Gjest MrsL Skrevet 2. april 2005 #361 Skrevet 2. april 2005 :-) Det er så deilig å ha det sånn, ikke sant? Jeg har det litt sånn for tiden selv også, selv om vi ikke er kommet like langt som dere. Gleder meg som en unge til å se ansiktet til min elskede mann den dagen han får vite at han skal bli pappa
Gjest Lompa Skrevet 2. april 2005 #362 Skrevet 2. april 2005 Tro meg, det er et syn som griper en langt inn i sjela..... Herreguuud, nå begynner jeg å sippe igjen!
Gjest Lompa Skrevet 2. april 2005 #364 Skrevet 2. april 2005 Hold opp! Nå skal jeg ta meg en pause og litt mat. Slutt og grin, ha deg ut i sola i stedet! kan ikke fly rundt med cocker spaniel-øyne når jeg henger i vinduene, naboene kommer til å tro jeg har det vondt.
Gjest MrsL Skrevet 2. april 2005 #365 Skrevet 2. april 2005 Det er jo vondt å vaske vinduer Og dessuten har vi ikke sol her jeg bor i dag, men om du sier hvor du bor stikker jeg over for en kopp kaffe eller noe
Gjest Lompa Skrevet 2. april 2005 #366 Skrevet 2. april 2005 Skulle gjerne hatt deg på besøk og skravla litt jeg...men det blir nok litt langt, jeg bor nemlig i Oslo. (Håper du kommer til Oslo en gang, er nemlig blitt fælt nysgjerrig på å treffe deg) Forøvrig fikk jeg et rengjørings-kick i dag og da er det en fryd å vaske vinduer. Se skitten og stvet renner vekk og så henge opp nye,rene gardiner etterpå....Salig...
Gjest MrsL Skrevet 2. april 2005 #367 Skrevet 2. april 2005 Oslo??? Hvor er det? Rengjøringskick??? :o Om jeg får det, ja da sender jeg mannen ut for å vaske vinduer Måtte forresten inn å se om det fantes noen bilder fra deg i albumet. Og mannen din ser veldig kjekk ut
Gjest Lompa Skrevet 2. april 2005 #368 Skrevet 2. april 2005 Mannen min er verdens skjønneste. Stor og trygg og god, med verdens snilleste øyne, mykeste lepper og en buldrende humrelatter som får hele ham til å riste når han erter meg. Enten er jeg superkløne eller så har du snytt oss for bilder......
Gjest MrsL Skrevet 2. april 2005 #369 Skrevet 2. april 2005 Neida, jeg har bilder der ute jeg........ Det er nok du som er en superkløne
Gjest Lompa Skrevet 2. april 2005 #370 Skrevet 2. april 2005 Jaja, må er det endelig snat "middag" Litt sent, men når mannen er hjemem fra jobb så sent så... I dag har jeg vasket vinduer, hengt opp nye gardiner og knekt støvsugeren. Heeeelt riktig,ja...! Først ringte telefonen mens jeg var på do og innen jeg var ferdig hadde det sluttet å ringe. Jeg fortsatte med støvsugingen og så ringte det igjen. Da jeg løp for å svare snublet jeg i ledningen og gikk på trynet over støvsugerstanga, med hele vekta og knakk den i to. Da jeg kom fram til fonen hadde det selvfølgelig sluttet å ringe..... Nå putrer risen, så er det bare å lage saus og varme opp igjen kyllingbollene. Passer meg bra, jeg er skrubbsulten!
Gjest Melk Skrevet 2. april 2005 #371 Skrevet 2. april 2005 Forøvrig fikk jeg et rengjørings-kick i dag og da er det en fryd å vaske vinduer. Se skitten og stvet renner vekk og så henge opp nye,rene gardiner etterpå....Salig... Ble inspirert av deg, så jeg vasket vinduer etter å ha lest her. Forøvrig gratulerer så mye med lillelefsa.
Bokalven Skrevet 3. april 2005 #373 Skrevet 3. april 2005 Er det ikke litt skummelt med lefse i magen?
Gjest Lompa Skrevet 3. april 2005 #375 Skrevet 3. april 2005 Er det ikke litt skummelt med lefse i magen? Ikke skummelt, bare utrooolig spennende! :-) Nå+ sitter jeg her og har "hjemlengsel". Har sett på Gutta på tur, på Kreta....*SUKK!* Gleder meg til dra tilbake neste sommer med mann og barn, og la de treffe alle kjente og kjære der. Herregud, som jeg savner alle og lengter tilbake!Jeg trenger ikke engang lukke øynene for å se for meg det rødbrune landskapet man sirkler over før man lander. Varmen og luktene som møter en i det sekund du stikker nesa utafor flydøra. Det ufattelig kompakte mørket, med alle lydene og duftene som finnes i den greske sommernatta. Sirisser, løsbikkjer, travle restauranter, bouzoki...Luktene er så intense og så mange at de går i hverandre. Å stå i et smalt smug i Xania,og trekke inn alle de sanseinntrykkene mens man legger hodet bakover og stirrer opp i et enormt mylder av stjerner... Å sitte ute og se hvordan natta forvandles til morgen.Først en svakt lysere nyanse i alt det sorte, så anes en grågyllenrosa stripe i horisonten, som langsomt lir større g så bryter sola gjennom og farger alt det sorte i forskjellige blånyanser, med spetter av rosa og et mykt gyllent lys som lokker frem et yrende liv nede i havna... Herregud, jeg må bare dra meg avgårde når Ving legger ut billetter til forhåndsbestilling på høsten! Jeg klarer ikke et år til uten, jeg! Nå er det vel på tide å slenge kyllingvingene i ovnen, for er snart min kjære hjemme tenker jeg.
Gjest Xavia Skrevet 3. april 2005 #376 Skrevet 3. april 2005 Har sett på Gutta på tur, på Kreta....*SUKK!* Nei og nei! Det fikk jeg ikke med meg! *søren* Aner du om det blir sendt i reprise?
Gjest Lompa Skrevet 3. april 2005 #377 Skrevet 3. april 2005 Nei og nei! Det fikk jeg ikke med meg! *søren* Aner du om det blir sendt i reprise? Hakke peiling. men sjekk nettsidene til tv2, det står vel noe om det der i så fall.
Gjest Lompa Skrevet 3. april 2005 #379 Skrevet 3. april 2005 Kaller du Kreta "hjemme"? Etter å ha vært der hver sommer og noen ganger om høsten og, i ti år, og med alle vi kjenner der, så kaller jeg Kreta, eller nærmere bestemt Xania, mitt annet hjem. Jeg elsker stedet og menneskene der. Så fort flyet landet, INHALERER jeg Kreta. Jeg puster ikke som andre folk, jeg tar lange dype magadrag og inhalerer duftene, lydene, følelsen...Jeg høres sikkert gal for alle som ikke er grekofile. :oops:
Gjest MrsL Skrevet 3. april 2005 #380 Skrevet 3. april 2005 Er det Chania du mener? Er det fint der? Har så lyst å ha med mannen min på romantisk sydenferie, men han hæler ikke at det er så varmt. Og jeg får ikke ferie på høsten, så kanskje mai hadde vært noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå