Gå til innhold

Hva synes du om penisring?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Finnes det ikke en mini vibrator på enkelte av disse penisringene også? Noen som har prøvd det?

Jepp. Det anbefales ;).

Endret av Ibsenfrue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det fungerer veldig godt om hun rir han for å si det sånn! Men de går på så teite batterier som LR 41 og 44.... de går kjempefort tom. Jeg har en som kan lades opp -og det er såååååååå værdt det :wow:

Hørtes bra ut, da kjøper jeg en som kan lades opp! Jeg kommer bare av å stimulere klitoris eller ha en runde nr 2, så tror nok det vil være gøy å prøve! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes bra ut, da kjøper jeg en som kan lades opp! Jeg kommer bare av å stimulere klitoris eller ha en runde nr 2, så tror nok det vil være gøy å prøve! :D

Anbefaler tor2 fra Lelo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen mener månelandingen er fake. Andre vet at det ikke fantes teknologi til å fake det og at ikke alle kvinner kan bli våte nok til røff sex med en stor hard pikk.

Det er ikke alle meninger som nødvendigvis er fakta.

Anonymous poster hash: 48a9a...4c8

Det var altså teknologi til å faktisk gjøre det, men ikke til å fake det??

Hahahahahahahaha. Den var god. De bare MÅTTE gjøre månelandingen, fordi de klarte ikke fake det :skratte::skratte:

Anonymous poster hash: d7c64...1aa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min og jeg prøvde en fra kondomeriet, men den satt altfor stramt, og etterhvert ble penisen øm og han kjente prikking, og den ble slapp, så vi måtte bare ta den av.. Aldri mer!

Anonymous poster hash: f00f4...5f4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han trenger det må jeg innrømme det er litt turnoff. Jeg vil ha en mann med null ereksjonsproblemer. Har faktisk aldri vært med noen med dette problemet

Men dette handler jo ikke om behov, generelt sett, det handler jo om å utforske egen seksualitet, tørre å flytte grenser sammen, ikke om ereksjonsproblemer i første instans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Men dette handler jo ikke om behov, generelt sett, det handler jo om å utforske egen seksualitet, tørre å flytte grenser sammen, ikke om ereksjonsproblemer i første instans.

Jamen da kan han jo bruke en med vibrator på. Ingen vits å bruke et hjelpemiddel fyren ikke behøver om det ikke har funksjon som leketøy i tillegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen da kan han jo bruke en med vibrator på. Ingen vits å bruke et hjelpemiddel fyren ikke behøver om det ikke har funksjon som leketøy i tillegg

Penisring er jo et leketøy! Mener du at det bare defineres som leketøy dersom det vibrerer? Jeg mener faktisk ikke å krangle her, men jeg klarer ikke helt å henge med på resonneringen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Penisring er jo et leketøy! Mener du at det bare defineres som leketøy dersom det vibrerer? Jeg mener faktisk ikke å krangle her, men jeg klarer ikke helt å henge med på resonneringen din.

Yråden handlet jo først om de som TRENGTE penisring. Menn som får ereksjon av seg selv hva skal de med en? Øker det nytelsen? Hvis ja så skjønner jeg det hvis nei så sljønner jeg det ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Skal ikke blande meg inn her, men en penisring har trolig flere formål. Den øker faktisk sensitiviteten på tuppen. Penis blir litt tykkere og større (greit for både han og henne) Mange damer liker utseende når den er sprengfull av blod. Og den gir menn litt bedre utholdenhet.

Så ja...den fungerer som et gledesverktøy for begge kjønn...selv om man ikke trenger og er avhengige av en for å få ereksjon. Det er bare en sak som gir penis det lille "ekstra". Jeg trenger det ikke, men føtte grisen å gøy det kan være alikevel :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yråden handlet jo først om de som TRENGTE penisring. Menn som får ereksjon av seg selv hva skal de med en? Øker det nytelsen? Hvis ja så skjønner jeg det hvis nei så sljønner jeg det ikke

Ja, jeg ser det nå! Det med "trengte". Jeg svarte mer generelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Skal ikke blande meg inn her, men en penisring har trolig flere formål. Den øker faktisk sensitiviteten på tuppen. Penis blir litt tykkere og større (greit for både han og henne) Mange damer liker utseende når den er sprengfull av blod. Og den gir menn litt bedre utholdenhet.

Så ja...den fungerer som et gledesverktøy for begge kjønn...selv om man ikke trenger og er avhengige av en for å få ereksjon. Det er bare en sak som gir penis det lille "ekstra". Jeg trenger det ikke, men føtte grisen å gøy det kan være alikevel :)

Takk. Det var det jeg ville vite

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ingenting i mot at partner vil bruke penisring en gang i blant. Jeg blir enormt tent av det, og syns det er en fin ting å bruke for å gjøre det lille ekstra innimellom! :)

Dessuten blir penis, om mulig, enda hardere, mer følsom og ikke minst HERLIG å se på!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ereksjonsproblemer har vanligvis lite med kjøp og bruk av penisring å gjøre.

Samleiet varer litt lenger med en slik, og nytelsen blir mer intens for hans del også :).

Anonymous poster hash: 1e249...aef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva hun hadde gjort om mannen hadde utviklet problemer med portensen etterhvert....det er jo ikke så uvanlig. Og lurer på om hun hadde blitt snurt om mannen hadde syntes det var turnoff om hun ikke ble våt nok! Nei da hadde det vel blitt skillsmisse!

Anonymous poster hash: 42806...ad7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest BettyBoop

Lurer på hva hun hadde gjort om mannen hadde utviklet problemer med portensen etterhvert....det er jo ikke så uvanlig. Og lurer på om hun hadde blitt snurt om mannen hadde syntes det var turnoff om hun ikke ble våt nok! Nei da hadde det vel blitt skillsmisse!

det blir jo noe annet enn å gå aktivt på deitern med noen som alt har potensproblemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir jo noe annet enn å gå aktivt på deitern med noen som alt har potensproblemer.

Du sa tidligere: Hvis han trenger det må jeg innrømme det er litt turnoff. Jeg vil ha en mann med null ereksjonsproblemer. Har faktisk aldri vært med noen med dette problemet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Du sa tidligere: Hvis han trenger det må jeg innrømme det er litt turnoff. Jeg vil ha en mann med null ereksjonsproblemer. Har faktisk aldri vært med noen med dette problemet

Jaja men jeg må jo ta hensyn til at gubben blir gammel en dag, men da er jeg jo gammel og sliter med mitt selv og.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penisring er ubrukelig dersom du klarer å få skikkelig hard-on uansett. Jeg har prøvd. Merka ingenting annet enn trykk, og dama merka heller ingenting (jo, den var stram som faen, uten at det gjorde vondt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...