Gå til innhold

Lompebakeriet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå er jeg med... Skjønner hva du mener. :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Appelsiner og lammekjøtt,f.eks.....!;-)

- Med de bildene jeg fikk i hodet etter Aliens malende beskrivelse kan det jo tyde på at det kan bli en opplevelse :ler:

Skrevet

:sjarmor:

Wooodaaan...? Lille lammet mitt....?Komme da,skal du få..eeehhh.... deilig appelsinjus.....

Skrevet
:ler: Du, jeg har ikke ødelagt tråden din på Personlig? Har det gøy, men har litt dårlig samvittighet hvis jeg ødelegger noe.
Skrevet
:ler: Du' date=' jeg har ikke ødelagt tråden din på Personlig? Har det gøy, men har litt dårlig samvittighet hvis jeg ødelegger noe.[/quote']

DU? Hallo,du! Kutt ut tullet nå, ellers lager jeg jeg rømme av deg! Den tråden var herpa leeenge før du kom rennende !Ikke at jeg klager, den trengte å bli litt muntrere, akkurat som jeg og det var jo rette gjengen som dukket opp! :ler: :klem2:

Skrevet

Ok. Skjønte at dere skrev mye tull, men jeg kom liksom litt plutselig inn.

Skrevet

Er jo den beste måten å gjøre det på,det. Jeg også bare snubla på trynet inn i en eller annen tråd som Grønska og de andre var i ferd med å spore av og så prøvde jeg å bidra litt. Og dermed var det gjort!

Skrevet

Ja. Jeg er bare litt for redd for å være for brautete av og til.

Skrevet

Braut i vei du,babe...

I boka mi kan du gjøre hva du vil.

Skrevet
Er jo den beste måten å gjøre det på' date='det. Jeg også bare snubla på trynet inn i en eller annen tråd som Grønska og de andre var i ferd med å spore av og så prøvde jeg å bidra litt. Og dermed var det gjort![/quote']

-- og at du kom inn.. hjalp jo ikke akkurat i forhold til avsporing (eller kanskje akkurat det) :ler:

.. det er gjerne sånn med de fleste ... vi snubler inn .. og så blir vi der (og det er så koselig så) :sjarmor:

Skrevet
-- og at du kom inn.. hjalp jo ikke akkurat i forhold til avsporing (eller kanskje akkurat det) :ler:

:

HÆ? Hva mener du?

(Uskyldig lompe)

Gjest Bringebær
Skrevet

Hei Lompe!

Stikker bare innom for å ønske deg ei STRÅLENDE helg med masse vanilje is :D (ingenting i verden er bedre enn det)

En fruktig helgeklem fra Bringebær :D

Skrevet

halla,bringebæret!

Joda, det finnes noe som er bedre enn vaniljeis: mannen min! han er det beste i hele verden!:-)

Ha en knall helg,du og.

Lompeklem

Skrevet

:sjarmor:

hei,søta....

Nå har jeg bedratt deg og kjøpt meg kesam vanilje....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...