Gå til innhold

Svære rumper overalt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker1000

Jeg synes det er meget fascinerende med store rumper. Men man kan ikke bare ha en stor rumpe og tror det alene vil gjøre en berømt, man må også ha talent av noe slag og en egen unik personlighet, og det har Nicki Minaj ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er dette for et fenomen? Kjendiser som Kim Kardashian, Nicki Minaj etc leder an. Jo større, desto bedre. De har jo til og med lagt seg under kniven. Hvorfor har dette blitt et fenomen? Er det fordi afrikanske kvinner i større grad oppfattes som sex-symboler nå enn før? Da jeg var ung, var det aldri noe fokus på å ha unormalt store rumper, dette har dukket opp i nyere tid.

Nå hører jeg at dagens unge menn foretrekker enorme rumper. Har media lært dem dett?

Anonymous poster hash: 38fc7...903

Da jeg var ung så var det nok å ha et pent/søtt ansikt. Nå skal kvinnene på død og liv se ut som freaks med sin sminke og sine operasjoner.

Anonymous poster hash: 3b03f...c38

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store rumper er bare stygt!

Det er omtrent like lekkert som overvekt generelt.



Anonymous poster hash: dd08c...806
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det jeg vil vite er hvordan FÅR man en sånn rumpe? :sjokkert: jeg mener.. ser jo ikke menneskelig ut! hvordan går det å sitte på do? fanget til kjæresten? skvise seg forbi noen bak en stol på en full cafe, og sånt?
rumper er kjempe sexy, men for mye er bare for mye! nei, nå har jeg sett den bildeserien av kim c flere ganger som noen svarte meg med her og bare.. wow. jeg syns det er helt grovt jeg! man kan da ikke ha blitt født med noe sånt? og i så fall kan man jo spørre seg om det var meningen :fnise:



Anonymous poster hash: 21a0a...ebf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et uttrykk. Print på endel treningstøy nå om dagen. Det virker nemlig som om det er den eneste øvelsen man skal ta for å få en sprek rumpestump.

Men ja. I do squats. Blant annet.

Man får ikke gigasilikonrumpe av å trene squats. Man må under kniven for å få gigaræv.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er skikkelig lavmål av folk å si at det er "bavian" rumpe o.l fordi man har fettet på rumpa istedenfor i puppene f eks. Alle kropper er forskjellig. Og det er ikke bare hvite menneskers kroppsideal som gjelder her i verden.

Anonymous poster hash: 198c6...0f9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti

Man får ikke gigasilikonrumpe av å trene squats. Man må under kniven for å få gigaræv.

Jeg skjønner ikke helt hvordan det er mulig i praksis å ha silikon i rumpa? Man sitter jo på rumpa? De som har store silikoninnlegg i puppene kan jo ikke ligge på magen engang. Føler meg litt dum nå - men hva er det egentlig dere mener de legger inn i rumpa? Deres eget fett fra et annet sted på kroppen, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elseby13

Jeg skjønner ikke helt hvordan det er mulig i praksis å ha silikon i rumpa? Man sitter jo på rumpa? De som har store silikoninnlegg i puppene kan jo ikke ligge på magen engang. Føler meg litt dum nå - men hva er det egentlig dere mener de legger inn i rumpa? Deres eget fett fra et annet sted på kroppen, eller?

Se på denne siden:

http://thebull.cbslocal.com/2014/09/12/does-this-photo-prove-once-and-for-all-nicky-minaj-has-butt-implants/

Hvis du skroller litt nedover, så ser du tydelig implantatene. Ser ikke akkurat behagelig ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti

Se på denne siden:

http://thebull.cbslocal.com/2014/09/12/does-this-photo-prove-once-and-for-all-nicky-minaj-has-butt-implants/

Hvis du skroller litt nedover, så ser du tydelig implantatene. Ser ikke akkurat behagelig ut....

Oi, det så sykt merkelig ut.. :o litt freakshow. Men hva er implantatene av? Hennes eget fett? (Jeg lurer oppriktig). For jeg forstår fortsatt ikke hvorfor damer med silikoninnlegg ikke kan ligge på magen, men man kan putte silikon i stumpen og sitte på den liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elseby13

Jeg regner med at det er silikoninnlegg? Hun ser ut som et "freak-show" som noen skrev over. Trist at jenter må gjøre dette mot kroppen sin for å selge plater.. Holder det ikke å ha sang-talent lenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det så sykt merkelig ut.. :o litt freakshow. Men hva er implantatene av? Hennes eget fett? (Jeg lurer oppriktig). For jeg forstår fortsatt ikke hvorfor damer med silikoninnlegg ikke kan ligge på magen, men man kan putte silikon i stumpen og sitte på den liksom?

Hvorfor kan man ikke ligge på magen med silikoninplantater?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ashanti

Hvorfor kan man ikke ligge på magen med silikoninplantater?

Det aner jeg ikke, har hørt det bare. De med store implantater altså. At det gjør vondt eller noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk KG-svar:

De er berre misunnlege. Eller bitre eller begge delar. Sikkert kjerringer og.

:opplyser:

Store, faste rumper kan være veldig fine på damer.

Jeg vet ikke hva en "sprettrumpe" er for noe, eller hva formålet er med å gjøre rumpene deres mindre, men det er vel en sånn ting jenter gjør fordi det øker statusen deres blant andre kvinner. Jeg tror menn flest, i likhet med meg selv, foretrekker store, runde bakpartier.

Jeg skjønner heller ikke denne "sterk er det nye tynn"-trenden vi er inne i, den ser jo ut til å medføre at jentene mister mye av det kroppsfettet som gir dem kvinnelige former, samtidig som at jentene får brede skuldre og store overarmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store naturlige rumper er vakkert og sexy.

Store rumper med implantater er bare teit.

Både Kim Kardashian og Nicki Minaj gikk fra sexy til teit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Elseby13

Store naturlige rumper er vakkert og sexy.

Store rumper med implantater er bare teit.

Både Kim Kardashian og Nicki Minaj gikk fra sexy til teit.

En setning man ofte hørte da jeg var ung på 90-tallet: "huff, rumpa mi ser så stor ut i denne buksa". Eller: "jeg håper ikke jeg får stor rumpe i den kjolen". Det hører man aldri lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser:

Store, faste rumper kan være veldig fine på damer.

Jeg vet ikke hva en "sprettrumpe" er for noe, eller hva formålet er med å gjøre rumpene deres mindre, men det er vel en sånn ting jenter gjør fordi det øker statusen deres blant andre kvinner. Jeg tror menn flest, i likhet med meg selv, foretrekker store, runde bakpartier.

Jeg skjønner heller ikke denne "sterk er det nye tynn"-trenden vi er inne i, den ser jo ut til å medføre at jentene mister mye av det kroppsfettet som gir dem kvinnelige former, samtidig som at jentene får brede skuldre og store overarmer.

Sprettrumpe og å trene rumpa har ikke noe med å gjøre den mindre, men fastere!

10325514_677786345626902_628081514633600

1975030_654238091315061_7734522969468620

Anonymous poster hash: bb420...e63

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

:opplyser:

Store, faste rumper kan være veldig fine på damer.

Jeg vet ikke hva en "sprettrumpe" er for noe, eller hva formålet er med å gjøre rumpene deres mindre, men det er vel en sånn ting jenter gjør fordi det øker statusen deres blant andre kvinner. Jeg tror menn flest, i likhet med meg selv, foretrekker store, runde bakpartier.

Jeg skjønner heller ikke denne "sterk er det nye tynn"-trenden vi er inne i, den ser jo ut til å medføre at jentene mister mye av det kroppsfettet som gir dem kvinnelige former, samtidig som at jentene får brede skuldre og store overarmer.

I følge dei som har tatt og sett på mi så er ho fast og stor! Vinn-vinn.

Det er mange store rumper som er fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...