Skyblue Skrevet 28. april 2015 #1341 Del Skrevet 28. april 2015 Wææ ikke lenge igjen på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 28. april 2015 #1342 Del Skrevet 28. april 2015 Tenk at hun er så stor at det er "greit" om hun kommer snart! Syns du tida har gått like fort hele svangerskapet, eller speeder det litt opp på slutten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 28. april 2015 Forfatter #1343 Del Skrevet 28. april 2015 Syns det har gått fort hele veien Sist svangerskap som varte til uke 8 gikk mye treigere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 28. april 2015 #1344 Del Skrevet 28. april 2015 Her går det unna! Snart høygravid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 28. april 2015 Forfatter #1345 Del Skrevet 28. april 2015 Ja, det er helt sykt å tenke på at hvis jeg går maks overtid er hun garantert her om 2 mnd! Jeg har gjort dagens gode gjerning; donert penger til Nepal. Jobben har opprettet innsamling der bedriften matcher beløpet som de ansatte gir, så de gir 100 kr når jeg gir 100 kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 29. april 2015 #1346 Del Skrevet 29. april 2015 Hurra for 34 uker! Ikke lenge igjen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 29. april 2015 Forfatter #1347 Del Skrevet 29. april 2015 Jeg koker! På kontoret pleier det alltid å være iskaldt, men nå kunne det godt vært 5 grader kaldere. Vanligvis sitter jeg med pulsvarmere, men her sitter jeg i singlett og drømmer om fotbad med isbiter Og det er bare meg, for det er noen kolleger som klager over at de blir blå på fingrene Jeg skal maule is når jeg kommer hjem.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 29. april 2015 #1348 Del Skrevet 29. april 2015 Gravidvarmen er virkelig noe for seg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 29. april 2015 #1349 Del Skrevet 29. april 2015 Haha, den varmen altså. Jeg har alltid vært kald av meg, men var så sykt varm hele gravidteten. Måtte alltid gå barbeint hjemme, fordi jeg var så varm på beina.. Akkurat det savner jeg ikke Er ikke lenge igjen nå! Er alt på stell? Kjøpt inn det meste osv? Hvor skal du føde forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 29. april 2015 #1350 Del Skrevet 29. april 2015 Snart fødeklar - så utrolig fort det har gått :D Husker liksom da du ble gravid, og selv er jeg snart halvveis! Føler du deg klar til mammalivet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 29. april 2015 Forfatter #1351 Del Skrevet 29. april 2015 Haha, den varmen altså. Jeg har alltid vært kald av meg, men var så sykt varm hele gravidteten. Måtte alltid gå barbeint hjemme, fordi jeg var så varm på beina.. Akkurat det savner jeg ikke Er ikke lenge igjen nå! Er alt på stell? Kjøpt inn det meste osv? Hvor skal du føde forresten? Det meste er kjøpt inn, ihvertfall av litt større ting. Det gjenstår litt montering av IKEA-møbler som jeg håper M får tid til i helga mellom all tentamensrettingen Må få kjøpt inn en del stelleprodukter og bleier osv Det blir AHUS på oss, har hørt mye bra om dem Snart fødeklar - så utrolig fort det har gått :D Husker liksom da du ble gravid, og selv er jeg snart halvveis! Føler du deg klar til mammalivet? Syns det har gått lynkjapt selv, håper at tiden ikke går i sneglefart på slutten Føler meg absolutt ikke klar for mammalivet, men er veldig nysgjerrig på å treffe den lille jenta i magen Jeg tror ikke det er mulig å forberede seg på hvordan det blir, og jeg er sjeleglad for at M har ferie og kan være hjemme frem til midten av august Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 30. april 2015 #1352 Del Skrevet 30. april 2015 Ikke lenge igjen nå synes ditt svangerskap går så mye fortere enn mitt Gravidvarmen ja.. Hadde aldri trodd at man skulle bli så varm på slutten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 30. april 2015 #1353 Del Skrevet 30. april 2015 Ja, det er helt sykt å tenke på at hvis jeg går maks overtid er hun garantert her om 2 mnd! Jeg har gjort dagens gode gjerning; donert penger til Nepal. Jobben har opprettet innsamling der bedriften matcher beløpet som de ansatte gir, så de gir 100 kr når jeg gir 100 kr Nå fikk jeg plutselig en mistanke om at du jobber i samme bedrift som samboeren min. Han ga nemlig også penger til Nepal som bedriften matchet samme dag som du la ut dette, og jeg lurer på om bransjen i alle fall er den samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 30. april 2015 Forfatter #1354 Del Skrevet 30. april 2015 Nå fikk jeg plutselig en mistanke om at du jobber i samme bedrift som samboeren min. Han ga nemlig også penger til Nepal som bedriften matchet samme dag som du la ut dette, og jeg lurer på om bransjen i alle fall er den samme. Mye mulig bransjen/firmaet er den/det samme Jobber som rådgivende ingeniør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 30. april 2015 #1355 Del Skrevet 30. april 2015 Mye mulig bransjen/firmaet er den/det samme Jobber som rådgivende ingeniør Ja, da er det hvertfall et firma i samme bransje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 30. april 2015 Forfatter #1356 Del Skrevet 30. april 2015 Ja, da er det hvertfall et firma i samme bransje. Nå ble jeg jo ikke nysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 30. april 2015 #1357 Del Skrevet 30. april 2015 Jeg har blitt skikkelig slått ut av gravidvarmen selv.. Jeg svetter som en gris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 1. mai 2015 #1358 Del Skrevet 1. mai 2015 Den varmen ja, sitter fremdeles i her😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 1. mai 2015 Forfatter #1359 Del Skrevet 1. mai 2015 Jeg som alltid pleier å fryse er ikke vant til å svette hele tiden Det gjorde godt med en fridag nå, og i dag er det eksakt 3 uker til første permisjonsdag To av ukene med kun 4 arbeidsdager også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 1. mai 2015 #1360 Del Skrevet 1. mai 2015 Ho, nå er det ikke lenge igjen På slutten så følte jeg at hun aldri skulle komme, så når hun først kom så var det skikkelig pluttselig og jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå