Nautika Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter #301 Del Skrevet 30. oktober 2014 Huff, sliter litt med kvalmen i dag merker jeg. Hva skal jeg gjøre utover dagen når det blir tomt i fruktkurven på jobb? Det går greit så lenge jeg spiser ett eller annet med ca 1 times mellomrom, så jeg tror nesten at jeg må ta meg en snartur på butikken etter lunsj.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 30. oktober 2014 #302 Del Skrevet 30. oktober 2014 Huffda:/ kjedelig at du skal være så plaget! Hurra for 8+3 foresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter #303 Del Skrevet 30. oktober 2014 Huffda:/ kjedelig at du skal være så plaget! Hurra for 8+3 foresten Dette er vel barnemat sammenlignet med det du har vært igjennom Jeg har heldigvis ikke spydd mer enn den ene gangen (bank i bordet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 30. oktober 2014 #304 Del Skrevet 30. oktober 2014 Så deilig det må være at du er over den terskelen. Hold deg inne i 32 uker til, LilleNaut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 30. oktober 2014 #305 Del Skrevet 30. oktober 2014 Dette er vel barnemat sammenlignet med det du har vært igjennom Jeg har heldigvis ikke spydd mer enn den ene gangen (bank i bordet) Hehe, uansett om det er mindre så unner jeg ingen kvalme! For det er virkelig noe drit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter #306 Del Skrevet 30. oktober 2014 LilleNaut Haha, assosiasjoner til kosmonaut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 30. oktober 2014 #307 Del Skrevet 30. oktober 2014 (endret) Så deilig det må være at du er over den terskelen. Hold deg inne i 32 uker til, LilleNaut! Haha lillenaut! bruker dere ordet naut på samme måte som vi gjør på vestlandet? Endret 30. oktober 2014 av lillemeg90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 30. oktober 2014 #308 Del Skrevet 30. oktober 2014 Haha lillenaut! bruker dere ordet naut på samme måte som vi gjør på vestlandet? Hehe, i min dialekt er vel naut en litt snodig, merkelig type. I denne konteksten er det et kosenavn Jeg liker nemlig å navngi folk og fe på min egen måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter #309 Del Skrevet 30. oktober 2014 På Wiktionary er Naut enten person med "sterkt begrensede mentale evner" eller et navn for storfe. Jeg har vel vært borti begge betydningene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 30. oktober 2014 #310 Del Skrevet 30. oktober 2014 Hehe, i min dialekt er vel naut en litt snodig, merkelig type. I denne konteksten er det et kosenavn Jeg liker nemlig å navngi folk og fe på min egen måte Haha ja det var jo litt koslig navn men må inneømme at jeg ser for meg en kalv med babylue og smokk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 30. oktober 2014 #311 Del Skrevet 30. oktober 2014 På Wiktionary er Naut enten person med "sterkt begrensede mentale evner" eller et navn for storfe. Jeg har vel vært borti begge betydningene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 30. oktober 2014 #312 Del Skrevet 30. oktober 2014 Da passer det jo at jeg brukte "folk og fe" da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter #313 Del Skrevet 30. oktober 2014 Da passer det jo at jeg brukte "folk og fe" da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 30. oktober 2014 #314 Del Skrevet 30. oktober 2014 Da passer det jo at jeg brukte "folk og fe" da Ja, var akkurat det det gjorde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porcelain Skrevet 30. oktober 2014 #315 Del Skrevet 30. oktober 2014 Lakrisdrops og sånne ferdigsmurte knekkebrød funker ok for meg inniblant, for å slippe kvalme. Noen ganger er farris gull, noen ganger er søt brus (feks julebrus) det som hjelper. Lar lystene styre matinntaket litt jeg altså, spiser for lite uansett liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter #316 Del Skrevet 30. oktober 2014 (endret) Ja, det går hardt utover doc i dag. Vanligvis går uggenheten over når jeg får stappet i meg en drops, men i dag må jeg ha noe i munnen kontinuerlig for at det skal være overlevbart. På sånne dager som dette er jeg glad for at sjefen vet hvorfor jeg har så mange interntimer Det er vanskelig å fokusere, så jeg har brukt noen timer på å lese meg opp på diverse i dag. Trenger ikke så mye tankekapasitet til det Endret 30. oktober 2014 av Nautika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 30. oktober 2014 #317 Del Skrevet 30. oktober 2014 Ja, det går hardt utover doc i dag. Vanligvis går uggenheten over når jeg får stappet i meg en drops, men i dag må jeg ha noe i munnen kontinuerlig for at det skal være overlevbart. På sånne dager som dette er jeg glad for at sjefen vet hvorfor jeg har så mange interntimer Det er vanskelig å fokusere, så jeg har brukt noen timer på å lese meg opp på diverse i dag. Trenger ikke så mye tankekapasitet til det Slitsomt! her var tyrkisk pepper redningen en periode:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter #318 Del Skrevet 31. oktober 2014 Fredag! Ingen tegn til kvalme i dag heller I dag har jeg fått bestilt tid til dekkskift og fått bestilt billetter til Cirque du Soleil som kommer til Oslo i mars! Planlegger å overraske ei god venninne med billett i kombinert bursdag og julegave Kan absolutt anbefales altså. Jeg har vært og sett dem før, og det er helt fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 31. oktober 2014 #319 Del Skrevet 31. oktober 2014 Ååh, takk for tipset! Mannen elsker dem og det er jo en kjempefin gaveide. Hvilken produksjon er det? (mannen elsker dem som sagt, så vi har vel sett en 7-8 ulike ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 31. oktober 2014 #320 Del Skrevet 31. oktober 2014 Fredag! Ingen tegn til kvalme i dag heller I dag har jeg fått bestilt tid til dekkskift og fått bestilt billetter til Cirque du Soleil som kommer til Oslo i mars! Planlegger å overraske ei god venninne med billett i kombinert bursdag og julegave Kan absolutt anbefales altså. Jeg har vært og sett dem før, og det er helt fantastisk! Jeg har hatt lyst til å dra på det men når terminen er 1.mars, tør jeg ikke. Neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå