Gå til innhold

Hverdagen med vannmelonen på utsiden

Nautika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hurraaaaaa :hoppe: 12 uker, frisk og fin baby på ultralyd, innkalling til oul, OG bestilt julekort? :sjokkert:
Er det 24/12 i dag eller? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal dere gjøre det med julekortet? Lime på bildet fra UL eller formidle budskapet med tekst? :)

Endret av graving
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan skal dere gjøre det med julekortet? Lime på bildet fra UL eller formidle budskapet med tekst? :)

Vi har laget et dobbelt kort på fotoknudsen der forsiden ser ut som et normalt julekort, på innsiden er den ene siden med ultralydbilde og teksten "Jeg kommer til verden i juni 2015" og på den andre siden har vi mulighet til å skrive noen ord til hver og en ;) Dette er ikke et kort vi skal sende land og strand rundt, det blir sendt til vordende besteforeldre, oldemor, tanter og onkler og til ei god venninne av meg ;)

Hurraaaaaa :hoppe: 12 uker, frisk og fin baby på ultralyd, innkalling til oul, OG bestilt julekort? :sjokkert:

Er det 24/12 i dag eller? :nigo:

Vi så tydeligvis litt feil på datoen i går vi, Lilleninja :fnise: Whooops! :P

Endret av Nautika
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg begynner å bli temmelig lei av å våkne midt på natta og så ikke klare å sovne igjen :sur: I natt våknet jeg rundt kl 3 uten grunn, så merket jeg at jeg var litt tissetrengt, så gikk for å tisse. Etter en halvtime med å snu meg rundt i senga tok jeg meg et par drag av nesesprayen (saltvann), sånn i tilfelle jeg ikke fikk sove på grunn av tett nese. Tror klokka sikkert ble over 4 før jeg sovnet sånn noenlunde, men det har vært veldig urolig søvn. Det hjelper sikkert ikke på at vi lærer bikkja til å sove på stua alene, og jeg våkner av at han tusler rundt i stua :sukk:

Satte vekkerklokka en time lenger frem for at jeg skulle få litt mer søvn, så nå kommer jeg sikkert til å være 1 time forsinket på jobb. Blæ! Det er så kjipt å jobbe frem til kl 17 :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, jeg føler med deg! De siste ukene har jeg begynt å våkne i 4 og 5-tida om morgenen, og ikke få sove igjen, uansett hvor mye jeg ligger og slapper av etterpå :dry: Så legger meg rundt klokka 20 nesten hver dag, nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres kjent ut å våkne midt på natta. Ofte så våkner jeg enten fordi jeg må på do eller er sulten eller tørst. Så jeg må ha vann og kjeks stående på nattbordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lurt å gjøre det slik med julekorta :) Vet hvordan du har det, det er frytelig irriterende å ligge der å ikke få sove igjen selv om man er trøtt! Jeg har slutta med det nå, og blæra klarer også å holde seg gjennom natten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest ett eller annet sted at kroppen forbereder seg til å våkne fortere når barnet skriker, og det er derfor man sover lettere som gravid. Jeg kan fint klare meg en hel natt uten å gå på do, men når man først våkner er det vanskelig å sovne igjen med en blære som er nærmere full enn tom :P

Kjenner at jeg er ganske trøtt i dag, i går gikk det greit pga spenningen knyttet til ul. Håper jeg får sove bedre i natt ihvertfall. Tror jeg må en tur ut og handle resten (dvs alle) kalendergavene i dag også :P Bikkja, M og jeg får hver tredje gave :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste episode i rare graviddrømmer: Jeg og noen venninner fra studiene var på ferie sammen med våre bedre halvdeler. Jeg og M deler hotellrom, og midt på natten våkner jeg opp av at det regner inn gjennom takvinduene som vi hadde åpnet kvelden før. Jeg tørker opp vannet på gulvet og legger meg til å sove igjen. Litt senere på natten våkner jeg av et helvetes leven utenfor. Det viser seg at noen har fyrt opp fyrverkeri fra balkongen på hotellrommet, men vi er heldigvis forskånet for det verste i og med at vårt rom ligger under bakkeplan med utsikt til et fjell som er sprengt bort for å gi plass til hotellet. Så finner vi ut at det var noen gutter som jeg også har studert med som har startet det hele med å gå inn på noen andres hotellrom for å helle ut all spriten de hadde.

Så banker det på døra til rommet og jeg slenger på meg den deiligste morgenkåpa jeg noensinne har hatt på meg. Jeg tenker for meg selv at jeg skal stjele med meg den hjem :P Det er to av venninnene mine der den ene kommer med en graviditetstest som er positiv. Hun har tydeligvis blitt uplanlagt gravid på turen :P Så driver jeg og prøver å overtale henne til å beholde barnet, så da må jeg jo si at jeg er gravid også. Det er visstnok utslagsgivende for at hun velger å beholde. Drøm slutt :P

Er det rart jeg sover dårlig for tiden?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Litt på etterskudd her, jeg. Gratulerer med 12 uker og fin, liten plomme i magen! :bolledeig:

Haha, drømmene til kg-jentene er ganske underholdende! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg klarte å skli i trappa i morges. heldigvis bare de siste 2-3 trinnene, og jeg landet på knærne helt nederst. Jeg håper det går bra, er uansett ikke så mye man kan gjøre fra eller til :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligens fått noen blåmerker på knærne og har jeg litt vondt i korsryggen hvis jeg kjenner etter. Heldigvis utvendig smerte, så jeg tror det har gått greit. Kjentes ut som jeg hadde begynt å blø på vei til jobb, men det var bare enorme mengder utflod :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...