Gå til innhold

Han utdrikningslag = min bursdag


mari

Anbefalte innlegg

Synes at du skal unne samboeren din dette utdrikkningslaget.

Jeg ble overrasket med utdrikkningslag i helgen som var, og min samboer syntes det var morsomt for meg, fordi om at han måtte ta seg av baby og 3 åring. :ler::ler: Har hørt rykte om at han får et nestkommende helg.

Gled deg over det, istede for å bli sur og gretten. :x (Det kan falle tilbake på deg senere hvis du ikke kan glede deg over slike ting. :-? Et godt råd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En liten oppdatering;

Forloveren til sambo kom bort til meg for en uke siden og sa det at han hadde tenkt på det og at han syntes at det var for dumt å ha det på bursdagen min!!!

Jeg ble så glad, for jeg hadde ikke sagt noe til han i det hele tatt!!! Jeg regner med at kona hans hadde en liten finger med i spillet! (jeg hadde ikke sagt noe til henne heller..)

Jeg sa det at jeg skjønner hvis han vil ha den dagen, men nå virker det som han skal arrangere det i løpet av siste uken før bryllupet, da har de fleste kommet hjem fra ferie. Tror nok at det var flere som syntes at det var dumt å måtte avbryte ferien for utdrikningslaget!!!

Til dere som sa at jeg skulle reise bort allikevel så da var det vel ikke noe problem; HALLO, poenget var jo at da kunne jeg ikke dratt fordi han ikke ville godtatt at jeg skulle være borte fra han på bursdagen min!!!!

Syns virkelig at dere har misforstått det jeg har skrevet tidligere, men jeg er vel ikke flink nok til å ordlegge meg skriftlig, alle jeg har snakket med har nemmelig vært helt enig med meg!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som sa at jeg skulle reise bort allikevel så da var det vel ikke noe problem; HALLO,  poenget var jo at da kunne jeg ikke dratt fordi han ikke ville godtatt at jeg skulle være borte fra han på bursdagen min!!!!

Hva er egentlig problemet?! Det er vel ikke noe som passer bedre enn at du drar til Tjøme når han er opptatt med utdrikningslag, hvis han ikke vil at du skal dra på bursdagen din! Da får jo du reist til Tjøme, som du sier du vil! Du snakker mot deg selv!

Du sier også at forloveren hans nå har kommet og sagt at han vil flytte arrangementet, selv om du ikke har klaget til ham. Du sier selv at du har snakket med flere andre om at du synes det ikke passer, så han har sikkert hørt dette gjennom dem. Eller er han kanskje vant til at du er vanskelig?

Hvor gammel er du egentlig? Jeg synes du er barnslig opptatt av dette med bursdagen din! Den kan du vel feire seinere! Du har da bursdag hvert år, mens dette utdrikningslaget skjer en gang i livet.

Selvsagt må forloveren ta en dag som passer for ham!

Og hvorfor i all verden snakker du om å dra til London, hadde ikke du prøvetime hos frisøren på Tjøme?!

Jeg synes du sutrer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg må si meg enig med Babyface jeg også at du er utrolig sutrete. Dette er snakk om en gang i livet der han kan få feire siste kveld som ungkar sammen med sine kompiser. Synes ikke at hans forlover burde ha flyttet datoen bare fordi du har bursdag akuratt den dagen. Kunne dere ikke ha feiret den på et tidligere eller senere tidspunkt. Vi gjorde det med min bursdag da vi ikke kunne feire den slik som vi ville i år.....hadde ikke noe imot å feire den en god stund i forveien jeg.

Nei man kan lure seg på hvor gammel du er dersom du henger deg så veldig opp i bursdagen din. Halloen du skal jo tross alt gifte deg da! Det må da bety enda mer det ?

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke helt problemet her... Han hadde utdrikningslag i helgen, hvor vi opprinnelig hadde planlagt at vi skulle kjöre min datter til Sverige, for at hun skulle på ferie med faren sin. Skulle kjöre på fredag, ha en kjärestenatt på hotell og tilbake på lördag. Dette måtte vi da skrinlegge, og jeg kjörte dit alene, kom tilbake på lördag kveld, gikk rett på jobb, hjem for å sove og tilbake på jobb söndag morgen. Så ikke nok med at jeg måtte rundt halve Skandinavia alene, jeg måtte også gjöre hans jobb i tillegg! Klager ikke av den grunn jeg... Kommer vel flere anledninger til å gjöre alle andre ting. Det mest ironiske var vel kanskje at de hadde planlagt mitt utdrikningslag også til samme dag. Dette måtte da utsettes på ubestemt tid, siden jeg ikke hadde noen mulighet for å avlyse min tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...