AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #21 Skrevet 30. september 2014 Jeg er i fast forhold og synes kondom er bra. Men det spørs kanskje hvor ofte du skal ha sex, er det hver dag så er kanskje kondom litt kjedelig i lengden. Temperatur-metoden virker ganske interessant synes jeg. Anonymous poster hash: 9bbbe...6c2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #22 Skrevet 30. september 2014 Jeg er i fast forhold og synes kondom er bra. Men det spørs kanskje hvor ofte du skal ha sex, er det hver dag så er kanskje kondom litt kjedelig i lengden. Temperatur-metoden virker ganske interessant synes jeg. Anonymous poster hash: 9bbbe...6c2 Jeg har brukt temperaturmetoden i 6 år nå, og er veldig fornøyd. Tar tempen hver morgen med et lite apparat som da lyser grønt eller rødt ut i fra hvor i syklusen jeg er. Har i tillegg en app på mobilen for å ha full oversikt. De røde dagene, altså i forkant og rundt EL, kombinerer vi kondom med å hoppe av i svingen. Fungert kjempebra for oss, og jeg føler samtidig jeg kjenner kroppen og syklusen min veldig godt. Etter jul fortsetter jeg med temping, men med en intensjon om at det blir barn😊Anonymous poster hash: 0abbe...811
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #23 Skrevet 30. september 2014 Hadde du fortalt at du røykte? Ja både som 18 åring da jeg fikk, samt hver gang jeg fornyet resepten og hadde "kontroll" time. De spurte bare om hvor mange jeg røykte til dagen hver gang. Anonymous poster hash: b2690...0d5
Susa Skrevet 30. september 2014 #24 Skrevet 30. september 2014 Hvis du ønsker å ha mensen, da er kanskje kobberspiral noe for deg?
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #25 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg har brukt temperaturmetoden i 6 år nå, og er veldig fornøyd. Tar tempen hver morgen med et lite apparat som da lyser grønt eller rødt ut i fra hvor i syklusen jeg er. Har i tillegg en app på mobilen for å ha full oversikt. De røde dagene, altså i forkant og rundt EL, kombinerer vi kondom med å hoppe av i svingen. Fungert kjempebra for oss, og jeg føler samtidig jeg kjenner kroppen og syklusen min veldig godt. Etter jul fortsetter jeg med temping, men med en intensjon om at det blir barnAnonymous poster hash: 0abbe...811 Hmm, hvor får jeg kjøpt den tempratur tingen? Og hva heter den egentlig? Vet du ca pris? :-) TS Anonymous poster hash: 1e85a...d53
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå