Gå til innhold

Hva synes du om penisring?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Penisring er ubrukelig dersom du klarer å få skikkelig hard-on uansett. Jeg har prøvd. Merka ingenting annet enn trykk, og dama merka heller ingenting (jo, den var stram som faen, uten at det gjorde vondt).

Husk at alle er forskjellige :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes det ikke en mini vibrator på enkelte av disse penisringene også? Noen som har prøvd det?

Det er helt fantastisk!! Siden batteriene ofte går fort tomme, har vi hatt noen bestillinger fra ebay. Der får man de til fem-seks kroner, og da spiller det ikke så stor rolle om man kaster noen i året! ;-)

Anonymous poster hash: 5ba3a...ea1

Skrevet

Skal ikke blande meg inn her, men en penisring har trolig flere formål. Den øker faktisk sensitiviteten på tuppen. Penis blir litt tykkere og større (greit for både han og henne) Mange damer liker utseende når den er sprengfull av blod. Og den gir menn litt bedre utholdenhet.

Så ja...den fungerer som et gledesverktøy for begge kjønn...selv om man ikke trenger og er avhengige av en for å få ereksjon. Det er bare en sak som gir penis det lille "ekstra". Jeg trenger det ikke, men føtte grisen å gøy det kan være alikevel :)

Støtter denne!

Det hender en slik en blir brukt her, til felles gleder og underholdning.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...