Gå til innhold

Hva synes du om penisring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor skal det være umandig?

Er det ukvinnelig om en dame bruker glidemiddel?

Både glid og ring er hjelpemidler for å forbedre sexlivet.

Det er kjempeflott at slike ting finnes!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal det være umandig?

Er det ukvinnelig om en dame bruker glidemiddel?

Både glid og ring er hjelpemidler for å forbedre sexlivet.

Det er kjempeflott at slike ting finnes!

Ikke at jeg mener det, men noen vil kanskje mene at hun er inntørka osv..

Anonymous poster hash: 3ac9a...801

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at jeg mener det, men noen vil kanskje mene at hun er inntørka osv..

Anonymous poster hash: 3ac9a...801

Noen mener månelandingen er fake. Andre vet at det ikke fantes teknologi til å fake det og at ikke alle kvinner kan bli våte nok til røff sex med en stor hard pikk.

Det er ikke alle meninger som nødvendigvis er fakta.

Anonymous poster hash: 48a9a...4c8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen mener månelandingen er fake. Andre vet at det ikke fantes teknologi til å fake det og at ikke alle kvinner kan bli våte nok til røff sex med en stor hard pikk.

Det er ikke alle meninger som nødvendigvis er fakta.

Anonymous poster hash: 48a9a...4c8

Nei, men det er interessant ed folks meninger uansett...

Anonymous poster hash: 3ac9a...801

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så jævla lei folk som tror alle kvinner renner som en foss. At det er noe galt med henne eller med han fordi hun 'ikke blir våt nok'. Alle er forskjellig, get over it!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Morsomt konsept dette med penisring. Virker da artig å prøvd en..Og om følsen blir deiligere og kanskje utholdelsen bedre så virker det verdt å prøve :).men Mjau..du som har peiling her. Er de å få i størrelser? Altså at man bør få en som er tilpasset sin penis? Tenker bare at det kan vel ikke skade pikken på noe vis dersom den er litt trang og slikt? Den dauer ikke å får koldbrann eller noe? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt konsept dette med penisring. Virker da artig å prøvd en..Og om følsen blir deiligere og kanskje utholdelsen bedre så virker det verdt å prøve :).men Mjau..du som har peiling her. Er de å få i størrelser? Altså at man bør få en som er tilpasset sin penis? Tenker bare at det kan vel ikke skade pikken på noe vis dersom den er litt trang og slikt? Den dauer ikke å får koldbrann eller noe? :fnise:

Hehe, så et program på TLC i går. Noe om bisarre sexskader.. Der var det en som prøvde en litt massiv ring, hvor hele utstyret ble sittende fast. . De var redde for koldbrann etterhvert. Den ringen var i så kraftig stål at legen prøvde med en tang, men det gikk ikke. Til slutt ringte legen brannvesenet som kom med en skikkelig stor tang. Da fikk de endelig kutta av ringen. med brannmenn, samboer, leger og div som tilskuere. Det var ganske blått etter hva jeg forsto, og han måtte ligge til observasjon over natta, men det kunne fort gått ille. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Hehe, så et program på TLC i går. Noe om bisarre sexskader.. Der var det en som prøvde en litt massiv ring, hvor hele utstyret ble sittende fast. . De var redde for koldbrann etterhvert. Den ringen var i så kraftig stål at legen prøvde med en tang, men det gikk ikke. Til slutt ringte legen brannvesenet som kom med en skikkelig stor tang. Da fikk de endelig kutta av ringen. med brannmenn, samboer, leger og div som tilskuere. Det var ganske blått etter hva jeg forsto, og han måtte ligge til observasjon over natta, men det kunne fort gått ille. :)

:sjokk: :sjokk: :sjokk:

Ok...der droppet jeg forsøket med penisring! :fnise: ...neida. Men shit! Jeg hadde aldri turt en stålring da...herlighet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som havner daglig på legevakta fordi de bruker stålringer i feil størrelse, men den største risken er for de som tar saken i egne hender og lager penisringer av ting de har hjemme. Muttere og ringer til gardinstenger, for eksempel..... Bruker man en gummiring så er de veldig strechy. En penisring skal sitte stramt, for å kunne holde blodet på plass, men det skal ikke gjøre vondt! Det kan være litt ubehagelig fordi det er uvandt, men ikke vondt. Det finnes såååå mange penisringer at man bare må prøve seg fram til hva som funker for deg. Mange menn er veldig glad i å bruke ringer fordi det føles bedre. Quote fra en kunde: ''Har du ikke hatt sex med en penisring, da har du ikke hatt sex ennå!'' Det kan forresten være lurt å bruke glidemiddel for å få ringen av og på, har du kjønnshår, så vil det lugge, det er anbefalt å ikke ha ringen på i mer enn 30 min før man tar en pause og aldri bruk massasje olje som glid! (Ikke bruk olje som glid fordi det ødelegger leketøy og spesiellt penisringer og olje skal aldri inn i skjeden.)

Noe mer du lurer på, dotter? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Mange som havner daglig på legevakta fordi de bruker stålringer i feil størrelse, men den største risken er for de som tar saken i egne hender og lager penisringer av ting de har hjemme. Muttere og ringer til gardinstenger, for eksempel..... Bruker man en gummiring så er de veldig strechy. En penisring skal sitte stramt, for å kunne holde blodet på plass, men det skal ikke gjøre vondt! Det kan være litt ubehagelig fordi det er uvandt, men ikke vondt. Det finnes såååå mange penisringer at man bare må prøve seg fram til hva som funker for deg. Mange menn er veldig glad i å bruke ringer fordi det føles bedre. Quote fra en kunde: ''Har du ikke hatt sex med en penisring, da har du ikke hatt sex ennå!'' Det kan forresten være lurt å bruke glidemiddel for å få ringen av og på, har du kjønnshår, så vil det lugge, det er anbefalt å ikke ha ringen på i mer enn 30 min før man tar en pause og aldri bruk massasje olje som glid! (Ikke bruk olje som glid fordi det ødelegger leketøy og spesiellt penisringer og olje skal aldri inn i skjeden.)

Noe mer du lurer på, dotter? :)

Nei det var igrunn svært opplysende ;) Takker og bukker...ble bare litt nervøs av den "stålring" historien der :fnise:

Har sett på noen av dem og det som slår meg som litt negativt er at stort sett alle typer silikonringer er STORE! Altså de ser ut som sånne baderinger barna har rundt armene når de skal lære å svømme! :fnise: .....De bør jo ikke ta bort halvparten av lengden på penis da mener jeg......Men men....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal det være umandig?

Er det ukvinnelig om en dame bruker glidemiddel?

Både glid og ring er hjelpemidler for å forbedre sexlivet.

Det er kjempeflott at slike ting finnes!

Ja veldig rart.. Jeg og kjeresten min har prøvd mye forskjellig. Vi har funnet ut at sleeve er veldig bra. Da holdes den helt stiv også selv om penis er dekt av sleeven:)

Anonymous poster hash: 60a51...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange som havner daglig på legevakta fordi de bruker stålringer i feil størrelse, men den største risken er for de som tar saken i egne hender og lager penisringer av ting de har hjemme. Muttere og ringer til gardinstenger, for eksempel..... Bruker man en gummiring så er de veldig strechy. En penisring skal sitte stramt, for å kunne holde blodet på plass, men det skal ikke gjøre vondt! Det kan være litt ubehagelig fordi det er uvandt, men ikke vondt. Det finnes såååå mange penisringer at man bare må prøve seg fram til hva som funker for deg. Mange menn er veldig glad i å bruke ringer fordi det føles bedre. Quote fra en kunde: ''Har du ikke hatt sex med en penisring, da har du ikke hatt sex ennå!'' Det kan forresten være lurt å bruke glidemiddel for å få ringen av og på, har du kjønnshår, så vil det lugge, det er anbefalt å ikke ha ringen på i mer enn 30 min før man tar en pause og aldri bruk massasje olje som glid! (Ikke bruk olje som glid fordi det ødelegger leketøy og spesiellt penisringer og olje skal aldri inn i skjeden.)

Noe mer du lurer på, dotter? :)

Hei, bare lurer siden dere selger ganske mye sleeves på erotiske butikker. Hvor mange er det som bruker dette? Vi syns det er veldig bra etter å ha prøvd dette.:)

Anonymous poster hash: 60a51...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt konsept dette med penisring. Virker da artig å prøvd en..Og om følsen blir deiligere og kanskje utholdelsen bedre så virker det verdt å prøve :).men Mjau..du som har peiling her. Er de å få i størrelser? Altså at man bør få en som er tilpasset sin penis? Tenker bare at det kan vel ikke skade pikken på noe vis dersom den er litt trang og slikt? Den dauer ikke å får koldbrann eller noe? :fnise:

Du prøver med en gummistrikk. Så finner du fort ut om du liker det, og hvor stor penis blir. Da har du grei kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du prøver med en gummistrikk. Så finner du fort ut om du liker det, og hvor stor penis blir. Da har du grei kontroll.

:sjokkert:

Bilder i hodet av en fomlende HarryDotter som glipper og smekker seg selv på balla

:skratte::skratte::skratte:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Morsomt konsept dette med penisring. Virker da artig å prøvd en..Og om følsen blir deiligere og kanskje utholdelsen bedre så virker det verdt å prøve :).men Mjau..du som har peiling her. Er de å få i størrelser? Altså at man bør få en som er tilpasset sin penis? Tenker bare at det kan vel ikke skade pikken på noe vis dersom den er litt trang og slikt? Den dauer ikke å får koldbrann eller noe? :fnise:

Det skader ikke å prøve. På kondomeriet får man gjerne pakker med ringer i forskjellige størrelser, og kjøper man en av myk gummi så vil de fleste faremomentene forsvinne så lenge du ikke bruker den flere timer i strekk. Jeg har personlig brukt det nå og da, og orgasmen blir betydelig kraftigere og mer langvarig enn uten. Man får også en økt utholdenhet.

Anonymous poster hash: edc43...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert:

Bilder i hodet av en fomlende HarryDotter som glipper og smekker seg selv på balla

:skratte::skratte:

Jeg har forsøkt det med hell, man ødelegger verken baller eller pung eller kug, for noen pysehuer dere er! Man tar en strikk, bretter den dobbelt (eller trippelt), trer den forsiktig på penis, og blir kåt. Det er ikke rocket-science dette her altså! Dustefjerter!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Jeg har forsøkt det med hell, man ødelegger verken baller eller pung eller kug, for noen pysehuer dere er! Man tar en strikk, bretter den dobbelt (eller trippelt), trer den forsiktig på penis, og blir kåt. Det er ikke rocket-science dette her altså! Dustefjerter!

Hahaha hei du feisty ;) Det er den viktigste delen av kroppen min for pokker! Er jo redd for at den skal visne og falle av vetu :) og jo jeg har prøvd med strikk og det var hefty shit!!

Men syntes bare mange av de som er i salg ser veldig svære og kronglete ut. Er jo greit at det er plass til litt av pikken på andre enden av den ringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...