februar 2005 Ka du flir tå, di tuillhøna?:-) Pass deg ellers lefser jeg til deg...
Gjest Lompa Skrevet 13. februar 2005 #267 Skrevet 13. februar 2005 Jeg er blitt avhengig jeg! Henger her inne støtt når mannen er på jobb. I dag har jeg da fått stekt opp et lite fjell med farsekaker, og skal til mor om en stund for å feire morsdagen. Har kjøpt bok om Hellas til henne, dama er jo totalt grekofil. Sitter her med kaffekoppen og ser sikkert ikke særlig våken ut. Sov bare noen time ri natt. Vi var dødstrøtte da vi la oss i går, både jeg og G, men han sover dårlig når han skal jobbe på søndager og jeg våknet av ett eller annet i tre-tida og fikk ikke sove igjen. Så jeg ble liggende og kaste meg frem og tilbake, noe som heller ikke hjalp gubben noe særlig med å få sove.... Så det blir nok VELDIG tidlig kvelden her i dag,tenker jeg. Tro om mor har dratt r**a si ut av dyna nå? Hender hun sover lenge... Får vel vente litt til før jeg ringer,vel. Tusler litt rundt i forumene her og ser om det er flere våkne KG-avhengige nå, jeg...
Gjest Lompa Skrevet 15. februar 2005 #268 Skrevet 15. februar 2005 Orgasmetråder i hytt og pine. Neste orgasmetråd skal jeg bare styre unna, jeg blir helt deprimert av å lese om alle pussige orgasmene folk visstnok opplever i tide og utide. Mens jeg...og sikkert mange andre, sliter for å få til en lusen liten skjelving en sjelden gang. Og det enda jeg er heldig å ha en mann som virkelig prøver, som tar seg tid til å gi meg all mulig nytelse, men så altfor ofte stopper det på et visst punkt. Det er ikke alle som har det, så jeg er jo heldig sånn, men skulle ønske orgasme var noe jeg og kunne oppleve litt lettere og oftere. Man føler seg litt....halvveis på en måte, når "alle" rundt en får orgasmer i fleng nesten bare fyren deres knipser. Faen ta hele seksualforumet og alt orgasmepreiket! Jeg går ut en tur istedet, jeg må ha en pause fra alt det der.
Bokalven Skrevet 16. februar 2005 #269 Skrevet 16. februar 2005 Seksualforumet har jeg alltid styrt unna. Å lese om hva andre gjør i senga finner jeg verken interesant eller nyttig.
LilleBille Skrevet 16. februar 2005 #270 Skrevet 16. februar 2005 hei hei .. og orgasmetrådene er vel "periodens" løktråder vel...
Gjest Lompa Skrevet 17. februar 2005 #271 Skrevet 17. februar 2005 hei hei .. og orgasmetrådene er vel "periodens" løktråder vel... :-) Det er vel det. Ikke mye løk i dem, etter min mening, og særlig ikke etter at jeg kanskje endret retningen på dem. Men litt frustrerende å høre om alle de merkverdige orgasmer som andre får så lett som bare det.Og dermed tror at alle andre har det like lett.... For meg finnes kun ÈN enste måte som tar lang tid, såpass at jeg får dårlig samvittighet overfor mannen min, noe som i sin tur heller ikke gjør det enklere....
Gjest Lompa Skrevet 17. februar 2005 #273 Skrevet 17. februar 2005 Takk, luna... Skulle nesten ønske jeg var mann jeg nå, bare for å kunne oppleve en eneste gang å kunne få orgasme lett som det...Drittlei av alt det alltid skal være et så jævli slit, for ham.
Gjest Lompa Skrevet 18. februar 2005 #274 Skrevet 18. februar 2005 Noen som kan gi meg et spark bak eller sende meg på et KG-avvenningskurs? Nå MÅ jeg bare få ræva i gir og komme meg avsted, og heller vente til i kveld med dette. *SUKK!*
Gjest Lompa Skrevet 19. februar 2005 #275 Skrevet 19. februar 2005 Gleder meg til konserten i morgen. og til middagen forut. Håper jeg får til alt. Hjemmelaget blomkålsuppe, så hjemelaget pasta med laks, og eplebåter med dip til dessert. Håper alle liker det da. å søren...mamma liker ikke laks, så jeg må finne på noe annet til henne...Hmmm.... Får vel lage en carbonarasaus elle rnoe sånt til henne da. Jisses, da bør jeg begynne litt tidlig. bruker litt lenger tid på nye ting. Suppa kan jeg llage i dag, og bar evarme opp igjen i morgen. Også tror jeg faktisk jeg skal prøve den epledesserten allerede i kveld, gitt....
LilleBille Skrevet 19. februar 2005 #276 Skrevet 19. februar 2005 Noen som kan gi meg et spark bak eller sende meg på et KG-avvenningskurs? :o sparke kan vi alltids gjøre men kurs :klø: hva skal du med det da
Gjest Lompa Skrevet 19. februar 2005 #277 Skrevet 19. februar 2005 Et avvenningskurs hadde vært greit så en får gjort noe fornuftig. jeg bruker aaaalt for mye tid her inne, og nå går jeg for å handle! Så akkurat tråden om han bestefaren som fikk redusert straffen etter å ha misbrukt BARNEBARNET sitt, og her i min egen dagbok, kan jeg trygt si at jeg synes ikke noen straff er streng nok for sånne. Det er skadedyr uten livets rett! Sikkert noen som blir støtt av mine meninger om det, men da får de skygge unna min dagbok når sånne tråder har vært oppe. jeg har mine krasse meninger om seksualforbrytelser, særlig de som rammer barn, og det får andre leve med eller holde seg unna meg.
Gjest MrsL Skrevet 19. februar 2005 #278 Skrevet 19. februar 2005 Innom og hilser God helg :-) til naboen
Gjest Lompa Skrevet 19. februar 2005 #279 Skrevet 19. februar 2005 God helg til deg og,nabo... Nå skal jeg sette i gang med maten før jeg begynner å rydde og vaske til i morgen.
Gjest Lompa Skrevet 20. februar 2005 #280 Skrevet 20. februar 2005 Jisses, nå er det jaggu godt jeg er alene her... Holder på med maten til i kveld, og sitter og glor mens jeg venter på ting som står til kjøling. Fant igjen en gammel link på skrivebordet, og det var utgangsmarsjen fra bryllupet. Har ikke hørt den på en stund og spilte av, og jaggu satt jeg ikke her og sippet som en unge! Det er fortsatt like stort å høre den, og å se videoen fra bryllupet...Så jeg måtte bare sende en melding til mannen for å si at jeg elsker ham.Blir helt rar jeg. Like greit å fortsette med det jeg skal nå, før jeg finner enda mer som får tårene til å trille.I går grein jeg da jeg så på National Geographic, om tsunamien, i dag fordi jeg hørte Purpose. Blitt sippeguri i det siste jeg. Uff!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå