Gå til innhold

Hva synes du om penisring?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest HarryDotter

Syns det er trist å måtte bruke hjelpemidler

jeg har ikke lyst å bruke ring fordi jeg trenger det....men pikken blir seende ganske mye kulere ut faktisk....og orgasmen blir sterkere...så gjør det jo bare for gøy da :) er ikke sånn at jeg MÅ bruke hjelpemiddel for å fungere seksuellt :) Endret av HarryDotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahaha hei du feisty ;) Det er den viktigste delen av kroppen min for pokker! Er jo redd for at den skal visne og falle av vetu :) og jo jeg har prøvd med strikk og det var hefty shit!!

Men syntes bare mange av de som er i salg ser veldig svære og kronglete ut. Er jo greit at det er plass til litt av pikken på andre enden av den ringen.

Poenget med en penisring er jo å få økt nytelse for begge. Man får akkurat samme effekten av en litt solid gummistrikk, videre vil jeg påpeke at med en gummistrikk får du plass til både penis og vagina, i tillegg til strikken. Du trenger ikke gå for den verste monsterringen på markedet, dersom du er redd for at tisseluren skal ramle av og bli borte.

Jeg trenger ikke forstå hvorfor noen bruker de største monsterdildoene på markedet, og lure på hva man skal med dem. Jeg kan bruke det jeg liker innen sjangeren, uten å forstå alt det jeg ikke bruker. Just sayin! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så et program på TLC i går. Noe om bisarre sexskader.. Der var det en som prøvde en litt massiv ring, hvor hele utstyret ble sittende fast. . De var redde for koldbrann etterhvert. Den ringen var i så kraftig stål at legen prøvde med en tang, men det gikk ikke. Til slutt ringte legen brannvesenet som kom med en skikkelig stor tang. Da fikk de endelig kutta av ringen. med brannmenn, samboer, leger og div som tilskuere. Det var ganske blått etter hva jeg forsto, og han måtte ligge til observasjon over natta, men det kunne fort gått ille. :)

:sjokkbla: Å dæsken. Bra de ikke prøvde med nedkjøling og oppvarming. Eller vinkelsliper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, bare lurer siden dere selger ganske mye sleeves på erotiske butikker. Hvor mange er det som bruker dette? Vi syns det er veldig bra etter å ha prøvd dette. :)

Anonymous poster hash: 60a51...7dc

Vi selger ganske mange sleeves egentlig. Solgte nettopp 2!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er trist å måtte bruke hjelpemidler

Kan jeg spørre hvorfor?

Nå er det jo ikke slik at de som trenger det, faktisk velger å bruke dette, men det er fordi de trenger det. Uten at det er noe galt med personen eller partneren. Det er kanskje trist at de trenger dette, men at andre ser ned på de og sier ''huff, så trist'' - med nesa i sky, det er det som virkelig er trist.

Og for å legge til, så er det ikke alle som trenger hjelpemidler, men som også benytter seg av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har forsøkt det med hell, man ødelegger verken baller eller pung eller kug, for noen pysehuer dere er! Man tar en strikk, bretter den dobbelt (eller trippelt), trer den forsiktig på penis, og blir kåt. Det er ikke rocket-science dette her altså! Dustefjerter!

Joa. Jeg skjønte hva du mente. Var bare min indre skøyer som glapp ut et øyeblikk her. :fnise:

Dette er forsåvidt et ennå uprøvd kapittel. Har aldri kommet på å prøve. Hva er effekten dere som har prøvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det ikke en mini vibrator på enkelte av disse penisringene også? Noen som har prøvd det?

Det fungerer veldig godt om hun rir han for å si det sånn! Men de går på så teite batterier som LR 41 og 44.... de går kjempefort tom. Jeg har en som kan lades opp -og det er såååååååå værdt det :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Poenget med en penisring er jo å få økt nytelse for begge. Man får akkurat samme effekten av en litt solid gummistrikk, videre vil jeg påpeke at med en gummistrikk får du plass til både penis og vagina, i tillegg til strikken. Du trenger ikke gå for den verste monsterringen på markedet, dersom du er redd for at tisseluren skal ramle av og bli borte.

Jeg trenger ikke forstå hvorfor noen bruker de største monsterdildoene på markedet, og lure på hva man skal med dem. Jeg kan bruke det jeg liker innen sjangeren, uten å forstå alt det jeg ikke bruker. Just sayin! :fnise:

Nei det er sant...bare det at overallt hvor jeg har sett er alle ringene store :)

...men jeg har ikke sjekket overallt selvfølgelig. Har bare inntrykk av at mange av dem kun er fargesprakende og for tykke i omkrets ;)

Men som du sier..litt tykt gummistrikk bør gjøre susen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Joa. Jeg skjønte hva du mente. Var bare min indre skøyer som glapp ut et øyeblikk her. :fnise:

Dette er forsåvidt et ennå uprøvd kapittel. Har aldri kommet på å prøve. Hva er effekten dere som har prøvd?

Pikken ser mye mye større ut...definerte blodårer og hodet hovner og blir utrolig sensitivt. Den ser og føles større ut. Orgasmen blir også mer intens...Syntes det er morsomt :) hehe..sorry beskrivelsen.

du burde teste det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Kan jeg spørre hvorfor?

Nå er det jo ikke slik at de som trenger det, faktisk velger å bruke dette, men det er fordi de trenger det. Uten at det er noe galt med personen eller partneren. Det er kanskje trist at de trenger dette, men at andre ser ned på de og sier ''huff, så trist'' - med nesa i sky, det er det som virkelig er trist.

Og for å legge til, så er det ikke alle som trenger hjelpemidler, men som også benytter seg av det.

Altså greit å bruke det som leketøy for gøy men jeg syns det er trist dersom det ikke blir godt uten.

Ser ikke ned på noen av den grunn. Er bare glad jeg ikke trenger det.

Endret av BettyBoop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså greit å bruke det som leketøy for gøy men jeg syns det er trist dersom det ikke blir godt uten.

Har du penis? :klo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, jeg tror du tenker på noe helt annet, for her snakker vi om hjelpemiddler som penisringer til ereksjon, og om folk synes det er mindre manndig. Når du da kommer å sier det er trist, så virket du litt blærete bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest BettyBoop

Aha, jeg tror du tenker på noe helt annet, for her snakker vi om hjelpemiddler som penisringer til ereksjon, og om folk synes det er mindre manndig. Når du da kommer å sier det er trist, så virket du litt blærete bare.

Åja jeg trodde det var noe som skulle øke nytelsen hos de de skal ha sex med. Men jeg syns ikke det er blærete å synes synd på menn med erekajonsproblemer. Har ikke nevnt med et ord at de ikke er mandige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja jeg trodde det var noe som skulle øke nytelsen hos de de skal ha sex med. Men jeg syns ikke det er blærete å synes synd på menn med erekajonsproblemer. Har ikke nevnt med et ord at de ikke er mandige

Vet at du ikke har sakt det, men som sakt, ut i fra det du sa, i denne settingen, var det det jeg tolket. Men da var det bare en missforståelse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Og da vet du at han ikke trenger penisring? :wink:

Hvis han trenger det må jeg innrømme det er litt turnoff. Jeg vil ha en mann med null ereksjonsproblemer. Har faktisk aldri vært med noen med dette problemet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...