Gjest Lompa Skrevet 14. juli 2004 #41 Del Skrevet 14. juli 2004 Ja. Det passer oss perfekt. Tradisjonelt, men likevel litt på sida. I dag er det 52 dager igjen, skulle ønske det bare var to.....Har nesten ikke sett prinsen min i det siste pga jobb. Men i dag begynner han ikke før på ettermiddagen så han kommer for å møte meg til lunsj.Mmmmmmm.... Må se å få somlet meg til kirken igjen en dag og, helst en lørdag hvor han har fri, så han kan bli med.Må prøve å finne ut hvorvidt vi trenger noe pynting, og i så fall hva. Less is more, synes nå jeg. En time og tjue minutter til jeg får se ham igjen.....*SUKK!* Er så godt å krype inntil ham,snuse inn lukten av kjærlighet og trygghet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 14. juli 2004 #42 Del Skrevet 14. juli 2004 Dette var en ny dagbok, ja. Som Betty`skarpe øye har gått glipp av helt til nå Godt og se at det ikke bare var jeg som sleit noe inni¤#"%#%¤ med og få en link til boken min......... Var nesten iferd med og kaste pc`en i veggen, men så kom Optimist og reddet meg fra en sånn grusom handling Lykke til videre med både dagen og lunsj med gromgutten ( er nok litt usikker på om han er bedre enn min ) Ha en fortreffelig dag videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 14. juli 2004 #43 Del Skrevet 14. juli 2004 Gromgutten min er grommest av alle, så det så! Ellers, takk for hilsen. Godt det er flere som sleit med starten. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. juli 2004 #44 Del Skrevet 14. juli 2004 Min er best, ingen protest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 14. juli 2004 #45 Del Skrevet 14. juli 2004 *PROTEST!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. juli 2004 #46 Del Skrevet 14. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 14. juli 2004 #47 Del Skrevet 14. juli 2004 Pføy! Jeg har nettopp fått det bevist enda en gang at min mann er den beste i verden. (Og nei jeg har ikke sjekket alle andre og trenger heller ikke det, for jeg bare VET....! Så det så!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. juli 2004 #48 Del Skrevet 14. juli 2004 Så søt du er. Jeg er fortsatt sammen med min første ordentlige kjæreste, jeg. Han er så god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 14. juli 2004 #49 Del Skrevet 14. juli 2004 OI! Fortsatt sammen med din første? Hvor gamle er dere og hvor lenge har dere vært sammen da? jeg og prinsen har vært sammen i ca 14 måneder nå,og jeg har hatt en del kjærester og svermerier før, men jeg har aldri gått så totalt "på trynet" for noen som nå. Han får frem alt det mykeste og varmeste i meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. juli 2004 #50 Del Skrevet 14. juli 2004 Jeg blir 30 i oktober, han 29 like etter. Vi har vært sammen siden 22. september 1994. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 14. juli 2004 #51 Del Skrevet 14. juli 2004 10-årsjubileum!WOW! Gratulerer!:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 14. juli 2004 #52 Del Skrevet 14. juli 2004 Så koselig å høre at du har verdens beste kjæreste (i dine øyne ) Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. juli 2004 #53 Del Skrevet 14. juli 2004 10-årsjubileum!WOW! Gratulerer!:-) Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 15. juli 2004 #54 Del Skrevet 15. juli 2004 God morgen,folkens. Eller rettere sagt; god formiddag.Her sitter jeg og glor, prøver å la være å ta mer kaffe, det har blitt litt for mye kaffedrikking i det siste. Merker det på magen. Så jeg er fortsatt ikke helt våken, men siter her med litt deilig kald iste, og venter på arbeidslysten. Drømmer om kjæresten min,og om tida etter 4 september... I dag er det 51 dager igjen. På søndag skal vi se på lokalene igjen og begynne å tenke på bordplasseringen, og pyntingen. Det blir smått og enkelt, ingen av oss er glad i mye stæsj og dill. Satser på små ,runde oppsatser av iris og kremroser, eller kanskje bare en lenke i eføy og sølvtråd som ligger slynget langs midten av bordet, med enkelte iris stukket inn her og der. Har nydelige pyntelys som ser mest ut som roser, i kremfarget. Tenkte å sette de på små speilflater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 15. juli 2004 #55 Del Skrevet 15. juli 2004 Hei hei God morgen/formiddag. :D *koser seg med kaffen sin* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 15. juli 2004 #56 Del Skrevet 15. juli 2004 Mjau! *Tar med meg isteen min og slår meg ned en stund, før jeg begynner på jobben* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 15. juli 2004 #57 Del Skrevet 15. juli 2004 Iste er nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 15. juli 2004 #58 Del Skrevet 15. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 16. juli 2004 #59 Del Skrevet 16. juli 2004 God morgen. I dag er det 50 dager igjen!Kan nesten ikke vente nå. Sitter her med et glass vann, og prøver å våkne. Tror jeg har spist ett eller annet jeg ikke tålte,er småkvalm og uggen, har vært det i hele natt. Så kaffe smakte ikke noe særlig nå. Er trøtt og sliten og gleder meg til lørdag, da skal prinsen ha fri, så DA får jeg endelig litt tid med ham igjen. Og på søndag kan vi sove leeenge.DET blir godt,det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 16. juli 2004 #60 Del Skrevet 16. juli 2004 Sove lenge er kjempedigg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå