Gå til innhold

Hverdagen med vannmelonen på utsiden

Nautika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det begynner å nærme seg, så nå er det på tide med tippeliste for fødsel :babyjente:

Tippeliste fødsel

7. juni - Nautika-mannen

10. juni - Hvitløk, Spiremor

11. juni - Menstermin

12. juni - OUL-termin

14. juni - Frøkenanonym

15. juni - j86, Skyblue

18. juni - Nautika, Trampe

Oppdatert :)

Oh my god er du så nærme nå?! Veel da tipper jeg.. 15 juni!

Ja, det er helt sykt! På tirsdag er hun å betrakte som innenfor termin og ikke prematur lengre! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tekola

Ikke lenge igjen!

Jeg får være litt party pooper og tippe 19, siden aldri treffer allikevel :ler:

Håper dere får en fin feiring i morgen! :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo! Følger med i innspurten! :)

:velkommen: (tilbake?)

Det begynner absolutt å nærme seg nå. Bare 4 halve arbeidsdager igjen! :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan føles det egentlig å ha så kort tid igjen på jobb? Er du egentlig i permisjon i hodet ditt allerede, eller klarer du ikke helt å skjønne at det er så lenge til du skal jobbe igjen? :) Jeg skal jo jobbe nesten fire måneder til, men kjenner motivasjonen synker stadig. Nå har jeg litt ekstra grunner for det siden jeg (foreløpig) bare har vikariat frem til permisjon, og ikke vet hverken om jeg skal tilbake eller om stillingen min fortsetter å eksistere etter september. Hadde vært spennende å vite hvordan jeg hadde følt det hvis jeg visste det skulle inn en vikar og at jeg skulle tilbake igjen neste høst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går tiden fort her. Siste jobbuke før permisjon. Da er det ikke lenge igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi her hår det fort! Tipper 14 juni for det er bryllupsdagen vår :rodmer:

Og her var det foresten ikke særlig vondt med amming i starten:) han fikk litt feil sugetak første natta så ble sår og fikk blåmerker på ene brystvorta men det gav seg når sugetaket ble korrigert:) brukte også purelan på det brystet da:) ellers så kjentes det når det var spreng men det gikk greit å håndmelke ut værste trykket om baby ikke ville ha:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan føles det egentlig å ha så kort tid igjen på jobb? Er du egentlig i permisjon i hodet ditt allerede, eller klarer du ikke helt å skjønne at det er så lenge til du skal jobbe igjen? :) Jeg skal jo jobbe nesten fire måneder til, men kjenner motivasjonen synker stadig. Nå har jeg litt ekstra grunner for det siden jeg (foreløpig) bare har vikariat frem til permisjon, og ikke vet hverken om jeg skal tilbake eller om stillingen min fortsetter å eksistere etter september. Hadde vært spennende å vite hvordan jeg hadde følt det hvis jeg visste det skulle inn en vikar og at jeg skulle tilbake igjen neste høst!

Jeg er så og si i permisjon allerede kjennes det ut som :P Det har blitt gradvis færre arbeidsoppgaver i det siste, så nå surfer jeg bare rundt på nettaviser :fnise: Det blir ingen vikar for meg på jobb, for jobben er av en slik art at avdelingen bare tar på seg mindre oppgaver enn vanlig.. Jeg har ikke blitt satt til å jobbe på prosjekter som varer mer enn noen uker fremover i tid i det siste :P

Jeg har sendt ut mail til kolleger at jeg ikke har noe å gjøre da, så da får jeg sitte og surre med god samvittighet hvis ingen har enkle og kjappe oppgaver til meg ;)

Skal skrive dere inn i listen når jeg kommer hjem ;)

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grastusta

Å, sånn husker jeg den siste uka var på jobb for meg også. Det eneste stom gjenstod var å tømme papirkurven og levere inn PC-en , liksom. Tror aldri jeg har vært så mye på KG verken før eller senere... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...