Gjest Lompa Skrevet 25. september 2005 #521 Skrevet 25. september 2005 Ja, jeg har en venninne som kommer og skal ta bilder for meg. De skal være overraskelse for mannen. Noen skal være såpass diskret og tekkelige at de faktisk KAN henges opp i stua, noen blir litt mer sexy, som han bare får i et lite album. Jeg har tidvis følt meg alt annet enn sexy, men han får meg til å føle meg både vakker og sexy, trass hemorroider, lekkasjer, hovne føtter og halsbrann. Så de bildene vet jeg at han kommer til å like. Gleder meg....
Gjest Lompa Skrevet 27. september 2005 #522 Skrevet 27. september 2005 Ååååhhh, nå er bildene tatt, og jeg kan bare vente til venninna mi kommer seg hjem og får lekt seg litt i Photoshop. Legge inn litt mere skygger og sånt. Denslags har hun mer peil på enn meg, så det overlater jeg heeeelt og holdent til henne. Men nå er jeg altså så spent på å få se de bildene. hun tok en hel haug, så NOE må jo bli så bra at til og med jeg blir fornøyd, og jeg er VANSKELIG når det gjelder bilder av meg selv... *Tripper av spenning*
Gjest Lompa Skrevet 5. oktober 2005 #525 Skrevet 5. oktober 2005 Legger vel ut noen bilder så fort jeg får de. Foreløpig er de ikke ferdige. *utålmodig* Har vært en uke i Danmark, og har kost meg masse. TO ganger nå har jeg merket at babyen hikker, og det er utrolig rart. Stakkars liten, så ubehagelig som det er å hikke, åssen er det da for en sånn liten kropp!?
Gjest Lompa Skrevet 6. oktober 2005 #527 Skrevet 6. oktober 2005 I dag er det tid for en tur til legen igjen, og jeg tror jeg skal ta i mot henvisningen til behandling, ettersom hofta mi bare blir verre. Like greit å sette i gang tidligst mulig, men jeg mistenker egentlig at det ikke er bekkenløsning det er snakk om. Har hatt problemer med hofta før, men nå er det blitt verre. Får se om behandling hjelper, det kan ihvertfal ikke skade. Nå skal jeg en tur i dusjen og så få meg litt mat, så tusler jeg ned til byen. Mye bevegelse ser ut til å være bra. Ha en fin dag alle sammen.
Gjest Lompa Skrevet 8. oktober 2005 #528 Skrevet 8. oktober 2005 Mmmmm...en deilig doven lørdag. Vi har nettopp spist frokost, og skal snart ut og gå oss en liten tur. Måtte bare innom her og legge inn et spørsmål på gravidforumet først. I går, det vil si på ettermiddagen, og i dag har junior vært helt hyper der inne. Litt slitsomt, men godt også. Særlig når man nettopp har vært hos legen og fått beskjed om at alt er helt perfekt. Har lagt på meg såvidt i underkant av 12 kg hittil, håper ikke det blir så mye mere.
Gjest MrsL Skrevet 8. oktober 2005 #529 Skrevet 8. oktober 2005 Oi, det er jo ikke så lenge igjen jo....
Gjest Lompa Skrevet 14. oktober 2005 #531 Skrevet 14. oktober 2005 Nå skal vi ut og gå oss en tur. Jeg merker endelig bevegelse fra junior igjen etter at det har vært skremmende stille i hele går og i natt. Med bare svake bevegelser en liten stund i går kvel, fra en som pleier å være like spretten som Colletts vitaminbjørner, ble det en søvnløs natt. Heldigvis hjalp det da jeg fikk i meg litt mat og et par glass med søt saft. Ekkelt sånt. Godt det ikke er lenge igjen, slikt gjør meg engstelig og enda mer utålmodig etter å få se den lille terroristen min.
Gjest Bellatrix Skrevet 14. oktober 2005 #532 Skrevet 14. oktober 2005 Så bra at han(er det en han?) beveget seg igjen.
Gjest Lompa Skrevet 14. oktober 2005 #533 Skrevet 14. oktober 2005 takk, Fighter! Jeg vet ikke ennå, men får stadig mer følelsen av at det er gutt. Fikk noe pent brukt ulltøy her for et par dager siden av en venninne, spesielt et sett i går ull med rosa knapper og den første tanken var; å så pent, men jeg må jo bytte ut knappene....... Vet ikk e om det er bare fordi det er blitt så enkelt å si han når vi snakker om babyen (DEN blir så...upersonlig) eller om det er en slags intuisjon....? H*n tok vel bare en pause som en eller annen sa. Håper ikke det blir for mange av dem, blir litt stresset av det.
Gjest Bellatrix Skrevet 14. oktober 2005 #534 Skrevet 14. oktober 2005 Kanskje h*n sov? Er enig med deg at det er bedra med han enn den. Det er ikke noen hvilken som helst ting heller.
Gjest Lompa Skrevet 14. oktober 2005 #535 Skrevet 14. oktober 2005 Nei, det skal være sikkert og visst. merker godt at det er en liten personlighet der inne. Hvis jeg for eksempel legger meg FOR mye på siden, så det blir for mye belastning på magen, kan det nesten virke som om h*n blir irritert av at det blir for trangt, for da kommer det som regel et par ekstra harde spark, som liksom kjennes irritert ut. "Fløtt på deg" liksom....Samme skjedde for et par kvelder siden, da mannen min var i ferd med å sovne med en arm liggende tvers over magen min. Da fikk han seg et par reale tupp i armen.
Gjest Lompa Skrevet 17. oktober 2005 #536 Skrevet 17. oktober 2005 Da ligger alt an til at junior blir født på ABC-klinikken. Jeg har fått plass der, og skal til første konsultasjon,og omvisning, hos de neste torsdag. Gleder meg så! Jeg begynner mer og mer å tro at det blir en vi får, nå har jeg drømt det flere ganger, og nå på lørdag hadde mamma,kusina mi og et par andre babyshower for meg. Da jeg åpnet den ene gaven fra kusina mi og fant en rosa og en blå body, føltes den rosa liksom "feil" eller hvordan jeg skal si det.... Fikk utrolig mye fint. Seng fra mamma og brodern, en drøss med bleier (nesten alle hadde hatt med seg en pakke) og masse lekkert tøy, samt vognbag med alt man trenger, et lite stellepledd, masse kluter, noen håndklær og lette flanellstepper, smokker, bamser og masse annet. En utrolig kveld. og nå dette....Wooohoooo!
Gjest MrsL Skrevet 17. oktober 2005 #537 Skrevet 17. oktober 2005 Så herlig med babyshower Kan man ha det når man adopterer tro
Gjest Lompa Skrevet 17. oktober 2005 #538 Skrevet 17. oktober 2005 Kan du vel! Baby er baby uansett. faktisk ville jeg nesten heller holdt det for en venninne som adopterte enn en som fikk sin egen, med tanke på hvor mye adopsjon koster. Unnfangelse og svangerskap koster lite, etterpå stiller man jo mer likt med økonomiske "belastninger". dessuten har du slitt lenger, så jeg vil si festen er anda mer på sin plass for adoptivforeldre. Er kanskje litt rar sånn, men det mener jeg faktisk. (og nå pådrar jeg meg sikkert et par pepperplantasjer fra andre,men det driter jeg i)
Gjest MrsL Skrevet 17. oktober 2005 #539 Skrevet 17. oktober 2005 Kan du vel! Baby er baby uansett. faktisk ville jeg nesten heller holdt det for en venninne som adopterte enn en som fikk sin egen, med tanke på hvor mye adopsjon koster. Unnfangelse og svangerskap koster lite, etterpå stiller man jo mer likt med økonomiske "belastninger". dessuten har du slitt lenger, så jeg vil si festen er anda mer på sin plass for adoptivforeldre. Er kanskje litt rar sånn, men det mener jeg faktisk. (og nå pådrar jeg meg sikkert et par pepperplantasjer fra andre,men det driter jeg i) ← Lompa skal arrangere babyshower for meg
Bokalven Skrevet 25. oktober 2005 #540 Skrevet 25. oktober 2005 Her var det stille... Smålefser på gang?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå