Gå til innhold

date som ble drittsekk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dersom dette var et fuckfriends-forhold, er det ikke da vanlig å kun møtes for å ha sex også ikke noe mer?

Nei.

Det at dere har "mer enn sex" betyr ikke at dere har et forhold. Dere har fortsatt ikke et forhold, sexen kom raskt og han antok, som de fleste ville, at dette var rent seksuelt. Du krevet ikke noe monogami for å ha sex med ham.

Jeg vet ikke hvor enkelte kvinner har det fra at "han ser film med meg ergo vil han ha meg". Han kan nyte ditt selskap uten å ville ha hele pakken. Du tilbyr jo ham hele pakken uten noen forpliktelser, hvorfor skulle han endre det?

Kan det hende han kun er redd for å binde seg?

Nei.

"Redd for å binde seg" er i så fall kode for "liker deg ikke nok til å binde seg til deg".

Ikke bare "regn med" at det blir noe mer. Vit hvor dere står innen dere har sex. Hvis ikke havner du i akkurat samme situasjon igjen.

Han er ikke en drittsekk. Han er bare ikke forelsket i deg.

Man har alltid et valg om man vil oppføre seg bra eller ikke.

Anonymous poster hash: 18a9d...a10

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom man ikke takler avvisning etter sex er ikke sex utenfor forhold en god ide.

Jeg er langt fra svart hvitt i alle svar. Men i en situasjon der en fyr har sagt ansikt til at han ikke vil ha et forhold, ser deg som en fuckbuddy eller ikke er interessert

så kan det knapt bli tydeligere.

Men så tilbringer de også sammen utenfor senga, hvilket tyder på at det kan ligge mer i kortene en fuckbuddy. Mennesker kan faktisk ombestemme seg underveis, og jeg kjenner ganske mange som bare begynte som "kun fuckbuddies". At det er en sjanse å ta når utgangspunktet er ikke forhold er jeg enig i, men alt er faktisk ikke så svart/hvitt som du skal ha det til!!!

Anonymous poster hash: fd811...9f0

Skrevet

Hva tenker dere? Hodet mitt er ødelagt av alle tankene.

Jeg synes synd på deg. Jeg skjønner godt at du antok at han var ute etter mer enn bare sex, men siden han sier at han ikke er det, så tror jeg du gjør best i å kutte ham ut selv om det blir vanskelig å få ham ut av hodet på en stund

• Liker 2
Skrevet

...Jeg vet om minst to tilfeller ganske nylig der mannen påsto at han ikke ville ha noe forhold uten at dette nødvendigvis var sannheten.

Han ene har for øvrig kjøpt seg leilighet og venter barn med sin "fuckbuddy". Tok han bare litt tid å manne seg opp og innrømme følelsene sine ovenfor henne.

DOG! må man nesten bare ta det de sier bokstavelig. Så per nå må TS bare innfinne seg med at han ikke så på henne som noe annet enn en ff. Hvis sannheten skulle være noe annet vil han nok på et eller annet tidspunkt komme snikende tilbake, og det er da det er viktig å holde godtebutikken stengt, helt til han vil binde seg.

Anonymous poster hash: 3786e...041

Man kan velge om man vil anse seg selv som unntaket i enhver situasjon eller om man er regelen. For enhver kvinne som har giftet seg med en mann som egentlig bare så henne som sex og deretter levd lykkelig i alle sine dager, er det massevis som sitter knust igjen. Denne fyren har uttrykt tydelig hva han tenker og det er ingenting forvirrende ved situasjonen.

Man tror kanskje man er "snill" som sier at alt går bra, men det er motsatt. De som sier at man skal knipe fast til flisen av et håp er dårlige venninner. Og feige.

Ellers er jeg enig i avsnitt nummer to. Hun kan trekke seg unna og si at han skal ta kontakt dersom han vil ha et forhold likevel. Kanskje snur han. Hun burde uansett gå videre med livet.

• Liker 3
Skrevet

Man kan velge om man vil anse seg selv som unntaket i enhver situasjon eller om man er regelen. For enhver kvinne som har giftet seg med en mann som egentlig bare så henne som sex og deretter levd lykkelig i alle sine dager, er det massevis som sitter knust igjen. Denne fyren har uttrykt tydelig hva han tenker og det er ingenting forvirrende ved situasjonen.

Man tror kanskje man er "snill" som sier at alt går bra, men det er motsatt. De som sier at man skal knipe fast til flisen av et håp er dårlige venninner. Og feige.

Ellers er jeg enig i avsnitt nummer to. Hun kan trekke seg unna og si at han skal ta kontakt dersom han vil ha et forhold likevel. Kanskje snur han. Hun burde uansett gå videre med livet.

Og for hver knuste kvinne så er det også mange som endte opp sammen med sine fukcbuddies. Så sorry mac, med mindre du har statistikk på dette, så er ikke din mening verdt mer enn andres.

Skrevet

Men så tilbringer de også sammen utenfor senga, hvilket tyder på at det kan ligge mer i kortene en fuckbuddy.

Det er vanlig for "fuckbuddies" eller "friends with benefits" å tilbringe tid utenfor sengen. Han kan ha det hyggelig med TS selv om han ikke vil ha et forhold.

Sant, noen startet som "bare sex" og det ble mer. Men i dette tilfellet har TS faktisk konfrontert fyren med at hun vil ha noe mer. Og hun fikk nei og til svar at han så på dette som sex. Og at de ikke burde treffes mer.

• Liker 1
Skrevet

Man har alltid et valg om man vil oppføre seg bra eller ikke.

Anonymous poster hash: 18a9d...a10

Selv om det ikke virker snilt, vil jeg faktisk si at han gjorde det rette. Han vet TS er opphengt i ham så han kuttet henne tvert ut og sa de ikke burde treffes mer. En avvisning er alltid vond, i enhver form.

Dersom han sa at han likte henne og tiden de tilbragte sammen hadde han gitt henne mer håp.

Det hjelper selvsagt ikke når flere vil oppmuntre henne til tross for avvisningen. Men i prinsipper gjorde han det mest nådige.

• Liker 4
Skrevet

Hei

Jeg skal prøve å gjøre dette kort, men er helt frustert her jeg sitter.

Jeg møtte en fyr på tinder (ja ja, hørt ditt og datt om den appen), men han virket som en hyggelig fyr og vi var på en date. Deretter møttes vi flere ganger, og nå har vi datet i litt over en måned. Vi oppførte oss som kjærester da vi kysset, snakket mye, tullet og hadde sex. Jeg visste ikke hvor dette bar, og jeg har utviklet sterke følelser for han, så ville ta opp dette med "hva som er greia med oss". Det kom som et sjokk for meg at han da sa at han så på dette som fuckfriends-forhold. Han ville ikke såre meg osv. Svarene hans måtte jeg presse ut av han, og han svarte mye forskjellig og rart. Han fikk veldig dårlig samvittighet for at han ikke hadde sagt noe før, og på et tidspunkt spurte jeg om alt han hadde sagt til meg og gjort kun var løgn, og da sa han "ja". Han var nokså hard mot meg og sa at han burde holde seg unna meg fordi jeg hadde følelser for han. Nå sitter jeg igjen såret, sint og skuffet og vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg føler meg nå utnyttet og brukt og såret og skuffa.. Alikevel er jeg veldig forelsket i han, og jeg trodde jo også han var det i meg. Det jeg sliter med å forstå nå, er oppførselen hans gjennom hele "dating-tiden". Dersom dette var et fuckfriends-forhold, er det ikke da vanlig å kun møtes for å ha sex også ikke noe mer?

Med meg, så har han spurt om jeg vil bli med på fest, se på fotballkamp (der han spiller) osv. Vi har vært på kino en del ganger, spist middag ute osv. Det er dette som frusterer meg enda mer. Dersom det kun har vært et "fuckfriends"-forhold så ville han vel kun ha hatt sex med meg, og det er flere ganger jeg kun har overnattet hos han uten at det har skjedd noe annet enn litt kosing. I tillegg har han droppet og vært med kompisene på fest for å være med meg.

Hva tenker dere om dette? Kan det hende han kun er redd for å binde seg? Eller noe annet? Og dermed brukte "fuckfriends" for å dekke over dette? Jeg er så forelsket i han, og klarer ikke glemme han selvom han såret meg mye ved å si dette. Jeg har ikke snakket med han etter denne praten vi hadde, men har veldig lyst til å sende han en melding og spørre om vi kan møtes og prate, for jeg føler den forrige praten ble helt feil. Men vil ikke virke helt desperat heller..

Hva tenker dere? Hodet mitt er ødelagt av alle tankene.

Anonymous poster hash: 1d2e5...351

Det beste for deg tror jeg vil være å fjerne deg fra denne mannen.

Så lenge han har sagt han ikke vil ha noe forhold er det ikke stort du får gjort med det.

Om han har forpliktelsesangst kan alltid være en mulighet. Ut i fra at dere har tilbrakt tid sammen og han dropper avtaler med kamerater for å være med deg er det ihvertfall tegn på at han liker deg.

Dette med at "redd for å binde seg" = ikke interessert nok, er en grov forenkling av sannheten. Det stemmer i en del tilfeller,men det finnes mange som sliter med forpliktelses-issues. Noen ganger kommer de tilbake, men hvis de merker mas og desperasjon trekker de seg unna igjen. Jeg ville derfor holdt meg unna ham fra nå av, og sett om han tok kontakt igjen senere.

• Liker 3
Skrevet

Det er vanlig for "fuckbuddies" eller "friends with benefits" å tilbringe tid utenfor sengen. Han kan ha det hyggelig med TS selv om han ikke vil ha et forhold.

Sant, noen startet som "bare sex" og det ble mer. Men i dette tilfellet har TS faktisk konfrontert fyren med at hun vil ha noe mer. Og hun fikk nei og til svar at han så på dette som sex. Og at de ikke burde treffes mer.

Det er like vanlig å ikke tilbringe tid utenfor sengen som å gjøre det. Når man faktisk gjør det er det ofte (men ikke alltid) et tegn på at det kan ligge mer i kortene.

Om hun velger å treffe han mer er helt opp til henne selv. Det er kanskje mindre sannsynlig at det blir et forhold med dette utgangspunktet, men som sagt: Folk er forskjellige og man har lov til å få andre følelser underveis. Faktisk skjer det hele tiden med mennesker.

Skrevet

Dessverre er de fleste menn utro og lyver til kvinner. Er bare å holde seg unna dritten!

Anonymous poster hash: 1ca41...9bb

Nei, det der er ikke sant.

Det sier om hva slags menn du liker å være sammen med.

True story

Ditto. Det er de menn du har erfaring med, og det sier no om hva du liker hos menn.

De utro mennene ser jo at det tydeligvis fungerer, for disse kvinnene kommer igjen og igjen og igjen. Så det er nok et problem som går begge veier.

Spot on.

Skrevet

Jeg synes mange har en veldig snodig oppfatning av hva fuckfriends skal være eller ikke være. Man kan fint henge sammen som venner eller gjøre ting som minner om dating, og likevel bare være fuckfriends.

• Liker 1
Skrevet

Dersom man ikke takler avvisning etter sex er ikke sex utenfor forhold en god ide.

Jeg er langt fra svart hvitt i alle svar. Men i en situasjon der en fyr har sagt ansikt til at han ikke vil ha et forhold, ser deg som en fuckbuddy eller ikke er interessert

Jeg forstår godt hva du mener. Når man er i dating fasen så kan man ikke automatisk ta det for gitt at man skal inn i et forhold, men hvor lenge varer denne dating fasen? Er det uker,måneder? Noen menn er jo gjerne sånn som kan date i 6mnd eller mer før de føler for å gå inn i et forhold, og det ender med at dama føler seg brukt,kun pga hun har forventninger. ALDRI forvent noe fra andre, ikke tenk at "vi puler så derfor skal vi bli sammen"da ender man bare opp såret.

Men jeg mener at når man har hengt sammen noen uker så burde man kunne være ærlig å uttrykke om man ønsker bare dating,forhold eller fuckbuddies. Problemet er at mange ikke vet hva de vil i løpet av så kort tid og da kan vingle litt før de tilslutt bestemmer seg. Sikkert frustrerende for alle de som "trodde det var noe"men igjen så handler dette om dine egne forventinger.

Et tips til TS og alle andre i samme situasjon: IKKE involver dere følelsesmessig med en dere har sex med før du vet det er sikkert at han vil det samme som deg, men ikke vent med å vite for lenge heller. Jo lengre man henger sammen jo større sjanse er det for at følelsene dukker opp enten man vil eller ikke.

Jeg anbefaler å ikke involvere seg følelsesmessig de første 3mnd, også deretter ta en prat om hvor ting går hen. 3mnd er en ganske fair tid for den andre parten til å slutte å vingle og hvis han etter 3mnd fremdeles er usikker på hva han vil og du innerst inne vil ha forhold,så dropper du han. Ikke gidd å lek den leken for så å ende opp sint,lei seg og bitter.

Man kan gjerne være kjærlig og alt det der i disse første mnd,men ikke tenk med hjertet. Vær fornuftig og ha i bakhodet at dette kan være et no go for deg etterhvert. Det beste er faktisk å se hans negative sider. Når man er forelsket ser man bre det positive, selvom man kn la seg irriteree over ting så lar man det passere også ender man opp 3år senere med en jerk som irriterer deg så grundig at du bøir en sutrete kjeftesmelle som klager på alt.

1.) ingen følelser første 3måneder,eventuelt ikke ha sex før du er sikker på at han vil ha forhold.

2.)se hans negative sider,ikke rosemal fyren

3.)vær sikker på hva du vil,ikke bli FF i et naivt håp om at han tilslutt vil ha forhold.

Ang punkt en så er det vanskelig å ikke ha sex,men da tar du en risiko og. Har du sex og føler deg brukt kan du derfor bare takke deg selv.

Skrevet

TS har ikke skrevet ett innlegg siden det første. Spørs om det er ekte da.

Uansett, om det er en ekte problemstilling, så synes jeg det er merkelig at flere mener TS kan vente og se om han tar kontakt igjen senere og vil ha et forhold. Det er det samme som å finne seg i hans oppførsel, og det skal hun så klart ikke. Han har selv svart ja på at han har løyet til henne om alt, selv om han visste hun hadde følelser for han. TS skal ikke ta han tilbake på noe tidspunkt, dersom hun er en kvinne med integritet som tar vare på seg selv.

Anonymous poster hash: 7d4dd...074
  • Liker 2
Skrevet

Slike mennesker har ofte issues, uten intigritet og samvittighet. Ts bør være glad hun er kvitt han.

Anonymous poster hash: fa6f0...aa2
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Hun er sånn, helt håpløse svar og mye svada.

Anonymous poster hash: 1ca41...9bb

Må bare få sagt at i min bok er Marie90 en av de absolutt mest oppegående brukerene på KG. At du mener hun kommer med svada sier mest om deg. Endret av Menchit
  • Liker 1
Skrevet

Enig.

• Liker 2
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Kjipt at han løy, men nå vet du i alle fall hvor ståa er. Tror mange har opplevd at en forelskelse ikke har vært helt ærlig og holdt igjen viktig info. Det er selvfølgelig kjipt å oppleve. Folk er egoistiske og setter egeninteressen sin først, slik er det.

Til neste gang vet du at dersom det er følelser involvert og du liker fyren er det smart å ta noen forhåndsregler før du invisterer for mye i relasjonen.

Endret av Minesveiper
Gjest BettyBoop
Skrevet

En mann er nødt til å være litt drittsekk på et eller annet tidspunkt slik at hun ikke vet helt hvor hun har han. Hvis ikke blir han satt i vennesonen.

Tosk

Gjest BettyBoop
Skrevet

Hjelper ikke det, han må være litt av og på for å holde på interessen. En forelskelse slukner raskt hvis han er for medgjørlig.

Herregud. Hjelper det bedre å dumpe dama og såre henne da? Da gpr forelskelsen raskt over til hat. Det kan jeg love deg

Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg forstår godt hva du mener. Når man er i dating fasen så kan man ikke automatisk ta det for gitt at man skal inn i et forhold, men hvor lenge varer denne dating fasen? Er det uker,måneder? Noen menn er jo gjerne sånn som kan date i 6mnd eller mer før de føler for å gå inn i et forhold, og det ender med at dama føler seg brukt,kun pga hun har forventninger. ALDRI forvent noe fra andre, ikke tenk at "vi puler så derfor skal vi bli sammen"da ender man bare opp såret.

Men jeg mener at når man har hengt sammen noen uker så burde man kunne være ærlig å uttrykke om man ønsker bare dating,forhold eller fuckbuddies. Problemet er at mange ikke vet hva de vil i løpet av så kort tid og da kan vingle litt før de tilslutt bestemmer seg. Sikkert frustrerende for alle de som "trodde det var noe"men igjen så handler dette om dine egne forventinger.

Et tips til TS og alle andre i samme situasjon: IKKE involver dere følelsesmessig med en dere har sex med før du vet det er sikkert at han vil det samme som deg, men ikke vent med å vite for lenge heller. Jo lengre man henger sammen jo større sjanse er det for at følelsene dukker opp enten man vil eller ikke.

Jeg anbefaler å ikke involvere seg følelsesmessig de første 3mnd, også deretter ta en prat om hvor ting går hen. 3mnd er en ganske fair tid for den andre parten til å slutte å vingle og hvis han etter 3mnd fremdeles er usikker på hva han vil og du innerst inne vil ha forhold,så dropper du han. Ikke gidd å lek den leken for så å ende opp sint,lei seg og bitter.

Man kan gjerne være kjærlig og alt det der i disse første mnd,men ikke tenk med hjertet. Vær fornuftig og ha i bakhodet at dette kan være et no go for deg etterhvert. Det beste er faktisk å se hans negative sider. Når man er forelsket ser man bre det positive, selvom man kn la seg irriteree over ting så lar man det passere også ender man opp 3år senere med en jerk som irriterer deg så grundig at du bøir en sutrete kjeftesmelle som klager på alt.

1.) ingen følelser første 3måneder,eventuelt ikke ha sex før du er sikker på at han vil ha forhold.

2.)se hans negative sider,ikke rosemal fyren

3.)vær sikker på hva du vil,ikke bli FF i et naivt håp om at han tilslutt vil ha forhold.

Ang punkt en så er det vanskelig å ikke ha sex,men da tar du en risiko og. Har du sex og føler deg brukt kan du derfor bare takke deg selv.

Du kan ikke lage en regel om ingen følelser før 3 mnd. Man kan ikke bestemme seg for når man skal få følelser. Dette kan man ikke styre. De øvrige punktene er jeg enig i

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...