Gå til innhold

Hverdagen med vannmelonen på utsiden

Nautika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har kommet oss opp på hytta på fjellet, så nå blir det nok avslapning med lesing, kortspill og skigåing for de som er interessert i det (dvs ikke meg).

Vi blir nok her til over nyttår, så slipper bikkja alle rakettene ;)

Fortsatt god jul til dere som titter innom her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år!

Nytt år som fører til en ny tilværelse! :gravid:

Vi dro hjem fra hytta i dag, jammen godt å komme hjem igjen og kunne slenge seg ned på sofaen og bestemme hva som skal være på tv i bakgrunnen ;) Det har vært ganske slitsomt til tider på hytta. Har hatt besøk av de 3 tantebarna med foreldre, og når man har en hund som til tider kan være litt vill rundt barn, og et tantebarn som er særdeles opptatt av hunder er det litt av hvert å holde styr på :sukk: Legg til liten hytte og totalt 6 voksne, 3 barn og 2 hunder, så blir det et sykt effektivt prevensjonsmiddel. :ler: Haha, mamma spurte i ettertid på om vi nå angret på den lille i magen, og det gjør vi jo absolutt ikke. Det er (forhåpentligvis) mer slitsomt med andres barn enn egne ;) Han lille nevøen min på 5 måneder var jo til å dåne av :rodmer:

Jeg har innledet året med å bestille noen babypakker, må vel vente litt med å hente ut det fleste da ;)

I morgen er planen at jeg skal ta meg en skikkelig shoppingrunde :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 dager til OUL, og jeg drar derfor opp tippelisten dersom flere ønsker å tippe :)

Tippeliste kjønn

Jente :babyjente: :
Nautika før tidlig UL
Spiremor
fionel
Doh
MissStiles
La Traviata
Tekola

Gutt :babygutt: :
Nautika etter tidlig UL
Nautika-mannen
Missdior
Lillemeg90
Kaospåtobein
Teriyaki
Hvitløk
Lilleninja
Snuttepi
Skyblue

Tipp i vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei: 17+3

Igjen til termin: 22+6

Neste kontroll: OUL 14. januar

Innkjøp: Ingenting

Kjønn: Vet ikke, men vi tror begge på gutt etter tidlig UL

Utålmodig: Egentlig ikke

Navn: MÅ få kjøpt meg en navnebok, og kanskje begynne å skrive ned alle navnene jeg kommer på innimellom

Vektøkning: 0 kg (før jula)

Vann i kroppen: Nei.

Melk i brystene: Nope

Strekkmerker: ikke noe mer enn det jeg hadde fra før

Hodet ned: :vetikke:

Tungt: Håper jeg får til å sove når jeg skal begynne på jobb igjen på mandag. Vil jobbe 100 % og ikke 50 % som før jul.

Kynnere: Ikke som jeg merker noe til

Hodet festet: Aaaalt for tidlig.

Matkick: Sliter fremdeles med dårlig matlyst

Plager: Søvnforstyrrelser

Humør: Så lenge jeg får nok søvn går det bra

Høygravid: Nei

Fødselsforventninger: Håper jeg klarer å beholde roen, hadde vært deilig (?!?) med en zen-fødsel i badekar med rolig musikk der jeg føler jeg har kontroll hele veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk at du er 17 uker på vei da! :)

Ja, tiden har gått skikkelig fort i det siste! Snart er det jo OUL :sjokkert:

Jeg lurer på om jeg skal melde meg på vannaerobic som starter om et par uker, problemet er at siste kursdag er 11. juni :P Prisen er ikke så aller verst, trening 45 min en gang i uka (minus vinterferie og påske) for 2500 kr. Det er jo verdt det selv om jeg kanskje går glipp av de siste ukene ;) Gratis prøvetime også, så jeg har mulighet til å backe ut hvis jeg finner ut at det absolutt ikke er noe for meg. Har nemlig litt aversjon til ordet aerobic etter noen gymtimer på ungdomsskolen, men under vann ser ingen hvor dårlig koordinasjon jeg har :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Jeg tror jeg tipper gutt, altså! :) Ukene dine går myyyye fortere enn mine - tror jeg har sagt det minst 5 ganger før også! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå går ukene fort altså! Jul og ferie hjelper på ;)

Absolutt INGEN fangst på shoppingtur i dag :( Det var skikkelig utplukket i mammaklærne på hm, så jeg må nok til et senter som ikke har så mye kunder for å finne noe, eller vente til hm får ny forsyning med mammaklær ;)

Nå nyter jeg godt av julegaven min til M, han fikk en chromecast, så jeg sitter og ser på tv-serier mens stakkaren må rette tentamener :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chromecast er genialt!

Hadde håpet på salg på mammaklær til uka, men da må jeg nok belage meg på lite utvalg.. Jaja, mulig det finnes mer i forstedene eller på mindre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror muligens at jeg har bestemt meg for barnevogn. Syns fargen er skikkelig lekker også! Hvis det hadde vært opp til meg hadde jeg bestilt asap, men M syns vi bør vente litt :P Burde kanskje finne en fysisk butikk som har den inne også så jeg kan prøvetrille...

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff :laugh:

Greit å prøvetrille, ja :P Jeg var jo SÅ sikker på at jeg ville ha Simo.... helt til jeg trillet den :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi hadde også bestemt oss for vogn, endte opp med en som ikke liknet i det hele tatt. Veldig fornøyde med den vi endte opp med da, og elsker lufthjulene. Veldig kjekke å gynge vogna på når junior skal sove :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde også bestemt oss for vogn, endte opp med en som ikke liknet i det hele tatt. Veldig fornøyde med den vi endte opp med da, og elsker lufthjulene. Veldig kjekke å gynge vogna på når junior skal sove :)

Hva endte dere med? Jeg SKAL ha lufthjul, det er jeg fast bestemt på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går (17+4) kjente jeg bevegelse for første gang! Jeg tror ihvertfall det var det, det var noe som strøk over livmora på fremsiden, til og med 2 ganger :nigo: Og jeg tror til og med at jeg kjente jeg hadde kynnere både før og etter dette. Det var ihvertfall steinhardt ;)

På morgenen nå har jeg en skikkelig fartsdump nederst på magen, den blir mindre etter at jeg har vært på do, men jeg kjenner den godt dersom jeg kjenner etter. :gravid:

Jeg fikk kjøpt meg min første gravid-genser i går. Liker at magen ser mer gravid ut enn bare litt ekstra chubby ;) Må få fortalt det på jobb snart, må bare finne en passende anledning :P

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin mage nautika! Og så kjekt med bevegelse! Jeg er 23+4 i dag, og har en aktiv liten turner i magen. Kjente ikke noe før ca 22, men da kjente jeg utenpå andre dagen faktisk :) sparker hardt til å være så små!

Vi tenkte oss en tur på shopping i dag, mrn jeg syns egentlig det er tidlig å handle inn. Tror ikke helt på at det er en baby liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...