Gå til innhold

God sminkefjerner?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Nathalie

Jeg trenger tips på en sminkefjerner som kan brukes i hele fjeset, inkludert øynene. MEN den MÅ være både for vannfast og ikke vannfast sminke...

Har prøvd flere, men jeg finner liksom ingen som jeg føler virker skikkelig... Ikke på vannfast sminke iallfall...

Lurer på en ting til også. Jeg skal kjøpe meg vannfast (svart) mascara, men er det noen som har et godt tips på en jeg kan kjøpe som både forlenger vippene og gjør dem fyldigere?

Og enda en liten ting til... :oops: Et godt tips på hvordan man får fjernet sminken heeelt inntil øyevippene, som f.eks. eyeliner (både flytende og blyant), på en annen måte enn å bare bruke q-tips? Jeg strever og strever, men jeg føler alltid at det sitter ikgjen litt svart helt inntil vipperoten, liksom.. Har hørt at dette ikke er bra...

Hrmf... :roll: Dette ble mange spørsmål likevel, men jeg håper dere herlige kvinnfolk kan hjelpe meg, da jeg trenger HJELP snarest!

TAKK :kgblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trenger tips på en sminkefjerner som kan brukes i hele fjeset, inkludert øynene. MEN den MÅ være både for vannfast og ikke vannfast sminke...

Har prøvd flere, men jeg finner liksom ingen som jeg føler virker skikkelig... Ikke på vannfast sminke iallfall...

Jeg har prøvd sminkefjernere fra utallige prisklasser. Min endelige "beslutning" er "Natusan PH 5,5", en effektiv og rimelig variant. Den fjerner også vannfast maskara :blunke:

Lurer på en ting til også. Jeg skal kjøpe meg vannfast (svart) mascara, men er det noen som har et godt tips på en jeg kan kjøpe som både forlenger vippene og gjør dem fyldigere?

Jeg holder en knapp på Kanebo 38 C, som forlenger vippene og gjør dem fyldige. Drømme- maskara :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg kjøper kun sminkefjerner fra Yves Rocher jeg. Finnes ingen bedre. der har de en sminkefjerner som er oljebasert og ment på skånsom hud. Kan virkelig anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker pampers våtservietter.KKjempegode,men om de er så heldige vet jeg ikke.Er de bra nokk for et barns rompe er de vell bra for mine øyne.

Sminken fjernes ihvertfall på 1 2 3 . :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes jo spesielle våtservietter for fjerning av sminke også da... Kanskje noe å teste? Bruker veldig lite sminke selv, og kan derfor ikke si noe om hvor bra de virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natusan cleansing milk 5.5 bruker jeg :wink: Den er billig og fåes kjøpt i dagligvarebutikker 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...