Gå til innhold

Lompebakeriet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeeezz, for en tiltaksløs dag! Har ikke lyst til noenting i dag, er litt trøtt,veldig godtesjuk og totaaaalt matlei.

Har noe oppvask som bør taes etter i går, men klarer ikke samle arbeidslyst nok til å dra rompa opp fra pc-stolen og ut på kjøkkenet. Noen som har litt arbeidslyst og tiltaksevne på salg?

:roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Tenkte eg skulle bli kjent med litt fleire her inne, så då besøker eg litt forskjellige menneske, i håp om at det skjer! :)

:klem:

Skrevet

Tiltakslyst? Han kjenner jeg ikke. ;)

Skrevet
Tiltakslyst? Han kjenner jeg ikke. ;)

"Nei, han har vi ikke sett.......":-)

Skrevet

"Nei, han har vi ikke sett.......":-)

:hoho:

Skrevet

Innom foj å se om jjjjene hadde gjemt seg hej... Men nei da.... :( .. ikke hej heller...

Skrevet

Så mye rart man hører mom hva slags folk man treffer på nett....jeg har møtt enkelte mennesker på nett som jeg er helt ubeskrivelig glad for å ha blitt kjent med, og som jeg håper kontakten med bare vil bli forsterket. Mennesker som er verdt å ta vare på og behandle som venner; virkelige skatter. Dere vet nok selv hvem jeg mener..... :blomst:

Skrevet

Lythande og jeg ble kjent her på KG, og vi har blitt kjempegode venner IRL!

Skrevet

Nettopp,Lunacia. Det beviser at man kan treffe venner på nett.

Skrevet
Nettopp,Lunacia. Det beviser at man kan treffe venner på nett.

:Nikke: Mange av mine venner har jeg truffet på nett! :klem:

Skrevet

Går det bra med deg? :klem:

Synes du har fått vel mye pepper i prøvetråden... og skjønner ikke at noen liksom har "hevd" på å være riktig sort prøver :klø: at at du liksom ikke skal få være trist fordi du tok de valgene du tok.

Skrevet

Takk,Bille.

Joda,det går bra med meg. Jeg er bare helt ydmyk over den støtten dere viser og sliter litt med å finne ord for det....Ser også hvilke brukere som...hva skal jeg kalle det...har et litt større perspektiv på ting.

Gleder meg til å møte dere igjen,og til å møte et par av de "nye".

Er nok en viss fare for at enkelte kan vente seg en pm med invitasjon til treff her hos meg, med noe å bite i.

Appelsiner og lammekjøtt,f.eks.....!;-)

Skrevet

Hva skjer? Er noen slemme mot deg, Lompa? :evil:

Skrevet
Hva skjer? Er noen slemme mot deg, Lompa?  :evil:  

Bare litt kræsj i en tråd jeg startet på feil sted, bare at "alle" steder hadde vært feil for noen. Ikke at jeg gidder bry meg stort mer med det,har fått så utrolig oppbacking av andre så...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...