Gå til innhold

Lompebakeriet

Anbefalte innlegg

Gjest Lompa
Skrevet

Sitter her og er litt i sjokk,jeg...har tekstet litt med tante og onkel i Spania i dag, og de lurte på hvordan det gikk. Joda, jeg fortalte at jeg og babyen vokser og trives, og at mannen min gleder seg til desember for første gang siden han skjønte at julenissen var bløff. Mamma og kusina mi er gale, de har allerede shoppet masse til både meg og babyen. Som jeg sa; " svangerskaps-psykoser er relativt sjelden,men de to hever nivået! Skruller"

Da kom det medling tilbake: Da må vel jeg bekjenne å være den største skrulle, ettersom jeg sitter og strikker dåpskjole....

Dette er den nye kona til onkelen min, broren til en far jeg ikke har snakket med på mange år og aldri kommer til å snakke med igjen! Onkelen min fikk jeg kontakt med igjen for ett drøyt år siden, da han fikk vite om alt som har skjedd siden sist. (Det er mange år og mye som har hendt.Og det er STORT av ham å holde kontakten med meg da. laaang historie)

jeg måtte gå av bussen, for jeg kjente tårene var sekundet unna.

jeg visste jo at det var mange som ville bli glade på våre vegne, men dette er blitt større enn jeg hadde trodd. Hadde aldri regnet med noe sånt. Det er bare for utrolig....Hva gjør man med sånne folk når man er for langt unna til å klemme dem flate, slik jeg gjerne skulle gjort!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:klem: Klemmer på yndlingslompen .. og :oops: sorry...
Skrevet

Husker ikke om jeg har skrevet her tidligere, men gjør det nå i det minste.

Håper at alt står bra til med deg og baby'n deres :kose:

Gjest Lompa
Skrevet

Jadda,jadda, aline, du er schnuppa mi du og!Ikke vift sånn med tunga til meg, jeg får bare rare assosiasjoner av det....

Skrevet

hihi... jeg er schnuppe!! :sjarmor:

Gjest Lompa
Skrevet

Klart du er! Du er jo alle tiders helluuu-schnuppe!

Gjest Lompa
Skrevet

Yuuuhuuu!

*Logrer av glede og setter frem kakao og kanelboller til gjestene mine.*

Gjest Lompa
Skrevet

Aaahhh...12 minutter igjen, så skal jeg på piknik.Ut i solen!Så deilig! Hævv a najs hælj, folkens!

Gjest Queenblue
Skrevet

Ønsker deg en strålende fin helg! :-)

Skrevet

Hei, håper du hadde en fortreffende helg. Tror ikke jeg har skrevet her på aldri så lenge, så må gratulerer masse med den nå så sikkert rimelig store magen! :)

Måtte det bli mange dager med sol og sommer i månedene som kommer.

iingvild sender mange :klem: 'er

Gjest Lompa
Skrevet

Hei,og takk for sist iingvild.

Håper på sol og varme ja, men det skal visst ikke bli så rare sommeren. Men livet er bra for tida likevel det...:-)

Håper det er det for deg og!

Masse klemmer tilbake.

Skrevet

Hallo, hallo! I'm back in business! :D

Ferdig med eksamensstress! Deilig!

Gjest Lompa
Skrevet

..og så satt vi og snørra og grein litt igjen da...Er lett for det for tida. Ble helt borte da jeg svarte i tråden "er du glad i besteforeldrene dine". For jeg savner mine, det vil si to av dem. Men de savner jeg til gjengjeld så dypt at jeg får ikke sagt det! Jeg håper inderlig, selv om jeg egentlig ikke helt tror, at det finnes et slags liv på den andre siden, at de kan følge med oss derfra og se hva som skjer....At de på et vis fortsatt er med oss likevel, selv om de ikke er her mer.

Jisses, nå MÅ jeg slutte å grine her, og komme meg ned for å hente vaska istedet!

Skrevet

*stor klem*

Jeg savner mormor, selv om jeg vet hun på en måte fortsatt er ved min side...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...