Gå til innhold

Lompebakeriet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

Har ikke skrevet i dagboka di jeg. Men gjør det nå. *skrive, skrive,skrive*

Gratulerer på laaangt etterskudd med dagen forresten.

Skrevet

Takk,Phair. Kos å se deg her, og grattis med dagbok.....

Skal til mamma i morgen og blir vel ove der da, ettersom mannen er borte i morgen kveld likevel, så jeg er neppe på igjen før sent på søndag. Prates kanskje da?

Skrevet

Håper du koser deg!

Selv sitter jeg her og skriver oppgave. *sukk*

• 2 uker senere...
Skrevet

Jisses og bevars! Jeg har visst vært lit savnet, enda så totalt fraværende jeg har vært en stund. Men nå blir det andre boller...eeeh..lomper...

Skriver mer dagbok senere, nå tar jeg et raid på de forskjellige forumene for å se hva som har skjedd siden sist.Det er sikkert både den ene og den annen som burde fått en hilsen i sin dagbok fra meg nå, men...ingen nevnt, ingen glemt.

Skrevet

.. gadd ikke en gang etterlyse deg her .. i og med at du ikke ville være med til Trondheim :tunge1:

(koselig at du er tilbake hvertfall) :sjarmor:

• 1 måned senere...
Skrevet

GODT NYTTÅR,ALLE SAMMEN!!!

Tro hva 2005 bringer...

Skrevet

Godt nyttår, yndlingsbilla mi! Det eneste insektet jeg LIKER!:-)

Skrevet
Godt nyttår' date=' yndlingsbilla mi! Det eneste insektet jeg LIKER!:-)[/quote']

:bukke: :ler:

Skrevet

Sitter og gleder meg til dette året. Jeg har tatt siste ordinære pille,nå skal vi holde oss til kondomer eller pessar et par måneder,så blir vi prøvere for alvor i løpet av våren/sommeren. Mamma og svigermor har allerede sagt at til neste jul ønsker de seg barnebarn. Noe fredig levert barnebarn blir det nok ikke, men håper jo å kunne gi de en god nyhet i det minste.

Gruer meg litt til "vanlig" mens igjen, de pleide være harde før jeg begynte på pilla. Og jeg som har vært såååå pms-bitch MED pilla!Hvordan blir det nå? Stakkars mannen!!

Men jeg gleder meg til å begynne prøvingen.Han også, men jeg er nok mest verpesjuk...:-)

Har allerede begynt å "snike" rundt inne på graviditetsforumet og på "prøvere"....

Er på jobbjakt.Den jobben jeg ble forespeilet,gikk til en annen.Lang historie, men firmaet tok en annen kandidat ETTER at de hadde sagt de ville ha meg, fordi det viste seg at han hadde flere kurs, så de sparte seg en del opplæring....!:-(

Trøsten må være at jeg slapp å bli ansatt i et firma med tvilsomme metoder.Når de går bak ryggen på både meg og vikarbyrået dette gikk gjennom....

Nå setter jeg min lit til vikarbyrået, de har skaffet meg jobb før, så.

og hva angår drittfirmaet som lovte meg jobben, er de anmeldt.Jeg orker ikke bråke med de, det overlater jeg til vikarbyrået og HK.

Kreftene mine skal jeg bruke på å finne meg jobb et annet sted, og på mannen min. :sjarmor:

Nå skal jeg ta meg en dusj,før jeg tar meg en tur for å besøke mamma mens mannen er på jobb.Han kommer dit etterpå, så spiser vi middag der. Jeg har vært våken siden han dro kvart over sju, fikk ikke sove igjen etter det.

Så sånn er status i Lompebakeriet pr 2 januar 2005, krysser fingrene for at det blir et bra år.Både for meg og for alle dere andre her inne.

Skrevet

:o Gubban, nei det firmaet er det nok like greit at man ikke er ansatt i...

Skrevet
:vinke: Stikker bare innom og sier hei jeg...
Gjest Anonymous
Skrevet

Lompa :-) . :klem: Godt nytt år

Så spennende med pille slutt, det er jo så gøy og prøve :sjarmor: .

Høres ut som du har det bra, det var så lenge siden jeg hadde hørt fra deg :-)

Skrevet

Haaaater å bli vekket av telefonen....Manen er på vei til jobb, en av de andre var sjuk, så han må stille i stedet.

Så jeg står like godt opp nå jeg og,så får jeg mer ut av dagen. Har satt på kaffe,og skal snart i dusjen.

Så skal jeg møte mor for å dra på Ikea og titte litt i dag.

Og bare vente og håpe at vikarbyrået ringer og har noe til meg snart.

Enda en stund til vi blir prøvere for alvor, men det blir spennende ja.Blir rart å være uten pilla igjen, jeg husker ikke engang hvordan mensen var før det.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...