Trampe Skrevet 9. mai 2015 #1401 Del Skrevet 9. mai 2015 Gratulerer med dagen! Her gikk det i libero om dagen og pampers om natta. I de litt større størrelsene har pampers egne nattbleier, og de var gull. Libero greide aldri å holde over natta, og han var alltid våt på ryggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 9. mai 2015 #1402 Del Skrevet 9. mai 2015 Men er det ikke dobbelt så mange bleier i strl 3? Vi bruker rema 1000 sine, og i strl 2 er det 28 bleier i pakken og i strl 3 er det 56 Nei, kun 36 stk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 10. mai 2015 Forfatter #1403 Del Skrevet 10. mai 2015 Det ser altså ut til at vi må begynne å handle på Kiwi for å få billigst mulig bleier hvis Libero funker best På torsdag var jeg ute og spiste middag med jobben, testet ut Lemongrass i Oslo, og der skal jeg definitivt spise igjen! Namnamnam... Bursdagen på fredag ble feiret i det "stille", samboer som retter norsk-tekster så blekket spruter og gravid bursdagsbarn som ligger på sofaen og stønner over bekkensmerter I går fikk vi vært med på leketreff med en del andre hunder av samme rase, jeg liker slike tilstelninger der bikkja blir utslitt mens matmor kan stå og "henge" Det er nok godt for den lille kroppen å bli skikkelig sliten også Planen for dagen i dag er å sette på en klesvask eller to, lage vestlandslefse til den stakkars læreren og se på netflix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 10. mai 2015 #1404 Del Skrevet 10. mai 2015 Her ligger den gravide læreren på sofaen og stønner over bekkensmerter og nynorsktekster Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 10. mai 2015 Forfatter #1405 Del Skrevet 10. mai 2015 Det har vært en veldig fin dag! Vestlandslefse og is slår aldri feil (ikke i kombinasjon altså). Jeg har hatt skikkelig mye nedpress i løpet av dagen, så nå håper jeg at magen synker snart. Selv om det kan bety at jeg må legge inn tissepauser på nattestid Jeg har endelig fått vasket babyteppet som jeg har strikket også, så nå er det klart! Håper å kunne re opp vuggen snart, men for å få gjort det må jeg lide meg gjennom en tur til på IKEA for å kjøpe madrass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 10. mai 2015 #1406 Del Skrevet 10. mai 2015 Du er så nærme termin nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 10. mai 2015 Forfatter #1407 Del Skrevet 10. mai 2015 Du er så nærme termin nå! I know! Jeg har bare 8 arbeidsdager igjen, dvs totalt 32 timer siden jeg jobber 50 % Vurderer å ta en feriedag på fredag, og da er det i så fall bare 7 dager igjen! Får sjekke hvor mange feriedager jeg har igjen, og om jeg gidder å styre med å melde til NAV at jeg tar ferie med svangerskapspenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 10. mai 2015 #1408 Del Skrevet 10. mai 2015 30 dager igjen! Det er jo ingenting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 11. mai 2015 #1409 Del Skrevet 11. mai 2015 Gratulerer med dagen! Her gikk det i libero om dagen og pampers om natta. I de litt større størrelsene har pampers egne nattbleier, og de var gull. Libero greide aldri å holde over natta, og han var alltid våt på ryggen. Samme her, bare at vi bruker Coop på dagtid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 11. mai 2015 #1410 Del Skrevet 11. mai 2015 Gratulerer med dagen på etterskudd! Neste gang du fyller år har du en jente på snart ett år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 12. mai 2015 Forfatter #1411 Del Skrevet 12. mai 2015 Gratulerer med dagen på etterskudd! Neste gang du fyller år har du en jente på snart ett år! Tusen takk! Det er faktisk ganske surrealistisk å tenke på I går fikk jeg tatt en snartur innom IKEA, så nå er madrass til vugga og nattlampe fikset Kommer nok til å legge på sengetøy på vugga i kveld Tenker å raide apoteket etter jobb I dag er det nøyaktig 1 måned til termin, og jeg har bikket 36 uker! Dobbelthurra for at jeg tar feriedag på fredag, så det betyr at det bare er fem og en halv halve arbeidsdager igjen før permisjonsstart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 12. mai 2015 #1412 Del Skrevet 12. mai 2015 5 1/2 dag Det er jo helt utrolig! Bare 1 uke til så er hun ikke prematur om fødsel skulle starte heller! Du er en inspirasjon når det kommer til lister og organisering, brukte dagboka di som inspirasjon på utstyrsinnkjøp og vil nok gjøre det samme når fødebaggen skal planlegges Riktig fin dag ønskes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 12. mai 2015 Forfatter #1413 Del Skrevet 12. mai 2015 5 1/2 dag Det er jo helt utrolig! Bare 1 uke til så er hun ikke prematur om fødsel skulle starte heller! Du er en inspirasjon når det kommer til lister og organisering, brukte dagboka di som inspirasjon på utstyrsinnkjøp og vil nok gjøre det samme når fødebaggen skal planlegges Riktig fin dag ønskes! Så bra at listene mine kommer andre til gode også Jeg syns det er veldig fint å ha oversikt! I dag har jeg raidet apoteket for pannetermometer, termometer med fleksibel tupp, termometerbeskyttelse, inotyol, nesesuger, purelan, paracet og urinprøveglass. Hadde heldigvis bonuskort på apoteket, så jeg fikk pannetermometer på 50% og nesesuger på 40 % Alt kom på litt over 800 kr til sammen. De hadde ikke slike melkeoppsamlere da, så det må jeg finne et annet sted (var visst på vei ut av produksjon/sortimentet eller noe) Jeg er så i tvil om jeg skal kjøpe ammepumpe eller ikke. Det er kjekt å ha hvis man sitter der på en søndag med begynnende brystbetennelse, og sikkert fint å kunne ha litt melk på lager. Manuell eller elektrisk i så fall? Jeg fikk handlet inn en søt liten dress på Lindex som jeg tenkte kunne fungere som hentesett også ... og vugga er ferdig redd opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 12. mai 2015 #1414 Del Skrevet 12. mai 2015 Jeg er så i tvil om jeg skal kjøpe ammepumpe eller ikke. Det er kjekt å ha hvis man sitter der på en søndag med begynnende brystbetennelse, og sikkert fint å kunne ha litt melk på lager. Manuell eller elektrisk i så fall? Jeg var også usikker. Endte opp med å ikke kjøpe på forhånd men jeg måtte sende ut samboeren på en søndag for å kjøpe etter fødselen. Nettopp pga begynnende brystbetennelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 12. mai 2015 #1415 Del Skrevet 12. mai 2015 Jeg har elektrisk, har aldri prøvd manuell. Men er fornøyd med de jeg har prøvd av elektriske. Har en Medela på utlån fra Melkebanken, samt en Ameda lactaline (relativt ukjent merke). Begge har innstillinger for raske eller lange "drag", samt vakuumstyrke. Begge har sine styrker og små svakheter, men jeg anbefaler dem begge likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 12. mai 2015 #1416 Del Skrevet 12. mai 2015 Veldig fornøyd med Medela! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 12. mai 2015 #1417 Del Skrevet 12. mai 2015 Elektrisk ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 13. mai 2015 Forfatter #1418 Del Skrevet 13. mai 2015 Jeg ser Vitusapotek har tilbud på Medela Swing til rett over 1000-lappen. Er det denne dere har? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 13. mai 2015 Forfatter #1419 Del Skrevet 13. mai 2015 Det er tid for gjemmekontor i dag, for jeg har time hos jordmor kl 12. Like greit å sitte hjemme og sose som på kontoret Det merkes på arbeidsoppgavene at jeg snart skal ut i permisjon, for det er veldig lite å ta seg til. I går fikk jeg ryddet mailboksen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 13. mai 2015 #1420 Del Skrevet 13. mai 2015 Er vel ganske naturlig at det blir mindre å gjøre på jobb når du har så få dager igjen. Kos deg med gjemmekontor og hos jordmor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå