Gjest Lompa Skrevet 3. april 2005 #381 Skrevet 3. april 2005 Fra midten av mai til begynnelse av juni må være ideelt for ham da ja. Og det er Chania jeg mener....Om det er fint der? Skal få scannet et par av de bedre bildene våre, og sende deg, jeg! Det er verdens vakreste sted! Har du lest Kreta-døgn av Tove Nilsen? begynn der du, og ta så en titt på reisebøker om Kreta. Dra dit og få med dere Elafonissi-stranden. Du kan gå til du er segneferdig uten at vannet varierer mer enn fra ankelhøyde til knehøyde, mens du beunder sandbunnen som skifter i hvitt, svart og rosa. Ikke sett meg i gang på dette, da kan jeg holde på til i morgen kveld....
Gjest MrsL Skrevet 3. april 2005 #382 Skrevet 3. april 2005 Hmmm, kanskje feriemålet vårt til neste år det da? Eller ..... da kanskje vi har en liten småttis........ Vel, det går kanskje an selv om vi har det da..... Har ikke lest boken, nei
Gjest Lompa Skrevet 3. april 2005 #383 Skrevet 3. april 2005 Klart det går an å ta med seg en liten tass dit. grekerne elsker unger, og hjelper deg å ta vare på de i varmen. Les boka og kos deg med den. jeg har nettopp lånt den av mamma, hun har lest den fire ganger....
Gjest Lompa Skrevet 3. april 2005 #385 Skrevet 3. april 2005 Nå skal jeg ta en dusj, og så krye til køys og inn i armkroken til min kjære... Natta, folkens!
Gjest Xavia Skrevet 4. april 2005 #386 Skrevet 4. april 2005 Vi skal til Kreta til sommeren, og nå gleder jeg meg bare enda mer! (Fortell gjene mer!!! ) Kreta-døgn er lest og jeg har tråla en sju/åtte reisehåndbøker. Kanskje Lompa legger ut noen fristebilder i albumet?? *håpe*
Bokalven Skrevet 4. april 2005 #387 Skrevet 4. april 2005 Ikke skummelt, bare utrooolig spennende! :-) Ja, jeg er nok litt sær, synes slikt er dødsskummelt! Selv har jeg kun vært på Kreta én gang, men syntes ikke det var noe stort...
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #388 Skrevet 4. april 2005 Nå skal jeg ta en dusj, og så krye til køys og inn i armkroken til min kjære... Natta, folkens! Tenk så heldig du er Lompa Hei så lenge!
Gjest Lompa Skrevet 5. april 2005 #389 Skrevet 5. april 2005 Ja, jeg er heldig....Og priser meg lykkelig for det hver dag. Hver gang jeg må opp om natten for å tisse, og kommer hutrende tilbake for å krype under dyna, og det kommer en lang,sterk arm som drar meg godt inntil ham. Selv i søvne gjør han sånt. Og jeg håper alle får oppleve det samme en gang. Noen bilder fra Kreta kommer nok etterhvert, må bare få scannet de først. Har kun papirbilder, nemlig....
Martha Stewart Skrevet 5. april 2005 #390 Skrevet 5. april 2005 Gratulerer med bolle - nei lompe var det visst - i ovnen! Håper du får et fint og ukomplisert svangerskap! :-) Ja, jeg er heldig....Og priser meg lykkelig for det hver dag. Hver gang jeg må opp om natten for å tisse, og kommer hutrende tilbake for å krype under dyna, og det kommer en lang,sterk arm som drar meg godt inntil ham. Selv i søvne gjør han sånt. Og jeg håper alle får oppleve det samme en gang. Så heldig er jeg også - er det ikke herlig? :-) Min kjære vil forresten gjerne ha meg med til Hellas, hvor jeg ikke har vært ennå. Har vel "spart" det litt til vi får barn, tenker at det er et supert sted å reise da! Enn så lenge har vi prioritert reisemål lenger borte, særlig USA som er min favoritt.
Gjest Lompa Skrevet 6. april 2005 #391 Skrevet 6. april 2005 Takk for hilsen. Jeg har da hatt det ukomplisert nok så langt. :-) JO, det er helt utrolig herlig å ha det sånn og egentlig ønsker jeg at alle skal få oppleve det. hellas er et fint sted å reise med små. Grekerne er herlige mennesker og elsker unger. Ihvertfall kreterne da, kan ikke uttale meg om grekere ellers....Men kreterne er utrolige.Herlige,solfylte mennesker, med masse humor og en avslapeet holdning til det meste. Elsker den laidback følelsen man får der...
Gjest Lompa Skrevet 7. april 2005 #392 Skrevet 7. april 2005 God morgen. I dag var jeg oppe klokka seks! Våknet for jeg måtte på do og da jeg tuslet tilbake til soverommet var jeg lysvåken! Og akkurat da ringte vekkerklokka til mannen, så da bare krøp jeg inntil for å kose litt før vi stod opp. Så nå er han på jobb, jeg skal ta meg litt mat og en dusj før jeg selv drar på jobb. Var en tur i byen med mamma i går. Fikk kjøpt meg en ny bh, som er SÅÅÅÅ mye bedre å ha på. Nå kan de andre stappes laaangt ned i skuffen og bli liggende der til jeg forhåpentlig kan bruke dem igjen...om ett år eller så! Luktesansen min går litt bananas nå. Jeg får noia av folk med for mye/intense parfymer, og magen rullet truende da vi gikk forbi McDonalds.... Nå holder jeg på å sulte i hjel, så nå blir det frokost. Ønsker alle som titter innom en fin dag, tross gråværet. Vi prates!
Gjest MrsL Skrevet 7. april 2005 #393 Skrevet 7. april 2005 Kvalmen som kommer snikende? ¨Her jobbes det steinhardt for å lage en "lefse" i MrsLhuset
Gjest Lompa Skrevet 8. april 2005 #394 Skrevet 8. april 2005 Kvalmen? Håper ikke det. Men jeg begynner å reagere underlig på ting. Tåler ikke tyggis lenger, ser det ut til. Eller så er det noe eget med "Extra"- tyggisene. Jeg blir kvalm etter etter et par tygg. Ellers er jeg helt fin. Har vært på do gud-vet-hvor-mange ganger i natt, og har litt treg mage. Ellers....ikke noe....
Gjest Lompa Skrevet 9. april 2005 #395 Skrevet 9. april 2005 At det går an å bli så kaputt! Og ha SÅ lyst på scampi!?! Har vært med mannen på spillturnering,og sittet i kiosken der, og er så sliten at jeg akter bare å krølle meg sammen i sofaen og gjøre minst mulig frem til leggetid. Har allerede spist litt og spiser sammen med mannen når han kommer hjem. Så er det rett i seng og kose puta. Hva er det egentlig sånne små driver med inni oss? Hvordan i huleste kan noe så lite forårsake at man blir SÅ mye fortere sliten og trøtt, og SÅ sulten?Konstant? Jeg har inntrykk av at jeg spiser ikke for to engang, men for fire! Er vel ikke så ille, men kan spise hele tida nå. Sniffer desperat hver gang jeg kjenne rlukten av kaffe, skikkelig inhalerer duften og sikler som ei bikkje foran slaktebutikken når noen i nærheten drikker cola! Koffeinvrak? JEG? Whatever gave you such a silly idea...?
Martha Stewart Skrevet 10. april 2005 #397 Skrevet 10. april 2005 Tusen takk for hilsen i dagboken min! Det er veldig godt å få litt lykkevibber nå! Tenker at det er babystøv du har sendt meg...
Gjest Lompa Skrevet 10. april 2005 #398 Skrevet 10. april 2005 *Rister seg som ei bikkje i håp om å støve ned de andre tilstrekkelig..*
Gjest Lompa Skrevet 10. april 2005 #400 Skrevet 10. april 2005 Tar frem peispusteren og blåser støvet mot jentene. Det følger nok med litt lopper også, men det gjø`kke no vel?:-) Kan låne kløpinnen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå