Gå til innhold

Trenger hjelp til valg av prevensjon?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er i fast forhold og synes kondom er bra. Men det spørs kanskje hvor ofte du skal ha sex, er det hver dag så er kanskje kondom litt kjedelig i lengden. Temperatur-metoden virker ganske interessant synes jeg.

Anonymous poster hash: 9bbbe...6c2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i fast forhold og synes kondom er bra. Men det spørs kanskje hvor ofte du skal ha sex, er det hver dag så er kanskje kondom litt kjedelig i lengden. Temperatur-metoden virker ganske interessant synes jeg.

Anonymous poster hash: 9bbbe...6c2

Jeg har brukt temperaturmetoden i 6 år nå, og er veldig fornøyd. Tar tempen hver morgen med et lite apparat som da lyser grønt eller rødt ut i fra hvor i syklusen jeg er. Har i tillegg en app på mobilen for å ha full oversikt. De røde dagene, altså i forkant og rundt EL, kombinerer vi kondom med å hoppe av i svingen. Fungert kjempebra for oss, og jeg føler samtidig jeg kjenner kroppen og syklusen min veldig godt. Etter jul fortsetter jeg med temping, men med en intensjon om at det blir barn😊

Anonymous poster hash: 0abbe...811

Skrevet

Hadde du fortalt at du røykte?

Ja både som 18 åring da jeg fikk, samt hver gang jeg fornyet resepten og hadde "kontroll" time. De spurte bare om hvor mange jeg røykte til dagen hver gang.

Anonymous poster hash: b2690...0d5

Skrevet

Hvis du ønsker å ha mensen, da er kanskje kobberspiral noe for deg?

Skrevet

Jeg har brukt temperaturmetoden i 6 år nå, og er veldig fornøyd. Tar tempen hver morgen med et lite apparat som da lyser grønt eller rødt ut i fra hvor i syklusen jeg er. Har i tillegg en app på mobilen for å ha full oversikt. De røde dagene, altså i forkant og rundt EL, kombinerer vi kondom med å hoppe av i svingen. Fungert kjempebra for oss, og jeg føler samtidig jeg kjenner kroppen og syklusen min veldig godt. Etter jul fortsetter jeg med temping, men med en intensjon om at det blir barn

Anonymous poster hash: 0abbe...811

Hmm, hvor får jeg kjøpt den tempratur tingen? Og hva heter den egentlig? Vet du ca pris? :-)

TS

Anonymous poster hash: 1e85a...d53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...