Gå til innhold

Hverdagen med vannmelonen på utsiden

Nautika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenk at hun er så stor at det er "greit" om hun kommer snart! :rodmer:

Syns du tida har gått like fort hele svangerskapet, eller speeder det litt opp på slutten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det har gått fort hele veien :) Sist svangerskap som varte til uke 8 gikk mye treigere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er helt sykt å tenke på at hvis jeg går maks overtid er hun garantert her om 2 mnd! :sjokkert::hjerte:

Jeg har gjort dagens gode gjerning; donert penger til Nepal. Jobben har opprettet innsamling der bedriften matcher beløpet som de ansatte gir, så de gir 100 kr når jeg gir 100 kr :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg koker! På kontoret pleier det alltid å være iskaldt, men nå kunne det godt vært 5 grader kaldere. Vanligvis sitter jeg med pulsvarmere, men her sitter jeg i singlett og drømmer om fotbad med isbiter :fnise: Og det er bare meg, for det er noen kolleger som klager over at de blir blå på fingrene :sjenert: Jeg skal maule is når jeg kommer hjem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, den varmen altså. Jeg har alltid vært kald av meg, men var så sykt varm hele gravidteten. Måtte alltid gå barbeint hjemme, fordi jeg var så varm på beina.. Akkurat det savner jeg ikke ;)

Er ikke lenge igjen nå! Er alt på stell? Kjøpt inn det meste osv? Hvor skal du føde forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart fødeklar - så utrolig fort det har gått :D Husker liksom da du ble gravid, og selv er jeg snart halvveis!

Føler du deg klar til mammalivet? :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, den varmen altså. Jeg har alltid vært kald av meg, men var så sykt varm hele gravidteten. Måtte alltid gå barbeint hjemme, fordi jeg var så varm på beina.. Akkurat det savner jeg ikke ;)

Er ikke lenge igjen nå! Er alt på stell? Kjøpt inn det meste osv? Hvor skal du føde forresten?

Det meste er kjøpt inn, ihvertfall av litt større ting. Det gjenstår litt montering av IKEA-møbler som jeg håper M får tid til i helga mellom all tentamensrettingen ;) Må få kjøpt inn en del stelleprodukter og bleier osv :nigo: Det blir AHUS på oss, har hørt mye bra om dem :)

Snart fødeklar - så utrolig fort det har gått :D Husker liksom da du ble gravid, og selv er jeg snart halvveis!

Føler du deg klar til mammalivet? :rodmer:

Syns det har gått lynkjapt selv, håper at tiden ikke går i sneglefart på slutten :fnise:

Føler meg absolutt ikke klar for mammalivet, men er veldig nysgjerrig på å treffe den lille jenta i magen :rodmer: Jeg tror ikke det er mulig å forberede seg på hvordan det blir, og jeg er sjeleglad for at M har ferie og kan være hjemme frem til midten av august :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge igjen nå :) synes ditt svangerskap går så mye fortere enn mitt ;) Gravidvarmen ja.. Hadde aldri trodd at man skulle bli så varm på slutten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er helt sykt å tenke på at hvis jeg går maks overtid er hun garantert her om 2 mnd! :sjokkert::hjerte:

Jeg har gjort dagens gode gjerning; donert penger til Nepal. Jobben har opprettet innsamling der bedriften matcher beløpet som de ansatte gir, så de gir 100 kr når jeg gir 100 kr :nigo:

Nå fikk jeg plutselig en mistanke om at du jobber i samme bedrift som samboeren min. Han ga nemlig også penger til Nepal som bedriften matchet samme dag som du la ut dette, og jeg lurer på om bransjen i alle fall er den samme. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå fikk jeg plutselig en mistanke om at du jobber i samme bedrift som samboeren min. Han ga nemlig også penger til Nepal som bedriften matchet samme dag som du la ut dette, og jeg lurer på om bransjen i alle fall er den samme. :fnise:

:ninja: Mye mulig bransjen/firmaet er den/det samme :P Jobber som rådgivende ingeniør ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ninja: Mye mulig bransjen/firmaet er den/det samme :P Jobber som rådgivende ingeniør ;)

Ja, da er det hvertfall et firma i samme bransje. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg som alltid pleier å fryse er ikke vant til å svette hele tiden :fnise:

Det gjorde godt med en fridag nå, og i dag er det eksakt 3 uker til første permisjonsdag :hoppe: To av ukene med kun 4 arbeidsdager også :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho, nå er det ikke lenge igjen :nigo: På slutten så følte jeg at hun aldri skulle komme, så når hun først kom så var det skikkelig pluttselig og jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av henne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...