Gå til innhold

date som ble drittsekk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså, hvis du ligger med en fyr bare etter å ha vært ute med han et par ganger, så kan jeg jo forstå at han kan tenke at du er ei sånn jente som er med på slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop

Altså, hvis du ligger med en fyr bare etter å ha vært ute med han et par ganger, så kan jeg jo forstå at han kan tenke at du er ei sånn jente som er med på slikt.

Man kan ikke bare gå ut fra sånt iten å ha snakket om det. Er bare dumt å anta og gå ut fra ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke bare gå ut fra sånt iten å ha snakket om det. Er bare dumt å anta og gå ut fra ting.

Det er ikke alltid sant. Man må ofte anta. Hvis man ligger med noen etter bare å ha vært ute noen par ganger, må man bare tåle at folk kan få inntrykk av at man er en person som ligger rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hvis du ligger med en fyr bare etter å ha vært ute med han et par ganger, så kan jeg jo forstå at han kan tenke at du er ei sånn jente som er med på slikt.

Så sex er "slikt"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Det er ikke alltid sant. Man må ofte anta. Hvis man ligger med noen etter bare å ha vært ute noen par ganger, må man bare tåle at folk kan få inntrykk av at man er en person som ligger rundt.

Det må man ikke. Det går faktisk an å ikke være så jævla feig og åpne kjeften og spørre personen. Og nei det må man ikke tåle at folk får inntrykk av. Spesielt ikke fra folk som selv var med på sex på 1 date. Er idiotisk at en mann skal dømme en dame for å ligge rundt bare fordi hun hadde sex med han på 1 date. Spesielt ikke om han selv ikke pleier å pule rundt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan ikke lage en regel om ingen følelser før 3 mnd. Man kan ikke bestemme seg for når man skal få følelser. Dette kan man ikke styre. De øvrige punktene er jeg enig i

Nei,men hvis man kaster seg hodestups inn i forelskelse så ender man bare opp som taperen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alltid sant. Man må ofte anta. Hvis man ligger med noen etter bare å ha vært ute noen par ganger, må man bare tåle at folk kan få inntrykk av at man er en person som ligger rundt.

Ja,og hvis man ikke ligger med noen etter et par dater så er man prippen,holder tilbake sex og leker prinsesse.

Jeg kan forstå argumentet ditt hvis man har sex etter å ha møtt fyren noen timer, men å mene at en jente er en "sånn"jente pga hu har sex etter flere møter vitner om umodenhet fra mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Nei,men hvis man kaster seg hodestups inn i forelskelse så ender man bare opp som taperen.

man kaster seg jo ikke inn i det med viten og vilje da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man kaster seg jo ikke inn i det med viten og vilje da...

Jeg ser poenget ditt,og det er ikke lett, men så kan du jo scanne gjennom x antall innlegg her inne hvor dama mener mannen er en drittsekk som "bare var ute etter en ting"nettopp pga hu ikke tenkte rasjonelt og forventningene var for høye:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg ser poenget ditt,og det er ikke lett, men så kan du jo scanne gjennom x antall innlegg her inne hvor dama mener mannen er en drittsekk som "bare var ute etter en ting"nettopp pga hu ikke tenkte rasjonelt og forventningene var for høye:)

Jeg er forsåvidt enig med deg, men forelskelse er midlertidig galskap.

Men så klart burde man gjøre hva man kan for å holde følelsene i sjakk da og tenke igjennom at oj kanskje ikke dette er så lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg er uenig med Marie90.

Seriøst, hvis et forhold begynner med sex, og man begynner å gjøre andre ting sammen enn sex, så er det en utvidelse av et rent puleforhold. Da er du i et forhold da. Da er du i et sex-og-gjøre-ting-sammen-forhold, og det er sånn de fleste forhold er, til de også involverer snakke-dypt-sammen.

Hvis du skal ha et puleforhold til ei dame, så puler dere. Hvis dere begynner å gjøre andre ting sammen, så har dere et forhold. Hvor seriøst og liv laga det er, er en annen ting, men da kan man ikke komme og si at det bare var sex, uten å være asshole.

Pussig at noen kan holde et puleforhold uten å sukre det til med falske forhåpninger om forhold. All sympati med TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hvis du ligger med en fyr bare etter å ha vært ute med han et par ganger, så kan jeg jo forstå at han kan tenke at du er ei sånn jente som er med på slikt.

Det vil si at 90% av menn er slik da? :-) I alle tilfeller jeg har hørt om er det jentene (inkludert meg selv) som holder igjen på sexen. De fleste menn jeg kjenner til hadde gjerne hatt sex lenge før første date om det var mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja,og hvis man ikke ligger med noen etter et par dater så er man prippen,holder tilbake sex og leker prinsesse.

Jeg kan forstå argumentet ditt hvis man har sex etter å ha møtt fyren noen timer, men å mene at en jente er en "sånn"jente pga hu har sex etter flere møter vitner om umodenhet fra mannen.

Gjør det? Hva er egentlig den store forskjellen mellom å ligge med noen bare etter noen par timer, og det å skulle ligge med noen etter bare et par dater? Hvis man skal ligge med alle man har vært ute med et par ganger, blir det veldig mange etter hvert. Det, eller så må man begynne å holde igjen å utsette mer og mer, etter hvert som man går ut med flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det vil si at 90% av menn er slik da? :-) I alle tilfeller jeg har hørt om er det jentene (inkludert meg selv) som holder igjen på sexen. De fleste menn jeg kjenner til hadde gjerne hatt sex lenge før første date om det var mulig.

Forskjellen er jo at (mange) menn ikke har noe i mot at folk får et sånt inntrykk av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...