Gjest MrsL Skrevet 27. juni 2005 #461 Skrevet 27. juni 2005 Det er aldeles ikke godt å gå sånn og ikke vite. Og å ligge på rom med smattende gamle kjærringer er heller ikke noe å trakte etter. Må jeg på sykehus er jeg snar å mase om å komme meg hjem ja. Bra at alt er bra med barnet da........ kan det virkelig vokse så fort at man får vondt? :klø:
Gjest Lompa Skrevet 27. juni 2005 #462 Skrevet 27. juni 2005 Hei, og takk for hilsen. Var nettopp innom deg så vi gikk visst om hverandre! Jada, det kan vokse fort at man får vondt. Det skyldes visstnok mest leddbåndene til livmoren som strekker seg. Og, i følge enkelte, dess større barnet blir tidlig, dess verre kjennes det. Og jeg risikerer å få en STOR unge. Mannen er stor, og var veldig stor da han ble født. Men "junior" har ihvertfall gitt livstegn nok fra seg etter fredagen. H*n ble vel helt forskrekket over å bli klemt og trøkka sånn på. Hun som undersøkte meg, tok godt i.La seg nesten på magen og holdt før hun slapp brått igjen, da gjorde det så vondt at jeg holdt på å dra til henne. Så hele lørdagen merket jeg vanvittig mye bobling der, reine farrisflaska!:-) Litt bobling i går og sånn midt i mellom nå i dag.Så nå gleder jeg meg ekstra til UL.
Gjest Lompa Skrevet 27. juni 2005 #464 Skrevet 27. juni 2005 :-) boblemage er morsomt og rart. NESTEN like morsomt og rart som mannen min. Da jeg fortalte ham hvor aktivt det var og hvor det boblet mest la han hånda på magen min og var heeelt stille, så bredte det eg et lykkelig smil over fjeset hans, for da var han overbevist om at han hadde kjent svak sitring mot fingrene. Jeg har ikke hjerte til å si at jeg tviler STERKT på at det var junior han kjente, for han var helt lykkelig. Bare en svak sitring sa han, men det var han så godt som overbevist om at var junior...
Gjest MrsL Skrevet 27. juni 2005 #465 Skrevet 27. juni 2005 Like greit å la han leve i den troen........ da får han jo være med å dele opplevelsene ganske tidlig :-)
iingvild Skrevet 13. juli 2005 #468 Skrevet 13. juli 2005 Hei! Ønsker deg masse sol og behagelig varme! God sommer! iingvild
Gjest Lompa Skrevet 20. juli 2005 #469 Skrevet 20. juli 2005 Endelig! Har strevd litt med å få logget inn igjen, men omsider funket det. Jada, det er absolutt liv i Lompa. Håper det gjelder alle andre og, og at alle fortsatt er her etter omleggingen.Nå skal jeg ta en runde i de forskjellige forumene og titte litt. Klem til alle kjente.
Martha Stewart Skrevet 21. juli 2005 #470 Skrevet 21. juli 2005 Takk for at du kom i vielsen vår, det var veldig koselig! Og så er det flott å lese at alt står bra til med bebisen i magen!
Martha Stewart Skrevet 21. juli 2005 #471 Skrevet 21. juli 2005 ...og tusen, tusen takk for kjempekoselig og rørende hilsen i dagboken min!!
Gjest Lompa Skrevet 25. juli 2005 #473 Skrevet 25. juli 2005 (endret) Herreguuuud.*Klynk, hyl* Jeg burde latt være å lese VG-bloggen i dag. Jeg orker ikke kommentere det igjen, jeg la inn et svar til ham, og slang fra meg link på barn og familie. Ellers er mitt eget lille frø svært så aktivt for tida. Både i går morges og i dag har h*n holdt minilympics der inne. Enten det eller så bruker h*n navlestrengen som liane og leker tarzan...Mannen har merket noen små bevegelser fra tid til annen, mamma har fått merke et veldig,veldig svakt dult en gang eller to og er på randen av fortvilelse. Hun vil jo så gjerne kjenne barnebarnet sitt røre seg! Det verste er at det nesten kan virke som h*n erter henne, for når jeg er hos mamma eller hun er her, kan jeg godt merke skikkelig aktivitet, og sier at : nå må du komme og kjenne. Men i det sekund hun legger hånda på magen min blir det musestille der inne. mannen fikk seg jo et spark på øret her en gang.Såvidt han merket det, men det gjorde jeg. Det begynner å bli mer kraft i takene der inne nå, så om et par uker bør det vel være håp om at andre også merker det bedre. Endret 25. juli 2005 av Lompa
Martha Stewart Skrevet 25. juli 2005 #475 Skrevet 25. juli 2005 Herlig ja! Leste litt grundigere i dagboken din nå - om sykehus-episoden du hadde nylig. Det må ha vært forferdelig skremmende! :cry: Så godt at det bare var forbigående. At du kjenner masse liv nå må vel være det beste tegnet på at alt er bra, vil jeg tro.
Gjest Lompa Skrevet 25. juli 2005 #476 Skrevet 25. juli 2005 Hei, jenter! Ja, det er herlig. og morsomt. Boblingen er erstattet av en aktiv liten krabat som har funnet ut at de tidlige morgentimene, når jeg skal prøve å sove igjen etter å ha vært oppe på do, DET er en perfekt tid for morgengymmen, som gjerne består av kickboksing og et par serier med både doble og triple salto.....Så fortsetter litt "treninga" litt i rykk og napp utover dagen. Nå har vi kommet oss hjem etter å ha vært i byen med mormor, og nå skal vi lage litt mat til min kjære. Må lage noe han kan ha med seg på jobb i morgen, på 12timersvakt...:-( I dag måtte han jobbe ekstra pga en ryggesløs,sutrete,ustabil liten fjott som har fått en lei uvane med å være "syk"...Så når han kommer hjem nå, får han raclette og en kald pils,før vi kræsjer puta. Dvs...han får nok en lett massasje og en varm dusj først og. Så kan han massere magen min når vi legger oss. Det er godt, det! En stor,sterk hånd som masserer magen forsiktig. Det later til at junior finner det like avslappende og behagelig som meg, for det blir ihvertfall stille der inne da. Torsdag har han fri hele dagen,heldigvis. Så torsdagen er hellig.
Gjest Lompa Skrevet 25. juli 2005 #477 Skrevet 25. juli 2005 (endret) Dobbelt..jaja.... Endret 25. juli 2005 av Lompa
Gjest Lompa Skrevet 26. juli 2005 #479 Skrevet 26. juli 2005 Herregud, så trøtt. Mannen måtte laste ned noe dritt i går som viste seg å ta over halvannen time, så klokka ble over halv ett før vi fikk slukket lyset. Og enda lå jeg lysvåken lenge etterpå, pga vondt i ryggen, måtte på do, HØY aktivitet i magen og umulig å finne en god liggestilling. Sista gang jeg så på klokka var den ti over to...Så ringte vekkerklokka fem på seks, da skulle mannen opp og på jobb. Etter det lå jeg og halvsov et par timer, men uten å sove ordentlig. Men det hjelper vel med litt frisk luft. Skal bare få i meg litt mat nå og så tusle ned til byen en tur. Kjøpe noe som hindrer for mye lekkasje.
Siam Skrevet 26. juli 2005 #480 Skrevet 26. juli 2005 Måtte bare innom å se hvordan det står til med deg. Og det ser jo forsåvidt bra ut, bare du hadde sovet litt bedre i natt? Frøet mitt er også litt av en luring når det gjelder sparking. Han kan være så aktiv som bare det, men så fort noen andre enn jeg legger hånden på magen blir han helt stille. Når hånden forsvinner sparker og vrir han seg. Kanskje han er bittelitt sjenert? Det har han i så fall ikke fra pappa'n sin. Ha en riktig så fin tirsdag, og kos deg med den bittelille i magen. Hvor langt er du på vei nå forresten?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå